ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Renault Captur E-TECH Full Hybrid

 Σχολιάστε 
23.970 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2023)
Δοκιμή: Renault Captur E-TECH Full Hybrid
2 Φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Renault Captur, το μοναδικό μικρό SUV με ήπια, full και plug-in υβριδικό σύστημα στην γκάμα του.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

To υβριδικό Captur έχει 145 άλογα & καίει 5,8 λίτρα

 To Renault Captur, μπορεί να εγκατέλειψε το diesel, αλλά είναι το μόνο μικρό SUV που προσφέρει και τα 3 είδη υβριδισμού. Έτσι μετά την plug-in έκδοση των 160 ίππων και την ήπια υβριδική έκδοση των 140 ίππων δοκιμάζουμε την αυτοφορτιζόμενη full υβριδική έκδοση E-TECH με τα 145 άλογα.

Ουσιαστικά δεν υπάρχει καμία οπτική διαφορά αυτής της έκδοσης με τις άλλες, αλλά και τις συμβατικές με βενζίνη ή LPG, πέρα φυσικά από το σχετικό λογότυπο E-TECH HYBRID στο πίσω δεξί μέρος. Το μοντέλο της δοκιμής ήταν στην top έκδοση rive gauche με τις μαύρες ζάντες, τη μαύρη οροφή, τις μαύρες λεπτομέρειες και φυσικά τα μαύρα λογότυπα και οφείλουμε να δηλώσουμε πως μας άρεσε ιδιαίτερα στο μάτι.
 

Η τιμή της όμως ανεβαίνει στα 32.960 ευρώ. Η βασική έκδοση equilibre plus κοστίζει από 31.060 ευρώ, ενώ η techno 32.310 ευρώ. Σίγουρα το full υβριδικό Renault Captur δεν το λες προσιτό, τουλάχιστον προσφέρει 5 χρόνια εγγύηση και πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Αξίζει να αναφέρουμε εδώ πως οι αντίστοιχες εξοπλιστικές εκδόσεις LPG, που προσφέρουν υψηλή οικονομία στο κόστος κίνησης με 100 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο, κοστίζουν περί τα 6,5 χιλιάρικα λιγότερα.

Σελίδα 2Κινητήρας: Ζωηρές επιδόσεις & κατανάλωση 5,8 λτ.
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: High-tech διάκοσμος, μικρότερος χώρος αποσκευών
Σελίδα 4Στο δρόμο: Επιτυχημένη ισορροπία σε άνεση και κράτημα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota
Citroen