Οι πιο συνηθισμένες ζημιές στο MINI Clubman είναι στα ημιαξόνια και στο start-stop

Οι πιο συνηθισμένες ζημιές στο MINI Clubman είναι στα ημιαξόνια και στο start-stop

5.543 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2024)

Το MINI Clubman που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο είναι της έκδοσης Cooper D και εφοδιάζεται με δίλιτρο turbodiesel κινητήρα 150 ίππων. Κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου δεν παρατηρήθηκαν δυσλειτουργίες από το μοτέρ και το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης έχουν καλή αίσθηση.

Η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώθηκε σε 8,6 δευτερόλεπτα (8,5 είχαμε δει στην δοκιμή του ίδιου μοντέλου όταν αυτό ήταν καινούργιο), με τη μέση κατανάλωση να είναι γύρω στα 6 λτ/100 χλμ.

Οι κυριότερες αναφορές βλαβών του MINI Clubman έχουν να κάνουν με τα ημιαξόνια, τα οποία είναι σχετικά αδύναμα, καθώς και σε προβλήματα στη λειτουργία του συστήματος start-stop που απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν βρισκόμαστε σταματημένοι (π.χ σε κόκκινο σηματοδότη).
Αν δεν λειτουργεί σωστά το σύστημα κλιματισμού, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι χαμηλή η στάθμη του ψυκτικού υγρού,  το οποίο μπορεί να μην ήταν συμπληρωμένο επαρκώς από το εργοστάσιο.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: MINI Clubman diesel
Σελίδα 2Το Clubman είναι πιο πρακτικό από τα «απλά» MINI χωρίς να χάνει σε στυλ
Σελίδα 3Οι πιο συνηθισμένες ζημιές στο MINI Clubman είναι στα ημιαξόνια και στο start-stop
Σελίδα 4Μετά από 7 χρόνια έχει ξεβάψει το δερμάτινο κάθισμα του οδηγού
Σελίδα 5Τα μεταχειρισμένα MINI Clubman κοστίζουν περίπου 23.000 ευρώ
ford
test center