Κάτοχος Tesla: «Κερατάς και δαρμένος» ή... σωστά θαυμάζει;
3 Φωτογραφίες »

Κάτοχος Tesla: «Κερατάς και δαρμένος» ή... σωστά θαυμάζει;

82.997 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2024)

- Σύμφωνα (και) με τον TUV τα αυτοκίνητα βγάζουν πολλές βλάβες
- Όμως η Tesla κατηγορεί για τις βλάβες τους κατόχους, λέει το Reuters
- Παρόλα αυτά οι κάτοχοι θαυμάζουν και «αντέχουν» τα προβλήματα
- Μήπως η Tesla είναι καλύτερη στο marketing, μένει να φτιάξει και αυτοκίνητα;

Πληρώνεις 1 περιουσία για αυτοκίνητο που βγάζει προβλήματα

Κάποιοι μπορεί να έχουν αγοράσει ένα μοντέλο της Tesla καθώς έγινε trend ως η πρώτη εταιρεία που λάνσαρε σε ευρεία κλίμακα ηλεκτρικά. Όμως όταν αγοράζεις με κριτήριο -και- το «πως θα πουλήσω μούρη», δεν υπολογίζεις το μετά την αγορά. Νομίζεις πως είναι το ίδιο με τότε που αγόρασες iphone, δηλαδή πούλαγες μούρη αλλά δεν σου κράσαρε η συσκευή ποτέ!
Όμως με κάποια μοντέλα Telsa τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά και φαίνεται ότι βγάζουν προβλήματα. Δεν το λέμε εμείς, αλλά τα στοιχεία της φετινής έρευνας του TÜV για τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα μετά τα πρώτα 3 έτη κυκλοφορίας. Εκεί λοιπόν «πάτωσε» το Tesla Model 3, βγαίνοντας τελευταίο ανάμεσα σε 111 μοντέλα, ενώ μην ξεχνάμε ότι στην αντίστοιχη περσινή έρευνα, το Tesla Model S πήρε την προτελευταία θέση. 

Δαρμένος, αφού η Tesla αποδίδει τις βλάβες στους κατόχους (λέει το Reuters)

Σύμφωνα με το Reuters (διαβάστε εδώ αναλυτικά) σε χιλιάδες έγγραφα της Tesla θα συναντήσουμε περιπτώσεις με βλάβες στην ανάρτηση ή στα εξαρτήματα του τιμονιού, δίνοντας εντολή στους τεχνικούς της να πουν στους καταναλωτές ότι τα σπασμένα εξαρτήματα στα αυτοκίνητά τους δεν ήταν ελαττωματικά. Μάλιστα για τη ζημιά η μάρκα κατηγόρησε τους οδηγούς για κακή χρήση, προσπαθώντας να μεταφέρει το κόστος επισκευής σε αυτούς. Εεε, αν δεν είναι αυτό «και κερατάς και δαρμένος», τότε ποιο είναι;


Σύμφωνα με το Reuters σε χιλιάδες έγγραφα της Tesla θα συναντήσουμε περιπτώσεις με βλάβες στην ανάρτηση ή στα εξαρτήματα του τιμονιού.
3 Φωτογραφίες »

Σύμφωνα με το Reuters σε χιλιάδες έγγραφα της Tesla θα συναντήσουμε περιπτώσεις με βλάβες στην ανάρτηση ή στα εξαρτήματα του τιμονιού.

Βέβαια, υπάρχουν κάποιοι που θαυμάζουν και «αντέχουν» τα προβλήματα

Εμείς θεωρούμε αυτονόητο πως και βέβαια δεν φταίει ο καταναλωτής ούτε για ένα ελαττωματικό προϊόν, ούτε για πιθανή ανάρμοστη συμπεριφορά του κατασκευαστή προς αυτόν. Κακώς τα όποια προβλήματα και το ρίξιμο στον καταναλωτή.
Όταν όμως κάποιοι συνεχίζουν και υπερασπίζονται το αυτοκίνητο που αγόρασαν, παρότι βγάζει βλάβες και η μάρκα φέρεται κατά αυτόν τον τρόπο, μήπως τα... «θέλουν» κιόλας; Γιατί κακά τα ψέματα η Tesla παρόλα τα αρνητικά της, έχει υποστηρικτές και μάλιστα φανατικούς, όπως διαπιστώσαμε και πάλι στα σχόλια σε πρόσφατο θέμα που τα Tesla απογοήτευσαν με την αυτονομία τους. Ακόμα και όταν μέσα σε ένα χρόνο στη Γερμανία 1.000 κάτοχοι έχουν κάνει μήνυση στην Tesla.

Τελικά η Tesla από marketing είναι καλή, μένει να φτιάξει και αυτοκίνητα;

Μια υποστήριξη δυσανάλογη από αυτή που αξίζουν πραγματικά ως αυτοκίνητα –κρίνοντας αποκλειστικά τα αυτοκίνητα και όχι συνολικά την εταιρεία. Γιατί το λέμε; Στα τεστ μας απογοητεύουν, έχουν σοβαρά θέματα αξιοπιστίας, όπως αποδεικνύει πρόσφατη ανάκληση 1,6 εκ. οχημάτων,  ενώ υπάρχει μέχρι και site που καταγράφει περιστατικά που άρπαξαν φωτιά (υπάρχουν ήδη 218 περιστατικά).

Τι κάνει λοιπόν καλά; Έχει καλό τμήμα marketing και έναν ιδιοκτήτη, πανέξυπνο, που ξέρει να εκμεταλλεύεται ακόμα και τις αποτυχίες του, ανακοινώνοντας μεγαλόπνοα σχέδια που «ψαρώνουν» τον κόσμο, ή αντίστοιχα ψαρωτικά τρικάκια στα αυτοκίνητα όπως η πιστωτική κάρτα κλειδί για να «κάνεις το κομμάτι σου». Μένει λοιπόν να φτιάξει καλά αυτοκίνητα και το after sales της, στο επίπεδο των ανταγωνιστών της, ώστε να πούμε ότι δικαίως την υπερασπίζονται τόσο οι fans της.

TI LINGLONG AGORAZO
NISSAN