• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ευέλικτο και «ζωντανό» παρά τον όγκο του αποδεικνύεται το Kodiaq στο δρόμο ευχαριστώντας σε κάθε περίπτωση τον οδηγό και τους επιβάτες του.

Δοκιμή: Νέο Αυτόματο Skoda Kodiaq 2,0 λτ. με 150 PS

Διαβάστηκε από 21476 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/7/2017

Ανήκοντας στην δημοφιλέστατη κλάση των SUV και έχοντας στη φαρέτρα του μεγάλους χώρους, πολύ καλή σχέση τιμής-αξίας, αλλά και macho εμφάνιση, το άρτι αφιχθέν Kodiaq στοχεύει να γίνει ο παντοτινός σύντροφος του οικογενειάρχη.

 
What is new
- 2,0 TDI με 150 άλογα
- Δικίνητο με 7άρι DSG κιβώτιο
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Με 27.700 ευρώ και καλό εξοπλισμό

Το νέο Skoda Kodiaq, το πρώτο μεγάλο SUV της τσέχικης φίρμας, ξεκίνησε το ταξίδι του στην ελληνική αγορά πριν λίγες μόλις εβδομάδες έχοντας ως κύρια εφόδια τόσο την εξαιρετικά χαμηλή τιμή του –από 22.000 ευρώ-, όσο και τα value for money εξοπλιστικά πακέτα. Μετά την πρώτη δοκιμή της δικίνητης έκδοσης με τον 1.4 TSI 125 PS, δοκιμάζουμε την βασική πετρελαιοκίνητη έκδοσή του που διατίθεται στην ελληνική αγορά από 27.700 ευρώ, έχοντας στη φαρέτρα της πλούσιο εξοπλισμό. Για όσους πάλι θέλουν τετρακίνηση, η τιμή στο ίδιο εξοπλιστικό πακέτο και με τον ίδιο κινητήρα-κιβώτιο, κοστίζει 3.200 ευρώ παραπάνω, ήτοι από 30.900 ευρώ.
 
Αρχοντικό και macho
Αισθητικά, έντονα είναι τα στοιχεία του αμαξώματος με την επιβλητική μάσκα και τα «κοφτερά» φωτιστικά σώματα να ξεχωρίζουν στο εμπρός μέρος, με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, τις έντονες ακμές, αλλά και τις «καθαρές» γραμμές να συνθέτουν μια macho εικόνα για το Kodiaq, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποιο στοιχείο υπερβολής. Πέραν αυτού, η επιτυχία των σχεδιαστών έχει να κάνει και με την αεροδυναμική, αφού ο σχετικός συντελεστής του μοντέλου είναι στο 0,32 αποτελώντας μια από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Λογικος

    Η πονηρη γερμανικη αλεπου την εχει ακουσει στερεοφωνικα απο τα σκανδαλα και την αναξιοπιστια της. Απο την αλλη μερια ο ανατολικος γιγαντας ειναι ισαξιος αλλα και ανωτερος πλεον σε ολους τους τομεις και κανει παρτυ!

      13
  • PANOS

    Πολύ καλή δοκιμή. Ακριβώς αυτά που αναφέρετε είναι τα υπέρ του, αλλά και τα κατά. το αμάξι είναι καταπληκτικό με καταπληκτικό value for money τόσο ευρωπαϊκά αλλά ειδικά στην ελληνική αγορά. Η καρέντα κατάφερε να το φέρει σε τιμή πιο φθηνή από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και μάλιστα με το dsg standard. είναι ήδη best seller στην ευρώπη και δικαίως. Εγώ το παρήγγειλα την προηγούμενη εβδομάδα ambition ασημί και έχει χρόνο αναμονής 5 μήνες.

      2
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Αν στο δικίνητο, βάλουμε συνεμπλοκ του "τετρα" και hybrid λάστιχα Mickey T, θα οργώνει τα νεροφαγώματα.Τρέμε Wrangler...

      2