Δε σου λέει κάτι που γεμίσαμε υβριδικά και έρχονται κι άλλα;

Δε σου λέει κάτι που γεμίσαμε υβριδικά και έρχονται κι άλλα;

13.056 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2023)

Μέχρι πριν λίγα χρόνια τα υβριδικά τα μετρούσες στα δάχτυλα του ενός χεριού και τα παρήγαγαν δύο-τρεις μάρκες. Όμως, τώρα έχουν μπει όλοι στο χορό των υβριδικών. Εσένα πώς σου φαίνεται αυτό;

«Εξωγήινα» πριν 10 χρόνια τα υβριδικά; Τώρα πάνε «μπάλα» σε πωλήσεις!

Αν σου έλεγε κάποιος πριν μια δεκαετία ότι τα υβριδικά περισσότερο και τα Plug-in Hybrid μετά, θα φτάσουν να πουλάνε σαν ζεστό ψωμάκι και θα έχουν συνεχώς αυξανόμενα μερίδια αγοράς στην Ελλάδα, θα τον πίστευες; Όπως έλεγε και ένα διαφημιστικό σποτ «Δε νομίζω Τάκη».

Και όμως. Τα υβριδικά όχι μόνο κατακλύζουν την αγορά, αλλά ολοένα και περισσότερες εταιρείες εξελίσσουν μοντέλα τα οποία αναμένονται οσονούπω στην Ελλάδα. Η Toyota για παράδειγμα, που μαζί με τη Honda είναι οι πρώτες μάρκες που πίστεψαν και επένδυσαν στα hybrid, έχει στην γκάμα της έξι υβριδικά μοντέλα (Yaris, Yaris Cross, C-HR, Corolla, Corolla Cross και RAV4) με νεότερη προσθήκη την Corolla που έγινε SUV.

Όλα τα μοντέλα της πλασάρονται στις πρώτες θέσεις πωλήσεων της ελληνικής αγοράς στην κατηγορία τους, καταλαμβάνοντας παράλληλα τις τρεις πρώτες θέσεις στην κλάση των υβριδικών με τα Yaris, Yaris Cross και C-HR. Σκέψου ότι για κάθε ένα Yaris Cross βενζίνης που πωλείται, απορροφώνται από την ελληνική αγορά 4 υβριδικά Yaris Cross, ενώ η αναλογία στην Corolla είναι σχεδόν ένα βενζίνης προς δύο υβριδικά. Χώρια το C-HR που αν και αποκλειστικά υβριδικό κατέχει τη μερίδα του λέοντος στα μικρομεσαία SUV και οσονούπω θα έχει στο πλευρό του την Corolla Cross, κι αυτή μόνο ως hybrid.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
moto