• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ευέλικτο και «ζωντανό» παρά τον όγκο του αποδεικνύεται το Kodiaq στο δρόμο ευχαριστώντας σε κάθε περίπτωση τον οδηγό και τους επιβάτες του.

Δοκιμή: Αυτόματο Skoda Kodiaq

Διαβάστηκε από 53131 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/10/2018
 

Ανήκοντας στην δημοφιλέστατη κλάση των SUV και έχοντας στη φαρέτρα του μεγάλους χώρους, πολύ καλή σχέση τιμής-αξίας, αλλά και macho εμφάνιση, το Kodiaq στοχεύει να γίνει ο παντοτινός σύντροφος του οικογενειάρχη.

What is new
- 2,0 TDI με 150 άλογα
- Δικίνητο με 7άρι DSG κιβώτιο
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Με 27.700 ευρώ και καλό εξοπλισμό

Το Skoda Kodiaq, το πρώτο μεγάλο SUV της τσέχικης φίρμας, διανύει το ταξίδι του στην ελληνική αγορά έχοντας ως κύρια εφόδια τόσο την εξαιρετικά χαμηλή τιμή του –ξεκινά λίγο ψηλότερα από 22.000 ευρώ-, όσο και τα value for money εξοπλιστικά πακέτα. Μετά την πρώτη δοκιμή της δικίνητης έκδοσης με τον 1.4 TSI 125 PS, δοκιμάζουμε την βασική πετρελαιοκίνητη έκδοσή του που διατίθεται στην ελληνική αγορά από 27.700 ευρώ, έχοντας στη φαρέτρα της πλούσιο εξοπλισμό. Για όσους πάλι θέλουν τετρακίνηση, η τιμή στο ίδιο εξοπλιστικό πακέτο και με τον ίδιο κινητήρα-κιβώτιο, κοστίζει 3.200 ευρώ παραπάνω, ήτοι από 30.900 ευρώ.
 
Αρχοντικό και macho
Αισθητικά, έντονα είναι τα στοιχεία του αμαξώματος με την επιβλητική μάσκα και τα «κοφτερά» φωτιστικά σώματα να ξεχωρίζουν στο εμπρός μέρος, με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, τις έντονες ακμές, αλλά και τις «καθαρές» γραμμές να συνθέτουν μια macho εικόνα για το Kodiaq, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποιο στοιχείο υπερβολής. Πέραν αυτού, η επιτυχία των σχεδιαστών έχει να κάνει και με την αεροδυναμική, αφού ο σχετικός συντελεστής του μοντέλου είναι στο 0,32 αποτελώντας μια από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

SKODA KODIAQ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΧΑΧΑ για δες καλυτερα πριν δωσεις τα ευσημα.. η σκοδα θελει 32χιλιαρικα για τον 1,5TSI και ακου.. ακους? καθεσαι? εισαι ετοιμος? 42000χιλιαρικα ΕΥΡΩ και οχι λεβα ΕΥΡΩ... 42 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ..πεθανα στα γελια

      7
  • ARIS

    Οσο και να διαβαζω οτι ειναι τα καλα αυτοκινητα,ειναι τοσο ασχημα, μα τοσο παλιας σχεδιασης που δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασω ποτε ενα(εκτος αν αποφασισουν οτι θα βελτιωσουν -εστω λιγο-την εμφανιση).Τοσ ιδιο ισχυει και για την seat

      6
  • Kostis

    7,5lt + καίει το fabia της συζύγου (σε χαλαρές διαδρομές). Αδύνατον να καίει το θηρίο (1700κιλά άδειο) 7,4λτ παρά μόνο αν ρολάρει στις κατηφόρες της Υλίκης με 90χλμ.

      4
  • Nikosbuffon

    Νολιαν τι ζωρι τραβας σε πληρώνει το vw group για να τα λες αυτα και το honda ξεκινάει απο 33 χιλιάδες με και χωρίς καμια εκπτωση αα και κατι αλλο πες μας για τους διλιτρους tsi k tdi που βαρανε καδενα σε ολη την Ευρώπη

      1
  • Nikosbuffon

    Skoda vw audi seat χειροτερα ενα απο τα σαιτ που δοκιμαζει αυτοκίνητα consumereports κατατασει αυτες της μαρκες κατο απο το μεσο ορο αλλα ο Έλληνας αγόραζει για την μοστρα και οχι για τίποτα αλλο επισης η ποιο αξιοπιστη γερμανική μάρκα ειναι η mercedes και οχι αυτο ψευτο γκρουπ που σε περναει παρανομα Λογισμικα ισως και το kodiaq εχει