ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Ζωηρές επιδόσεις & κατανάλωση 5,8 λτ.

 Σχολιάστε 
24.219 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2023)
Το αυτοφορτιζόμενο full υβριδικό σύστημα του Renault Captur E-TECH έχει συνδυαστική απόδοση 145 ίππων προσφέροντας ζωηρές επιδόσεις, αλλά και χαμηλή κατανάλωση. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια μέση τιμή
2 Φωτογραφίες »

Το αυτοφορτιζόμενο full υβριδικό σύστημα του Renault Captur E-TECH έχει συνδυαστική απόδοση 145 ίππων προσφέροντας ζωηρές επιδόσεις, αλλά και χαμηλή κατανάλωση. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια μέση τιμή γύρω από τα 5,8 λτ./100 χλμ.

Η υβριδική αυτοεπαναφορτιζόµενη έκδοση του Captur χρησιμοποιεί το ίδιο ουσιαστικά σύστημα με το αντίστοιχο Clio E-TECH και συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων απόδοσης 94 ίππων µε 2 ηλεκτρικά µοτέρ. Το ισχυρότερο από αυτά αποδίδει 49 ίππους και αποτελεί το κύριο µοτέρ του υβριδικού συστήµατος του Clio, µε το µικρότερο να αποδίδει 20 ίππους και έχει υπό τον έλεγχό του τον συγχρονισµό των στροφών του κινητήρα µε το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό ώστε να µπορεί να εκκινεί ο βενζινοκινητήρας. Και οι δύο πάντως συμβάλλουν στην αποδοτικότερη ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, µε τη Renault να εµπνέεται για αυτό από την τεχνογνωσία της στην F1. Αντίστοιχα, ιδιαίτερο τεχνολογικά είναι και το αυτόµατο κιβώτιο που διαθέτει το Captur, το οποίο ονοµάζεται multi-mode και διαθέτει ουσιαστικά 6 σχέσεις.


Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου είναι πάνω στην αιωρούμενη κονσόλα. Η θέση B κάνει πιο έντονη την ανάκτηση ενέργειας.
2 Φωτογραφίες »

Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου είναι πάνω στην αιωρούμενη κονσόλα. Η θέση B κάνει πιο έντονη την ανάκτηση ενέργειας.


Στην πράξη τώρα, η συνολική απόδοση του Captur E-Tech ανέρχεται στους 145 ίππους και ικανοποιεί µε την απόδοσή του, την αµεσότητά του και την λειτουργία του, µε το κιβώτιο να πραγματοποιεί οµαλές και ανεπαίσθητες αλλαγές χωρίς να παράγει αυξηµένα επίπεδα θορύβου ακόμα και όταν πατάς τέρμα το γκάζι. Οι επιδόσεις είναι ζωηρές, αν και στο απότομο πάτημα του γκαζιού υπάρχει ένας αρχικός δισταγμός από το κιβώτιο. Σε γενικές γραμμές υπάρχει ομαλότητα και πολιτισμένη λειτουργία από το σύστημα, αν και μερικές φορές νιώθεις τις εναλλαγές στα εμπλεκόμενα μέρη. Η επιλογή B στο κιβώτιο ενισχύει τον βαθµό ανάκτησης ενέργειας, ενώ προσφέρεται και EV επιλογή που χρησιµοποιεί, για μικρή απόσταση και σε χαμηλές ταχύτητες την ενέργεια της µπαταρίας της 1,2 kWh για ηλεκτροκίνηση.

Το κυριότερο όμως είναι πως το ζητούμενο, η χαμηλή κατανάλωση, επιτυγχάνεται: Οι μετρήσεις μας σε πραγματικές συνθήκες έδειξαν περί τα 5,8 λτ./100 χλµ., ενώ μέσα στην πόλη «είδαμε» µόλις 5,0 λτ./100 χλµ.. Από την άλλη, τα 5,8 λτ./100 χλμ. αντιστοιχούν σε περίπου 10 ευρώ/100 χλμ., όταν με το LPG το κόστος αυτό είναι 7 ευρώ/100 χλμ.! Φυσικά το full υβριδικό Captur Ε-ΤΕCH, δεν πληρώνει τέλη και έχει ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο.

Σελίδα 1Δοκιμή: Renault Captur E-TECH Full Hybrid
Σελίδα 2Κινητήρας: Ζωηρές επιδόσεις & κατανάλωση 5,8 λτ.
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: High-tech διάκοσμος, μικρότερος χώρος αποσκευών
Σελίδα 4Στο δρόμο: Επιτυχημένη ισορροπία σε άνεση και κράτημα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Omoda
BONUS MALUS