ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι: Minimal με «οθονάρα» και άνετους χώρους

 Σχολιάστε 
6.837 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2025)
Στο εντελώς minimal και καλοφτιαγμένο ταμπλό, πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η οθόνη των 15,4 ιντσών.
4 Φωτογραφίες »

Στο εντελώς minimal και καλοφτιαγμένο ταμπλό, πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η οθόνη των 15,4 ιντσών.

Περνώντας στο εσωτερικό, η εικόνα παραμένει ίδια με αυτή των υπόλοιπων ανανεωμένων εκδόσεων του Model 3. Αυτό μεταφράζεται στην ευπρόσδεκτη αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών και κατασκευής στο εντελώς minimal ταμπλό, όπου φυσικά πρωταγωνιστικό ρόλο συνεχίζει να έχει η οθόνη των 15,4 ιντσών, από όπου ελέγχονται όλες οι λειτουργίες (πλέον μέχρι και η επιλογή για κίνηση μπροστά ή όπισθεν που δεν είναι καθόλου βολικό), και η οποία είναι ψαρωτική σε ευκρίνεια και εργονομική στον εξοικειωμένο με τα smart-phones και tablets, αλλά σίγουρα λείπει ένας πίνακας οργάνων.


Οι μόνοι φυσικοί διακόπτες είναι πάνω στο τιμόνι.
4 Φωτογραφίες »

Οι μόνοι φυσικοί διακόπτες είναι πάνω στο τιμόνι.


Οι μόνοι φυσικοί διακόπτες είναι αυτοί στο τιμόνι που φιλοξενεί τα φλας και τη μεγάλη σκάλα φώτων στην αριστερή πλευρά (συνηθίζονται αρκετά εύκολα), υαλοκαθαριστήρα, φωνητικές εντολές και cruise control στην δεξιά. Υπάρχουν και δύο τετρακατευθυντικές ροδέλες για ρυθμίσεις, όπως για παράδειγμα το πάνω-κάτω και το μέσα-έξω του τιμονιού και η ρύθμιση των πλευρικών καθρεφτών, αφού έχεις πρώτα κάνεις την κατάλληλη επιλογή από την οθόνη.

Θα θέλαμε πιο χαμηλή και «φορετή» την θέση οδήγησης, καθώς και πιο υποστηρικτικά καθίσματα, αλλά σε κάθε περίπτωση οι χώροι είναι άνετοι (αν και το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι μικρό και κάτω από το όριο των 1.330 χλστ. που «βολεύει» και 3ο ενήλικα στο πίσω κάθισμα) και εκτός από το εύκολο μπες/βγες για τους πίσω υπάρχει μια νέα οθόνη 8 ιντσών στη βάση της κονσόλας για εκεί έλεγχο κλιματισμού, εξαερισμό και ψυχαγωγία. Τα 594 λτ. του πίσω πορτ-μπαγκάζ είναι σεβαστή χωρητικότητα (+88 λτ. μπροστά), αν και θα ήταν πιο πρακτική η φόρτωση αν το τζάμι «άνοιγε» μαζί με το πίσω καπό.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Tesla Model 3 Highland
Σελίδα 2Κινητήρας-Αυτονομία: Πάει πιο γρήγορα και κυρίως κάνει 150 χλμ. παραπάνω με μια φόρτιση
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Minimal με «οθονάρα» και άνετους χώρους
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πανεύκολο στη χρήση με ισορροπημένη συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
ΜΟΤΟ