Το DS3 Crossback διατηρεί τα σχεδιαστικά στοιχεία του προηγούμενου μοντέλου με αποτέλεσμα να είναι γνώριμο, αλλά και ολόφρεσκο.

H DS απέναντι στα γερμανικά premium;

38.170 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2019)

DS εναντίoν premium Γερμανών: Μπορεί οι Γάλλοι να χτυπήσουν τους Γερμανούς με το νέο DS3 Crossback;

Το DS3 μεταμορφώνεται στη νέα του γενιά με σκοπό να χτυπήσει κυρίως την Audi, αφού οι Mercedes-Benz και BMW δεν έχουν εκπροσώπους στα μικρά SUV, εκεί που πονάει πιο πολύ. Όχι στα μικρά, όπου το περιθώριο κέρδους είναι μικρό, αλλά στα μικρά SUV όπου τα περιθώρια είναι μεγάλα. Μπορεί το DS3 Crossback να χτυπήσει το Q2;

O στόχος της DS δεν είναι καινούργιος. Η DS πατάει πάνω στο όνομα του πιο θρυλικού μοντέλου της Citroen, την «Θεά» (αυτό σημαίνει Ντε-ες), θέλοντας να βάλει τα γυαλιά στους premium κατασκευαστές. Το να μπει όμως ξαφνικά στα χωράφια των Γερμανών, και να φτιάξει πισωκίνητες μπερλίνες με μεγάλα μοτέρ δεν είναι καλή ιδέα. Με τα λόγια του ίδιου του επικεφαλής του γκρουπ Peugeot-Citroen-DS-Opel (PSA), Κάρλος Ταβάρες, «είναι σαν να θέλει να πάει να προσφέρει η MacDonalds κινέζικο μενού στα εστιατόριά της στην Κίνα».

Και δεν έχει άδικο. Η DS δεν έχει ούτε την παράδοση, αλλά ούτε και τα μηχανικά μέρη για να φτιάξει πισωκίνητες μπερλίνες. Εκεί που μπορεί να χτυπήσει τους Γερμανούς είναι στις κατηγορίες που συγγενεύουν με μικρότερα αυτοκίνητα.

Έτσι αν η Audi μπορεί να πάρει τα μηχανικά ενός VW Polo και να στήσει γύρω του ένα premium SUV όπως το Q2, τότε το ίδιο, πιθανώς και καλύτερα, μπορεί να κάνει και η DS. Και αυτή είναι μόνο η αρχή. Η DS αλλάζει το DS3 και από μικρό χάτσμπακ, το κάνει μικρό SUV, πάνω στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα του ομίλου, πάνω στην οποία θα δούμε σύντομα το νέο 208 αλλά και το Corsa, και μια σειρά ακόμη μοντέλων.

Το DS3 Crossback διατηρεί τα σχεδιαστικά στοιχεία του προηγούμενου μοντέλου με αποτέλεσμα να είναι γνώριμο, αλλά και ολόφρεσκο. Σχεδιαστικά οι Γάλλοι είναι εμφανώς πιο απελευθερωμένοι από τους Γερμανούς, και το αυτοκίνητο προφανώς θα αρέσει σε πολύ κόσμο. Ως προς τα μηχανικά, ο όμιλος PSA μάλλον προσφέρει περισσότερη γκάμα από τον όμιλο VW, ενώ το DS3 Crossback θα είναι πρώτο και στην ηλεκτροκίνηση, με το ηλεκτρικό μοντέλο να έρχεται στο τέλος του χρόνου.

Είναι όμως ικανό το DS3 να χτυπήσει το Q2; Από πλευράς μηχανικών οι Γάλλοι φαίνεται να έχουν το πάνω χέρι, και να παίζουν επί ίσοις όροις το χαρτί του premium, ενώ με έμφαση στην άνεση σε μια κατηγορία όπου η άνεση εκτιμάται, η DS δείχνει να έχει πολύ καλό μέλλον.

Εσείς όμως τι λέτε; DS3 Crossback ή Audi Q2; Είναι ικανό το νέο μοντέλο να ανακόψει την πορεία της Audi; Εσείς ψήνεστε να αλλάξετε κατεύθυνση στα premium μικρά SUV;

Toyota
moto