Αυτή είναι η ελληνική BMW M5 νεκροφόρα που έγινε viral παγκοσμίως!
15 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αυτή είναι η ελληνική BMW M5 νεκροφόρα που έγινε viral παγκοσμίως!

24.022 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2023)

Η μετατροπή μιας BMW M5 E60 σε νεκροφόρα, στην Ελλάδα, συζητήθηκε πολύ και έγινε viral σε όλο τον κόσμο. Τη βρήκαμε, την φωτογραφίσαμε και μάθαμε τα πάντα γι΄ αυτή από τον ιδιοκτήτη της. Τελικά τι μοτέρ κρύβει κάτω από το καπό;

Νεκροφόρα BMW M5 «made in Greece»

Πριν λίγες ημέρες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας φωτογραφίες από μια νεκροφόρα BMW M5 που κυκλοφορούσε στους δρόμους του Πειραιά. Το σχετικό δημοσίευμα του autotriti.gr έγινε viral και επειδή το ενδιαφέρον του κοινού ήταν παραπάνω από μεγάλο, ψάξαμε, βρήκαμε τον ιδιοκτήτη και σας παρουσιάζουμε περισσότερες πληροφορίες για την ελληνική πατέντα που χαρακτηρίστηκε από πολλά Μέσα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ως μία από τις ισχυρότερες νεκροφόρες που κυκλοφορούν. Ναι, ναι, καλά διαβάσατε! Το ελληνικό δαιμόνιο ξεπέρασε τα σύνορα της Ελλάδας, ακόμα και της Ευρώπης, καθώς την είδηση αναπαρήγαγαν μεγάλα διεθνή sites, μεταξύ των οποίων η γερμανική AutoBild και το παγκόσμιας εμβέλειας Carscoops.

Όλα αυτά χάρη στο όνειρο που είχε ο «δικός μας» Ιωάννης Καμπιτζόπουλος, ιδιοκτήτης γραφείου τελετών, να μετατρέψει μια BMW Σειρά 5 sedan σε νεκροφόρα. Σύμφωνα με τα όσα μας είπε, η μετατροπή κόστισε πολύ χρόνο και χρήμα, όμως το αποτέλεσμα τον δικαιώνει, καθώς από όπου και να περάσει συγκεντρώνει τα βλέμματα περαστικών και οδηγών σε σημείο που... ντρέπεται και ανεβάζει τα σκούρα φιμέ παράθυρα.


Προσοχή στη λεπτομέρεια έχει δοθεί στη μετατροπή της 5άρας BMW με κωδικό E60 σε νεκροφόρα. Η προσοχή πέφτει στις διπλές μπούκες, τις «μαμά» ζάντες 19 ιντσών της BMW M και τα σηματάκια που κοσμούν το μακρύ αμάξωμα.

Προσοχή στη λεπτομέρεια έχει δοθεί στη μετατροπή της 5άρας BMW με κωδικό E60 σε νεκροφόρα. Η προσοχή πέφτει στις διπλές μπούκες, τις «μαμά» ζάντες 19 ιντσών της BMW M και τα σηματάκια που κοσμούν το μακρύ αμάξωμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Από sedan 5άρα, σε νεκροφόρα BMW M5

Η αρχή έγινε από την αγορά της «ελληνικής» μεταχειρισμένης 5άρας BMW sedan (Ε60) από την Κρήτη. Μετά από σχεδιασμό του ίδιου του κ. Καμπιτζόπουλου με τη βοήθεια της συζύγου του και την έμπνευση που άντλησαν από κάποια σχέδια που βρήκαν στο εξωτερικό από μετατροπές supercars σε νεκροφόρες, ανέλαβε την υλοποίηση αυτής της πρωτοφανούς μετατροπής ο κ. Παπαδάκης στην Καλαμάτα, ο οποίος δραστηριοποιείται σε αυτό τον κλάδο των μετατροπών. Συνολικά, το αυτοκίνητο έχει κοστίσει περί τις 70.000 ευρώ (αγορά και μετατροπή), όπως μας αποκάλυψε ο Γιάννης, ενώ όλα όσα «φορά» το αυτοκίνητο είναι γνήσια, ακόμα και οι μικρές λεπτομέρειες.

