
Η ανάρτηση περνάει από τις κακοτεχνίες χωρίς θόρυβο και τραντάγματα, αποσβένοντας σωστά και εξασφαλίζοντας μια άκρως ελκυστική ποιότητα κύλισης, χωρίς εκπτώσεις στο κράτημα και τη δυναμική συμπεριφορά.
Το πρώτο πράγμα που εκτιμάς στο Tesla Model 3 είναι η ευχρηστία και η ευκολία οδήγησης ακόμα και μέσα στην πόλη: Ακουμπάς την κάρτα στη κεντρική κονσόλα, επιλέγεις κίνηση και έφυγες με αρωγό την απόλυτα γραμμική απόκριση στο πεντάλ ισχύος και το κορυφαίο σύστημα καμερών που απογειώνει την περιμετρική ορατότητα και αμβλύνει το «θεματάκι» με το μεγάλο κύκλο στροφής (11,7 μέτρα). Υπάρχει και Smart Shift που επιλέγει αυτόματα τη σωστή κατεύθυνση οδήγησης που μας έκανε εντύπωση σε μια μια μανούβρα παρκαρίσματος που έγινε «αντιληπτή» και η μπρος/πίσω κίνηση επιλεγόταν από το… αυτοκίνητο.

Ακόμα και στην πίεση, το Tesla Model 3 δύσκολα θα ξεφύγει από την ουδετερότητα, ενώ σε κάθε περίπτωση τα ηλεκτρονικά δηλώνουν βροντερό «παρών» αν το παρακάνεις.
Από εκεί και πέρα, στον ανοιχτό δρόμο ο θόρυβος κύλισης παραμένει χαμηλά και η σταθερότητα είναι χαρακτηριστική, με την ανάρτηση να περνάει από τις κακοτεχνίες χωρίς να βροντάει και να τραντάζει, αποσβένοντας σωστά και εξασφαλίζοντας μια ελκυστική ποιότητα κύλισης με τους στάνταρ τροχούς των 18 ιντσών και τα ελαστικά 235/45.
Αν πιέσεις σε μια διαδρομή με στροφές, το σύνολο δε θα νιώθει άβολα με λογική κλίση και «σωστό» έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος, με το εντελώς τεχνητό σε αίσθηση τιμόνι να είναι ακριβές και να περνά άμεσα τις εντολές του οδηγού. Στα θετικά η υψηλή μηχανική πρόσφυση και η αυτοκυριαρχία της ανάρτησης στην πίεση, το Model 3 δύσκολα να ξεφεύγει από την ουδετερότητα. Αν το παρακάνεις, η τάση του πίσω μέρους να ανοίξει την τροχιά του θα ελεγχθεί άμεσα από τα ηλεκτρονικά που θα δηλώνουν βροντερό «παρών» χωρίς ποτέ οι αντιδράσεις να είναι απότομες ή άτσαλες. Θετικά είναι και φρένα, που μπορεί να μην εντυπωσιάζουν σε αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 38,6 μ.), έχουν όμως αντοχή και καλή αίσθηση στο πεντάλ.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ανανεωμένο Tesla Model 3 Highland |
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Αυτονομία: Πάει πιο γρήγορα και κυρίως κάνει 150 χλμ. παραπάνω με μια φόρτιση |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Minimal με «οθονάρα» και άνετους χώρους |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πανεύκολο στη χρήση με ισορροπημένη συμπεριφορά |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |