3 φωτογραφίες »

Oι πρώτες φωτογραφίες του Puma Rally1.

Νέο Ford Puma Rally1

3.829 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2021)

Παρουσιάστηκε το πρωτότυπο Ford Puma με το οποίο η M-Sport θα συμμετάσχει το 2022 στο WRC, αντικαθιστώντας το Fiesta WRC.

Το ολοκαίνουριο Ford Puma Rally1 που θα τρέξει στο επόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WRC αποκάλυψε η M-Sport στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood. Το αυτοκίνητο αυτό θα αντικαταστήσει το Fiesta WRC, ωστόσο σήμερα έκανε το ντεμπούτο του ως πρωτότυπο καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η διαδικασία ανάπτυξής του.


Το Plug-in υβριδικό σύστημα ζυγίζει 95 κιλά.

Το Plug-in υβριδικό σύστημα ζυγίζει 95 κιλά.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, όλα τα αγωνιστικά θα πρέπει να εξοπλίζονται με Plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα που θα τους επιτρέπουν να έχουν περισσότερη ισχύ και να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά μέσα από τις πόλεις και μέσα στα service parks. Ακόμα, οι αγωνιζόμενοι δεν θα χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα από τη σεζόν του 2022, αλλά ένα καύσιμο 100% βιώσιμο που παράγεται από τη μίξη συνθετικών και βιοδιασπώμενων στοιχείων.

H αγωνιστική έκδοση θα έχει διαφορετικό αεροδυναμικό πακέτο.

H αγωνιστική έκδοση θα έχει διαφορετικό αεροδυναμικό πακέτο.


Το Puma Rally1 εξοπλίζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο EcoBoost κινητήρα 1.600 κ.εκ αλλά σε αυτή την περίπτωση συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 136 άλογα για έως 3 δευτερόλεπτα. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 3,9 kWh που μπορεί να επαναφορτιστεί είτε μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος ή του «coasting» είτε από εξωτερική πηγή σε μόλις 25 λεπτά. Το υβριδικό σύστημα βάρους 95 kg είναι υγρόψυκτο και αερόψυκτο και τοποθετείται σε ένα εξαιρετικά ανθεκτικό κέλυφος ώστε να αντέχει τόσο την επαφή με τα χαλίκια όσο και τις δυνάμεις G που αναπτύσσονται σε περίπτωση ατυχήματος.

Σε σχέση με το Puma που βλέπουμε στους δρόμους, η αγωνιστική έκδοση έχει πιο μικρή απόσταση από το έδαφος, νέες ζάντες, νέο αεροδυναμικό πακέτο που αποτελείται από ενισχυμένα φτερά, νέα γρίλια, νέο διαχύτη, πίσω αεροτομή ενώ βλέπουμε και αεραγωγούς στο καπό.

Μπορεί σε κάποιους να φαίνεται παράξενο ότι η Μ-Sport θα συμμετάσχει στο WRC με ένα μικρό SUV, ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το Puma βασίζεται στο ίδιο δάπεδο με το Fiesta και πως η Ford θέλει πολύ να προμοτάρει όσο το δυνατόν περισσότερο την πρότασή της στα B-SUV. Το πρωτότυπο θα κάνει μία επίδειξη των συναρπαστικών του ικανοτήτων από τις 8-10 Ιουλίου στη διάσημη ανάβαση του Goodwood, έχοντας στο τιμόνι του τον οδηγό της M-Sport Ford WRT Adrien Fourmaux και τον οδηγό δοκιμών της M-Sport Ford Matthew Wilson, ενώ στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί ως αυτοκίνητο εξέλιξης εν όψει της αγωνιστικής σεζόν του 2022.

Η M-Sport Ford νωρίτερα μέσα στη χρονιά ανακοίνωσε τη δέσμευσή της σε μία νέα, τριετή συμφωνία για την εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας στην κορυφαία κατηγορία του WRC. Το νέο και προηγμένο plug-in υβριδικό σύνολο θα προσφέρει επιδόσεις αγωνιστικού επιπέδου, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα το όχημα να μπορεί να διασχίζει πόλεις και να πηγαίνει στα service parks μεταξύ των ειδικών διαδρομών, χρησιμοποιώντας αμιγή ηλεκτροκίνηση.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
test center