ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Αυτονομία: Πάει πιο γρήγορα και κυρίως κάνει 150 χλμ. παραπάνω με μια φόρτιση

 Σχολιάστε 
6.829 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2025)
Ελαφρύτερο και με περισσότερα άλογα είναι λογικό το Long Range να είναι πιο γρήγορο από το Standard Range. Το κυριότερο όμως είναι πως η πραγματική αυτονομία ξεπερνάει τα 500 χλμ. (+150 από το SR).

Ελαφρύτερο και με περισσότερα άλογα είναι λογικό το Long Range να είναι πιο γρήγορο από το Standard Range. Το κυριότερο όμως είναι πως η πραγματική αυτονομία ξεπερνάει τα 500 χλμ. (+150 από το SR).

Ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί τους πίσω τροχούς του Model 3 Long Range είναι ισχυρότερος από του Standard Range αποδίδοντας 320 ίππους (+37) και 450 Nm ροπής (+30). Διατηρώντας την γραμμική απόδοση και χωρίς να «πέφτει» αισθητά πάνω από τα 110 χλμ./ώρα, ο αναβαθμισμένος ηλεκτροκινητήρας κινεί όχι απλά με άνεση, αλλά ταχύτατα το «μικρό» της Tesla με επιδόσεις που σίγουρα χρειάζεται να πληρώσεις 2 και 3 φορές πάνω για να τις δεις σε μεσαίο βενζινοκίνητο σεντάν: Ενδεικτικά, 5,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα ανακοινώνει η εταιρεία, 5,5 δλ. είδαμε στη σχετική μέτρηση από στάση, όπως και 14 δλ. για το 400άρι με ταχύτητα εξόδου τα 161,5 χλμ./ώρα. Αντίστοιχα καταιγιστικές είναι οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις: 60-100 σε 2,6 δλ., 80-120 σε 3,5 δλ., με την τελική να φτάσει τα 201 χλμ./ώρα (όση και το Standard Range).


Αυτά, με την Standard παραμετροποίηση, ενώ υπάρχει και η πιο ήπια Chill, που ευνοεί την αυτονομία, η οποία ούτως ή άλλως δεν προβληματίζει. Με άριστη διαχείριση ενέργειας, το Tesla Model 3 Long Range δεν στραγγίζει την 75άρα μπαταρία και με μέση κατανάλωση ενέργειας μόνο 14,8 kWh/100 χλμ. (χαμηλότερη του Standard Range, που πάντως είχε μετρηθεί σε χαμηλότερες θερμοκρασίες) βγάζει εύκολα 510 χλμ. με μια φόρτιση (+150 χλμ. από το Standard Range), αν και υπολείπεται αρκετά από τα 702 χλμ. που υπόσχεται η Tesla. Αυτά πάντως δεν απέχουν πολύ όταν υπάρχει αστική χρήση και ανάλογη ταχύτητα, με την κατανάλωση να πέφτει στις 12 kWh/100 χλμ.. Η καλή αεροδυναμική (5% μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις στο ανανεωμένο Model 3) και οι χαμηλές απαιτήσεις του κινητήρα για ενέργειας εξασφαλίζουν και μια κορυφαία αυτονομία ταξιδίου: Οι μετρήσεις μας με 120 χλμ./ώρα έδειξαν 16,1 kWh/100 χλμ. και ικανότητα για 466 χλμ. χωρίς φόρτιση! Να θυμίσουμε βεβαίως ότι σε φορτιστή 250 kW χρειάζεσαι μόλις 27 λεπτά της ώρας για να γεμίσεις τη μπαταρία από το 10-80%.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Tesla Model 3 Highland
Σελίδα 2Κινητήρας-Αυτονομία: Πάει πιο γρήγορα και κυρίως κάνει 150 χλμ. παραπάνω με μια φόρτιση
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Minimal με «οθονάρα» και άνετους χώρους
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πανεύκολο στη χρήση με ισορροπημένη συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Smart
LEASING VANS