Το κύριο μέρος της μετατροπής έγινε από τις μεσαίες κολώνες και πίσω, εκεί όπου αφαιρέθηκαν πίσω πόρτες και ουρανός, προστέθηκε το απαραίτητο «κουβούκλιο» στο πίσω μέρος, καθιστώντας την οροφή ψηλότερη και το πίσω μέρος εμφανώς μακρύτερο ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες για τις οποίες κατασκευάστηκε. Από εκεί και έπειτα, φαίνεται πως έχει δοθεί προσοχή στις λεπτομέρειες, καθώς πίσω έχουν ενσωματωθεί οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης της BMW M και το σηματάκι της M5 στην custom πόρτα του πορτ-μπαγκάζ, ενώ στο πλάι οι προβολείς πέφτουν στις εργοστασιακές ζάντες 19 ιντσών της M5 με ελαστικά διαστάσεων 255/40 μπροστά και 285/35 πίσω και στους αεραγωγούς στα φτερά με το logo της M5.

Παρόμοια προσοχή έχει δοθεί και στο εσωτερικό με το ταμπλό και τα όργανα να είσαι σε πολύ καλή κατάσταση. Το σαλόνι είναι δερμάτινο σε κρεμ-λευκή απόχρωση και το σηματάκι «M» κοσμεί το τιμόνι, τον πίνακα οργάνων, αλλά και τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων. Από εκεί και έπειτα, όπως αντιλαμβάνεστε, οι μεγαλύτερες αλλαγές γίνονται πίσω από την πρώτη σειρά καθισμάτων, λόγω της ιδιαιτερότητας του οχήματος.

Τελικά είναι M5 ή όχι;

Κάναμε την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου, για το αν κάτω από το καπό του βαυαρικού μοντέλου κρύβεται ο πανίσχυρος ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας 5,0 λίτρων με κωδική ονομασία S85 που αποδίδει 507 άλογα με 520 Nm ροπής. Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης θέλησε να κρατήσει κλειστά τα χαρτιά του, διατηρώντας τον μύθο που θέλει το αυτοκίνητό του ως μια από τις ισχυρότερες νεκροφόρες που κυκλοφορούν. Έλα μου ντε που ήρθε η ώρα της φωτογράφισης και δεν ακούστηκε το «ουρλιαχτό» του V10, αν και για να είμαστε ειλικρινείς το μοτέρ βενζίνης... γουργούριζε αρκετά, οπότε επιμείναμε λίγο παραπάνω για να μάθουμε τι ισχύει. Σαφή απάντηση από τον ιδιοκτήτη μπορεί να μην πήραμε, ωστόσο το μόνο σίγουρο είναι πως πρόκειται για μια τόσο πειστική μετατροπή που ακόμα και χωρίς τον θηριώδη ατμοφαιρικό κινητήρα, που είχε εξελιχθεί από κοινού με την ομάδα Formula 1 της BMW Sauber, παραμένει εντυπωσιακή.

Εμβαθύνοντας στις λεπτομέρειες, η μοναδική BMW Σειρά 5 μπορεί να έχει ολόκληρο το αυθεντικό look της M5, ωστόσο το μόνο που ίσως μαρτυρά ότι έχει το όνομα, αλλά όχι και τη χάρη, είναι τα δισκόφρενα. Η κορυφαία 5άρα εφοδιαζόταν με διάτρητους δίσκους 374 χλστ. μπροστά και 370 χλστ. πίσω, τα οποία καλούνταν να διαχειριστούν την ωμή δύναμη που έβγαζε στο δρόμο το ισχυρό sedan. Το πιο πιθανό είναι να κρύβεται κάτω από το καπό κάποιο από τα 6κύλινδρα μοτέρ βενζίνης της γκάμας της E60, είτε ο ατμοσφαιρικός χωρητικότητας 2,5 λίτρων ή ο 3λιτρος με ιπποδυνάμεις που, αναλόγως της έκδοσης, άγγιζαν έως και τα 272 άλογα. Εφόσον ισχύει το σενάριο που αναλύσαμε, ευχόμαστε με το καλό να μπει και το 10κύλινδρο μοτέρ, ώστε να ολοκληρωθεί και με το παραπάνω η κατά τα άλλα πολύ αξιόλογη και αξιοζήλευτη μετατροπή που έσπασε τα σύνορα της Ελλάδας και της Ευρώπης και έγινε γνωστή παγκοσμίως!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
15.3 Toyota 1million
15.3 Toyota 1million