
Η Isuzu παρουσίασε το ανανεωμένο MU-X ένα 7θέσιο SUV βασισμένο στο D-Max.
Νέος 2.2 Diesel με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων παραμένει ο 3-λιτρος.
Στην Αυστραλία ξεκινάει λίγο πάνω από τις 30.000€.
Σε επίπεδο εξοπλισμού το MU-X είναι πλήρες από την βάση
Η Isuzu παρουσίασε το ανανεωμένο MU-X ένα 7θέσιο SUV βασισμένο στο D-Max
Η Isuzu παρουσίασε το ανανεωμένο MU-X για το 2026, το μεγάλο επταθέσιο SUV που μοιράζεται πλατφόρμα και μηχανικά μέρη με το pick-up Isuzu D-Max, το οποίο πωλείται στην ελληνική αγορά. Με μήκος που ξεπερνά τα 4,8 μέτρα και δυνατότητες ρυμούλκησης έως 3,5 τόνους, το MU-X αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς προτάσεις στην Αυστραλία και σε αγορές της Ασίας, όπου η ζήτηση για σκληροτράχηλα οικογενειακά SUV παραμένει υψηλή.
Νέος 2.2 Diesel με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων παραμένει ο 3-λιτρος
Κεντρική αλλαγή για το νέο μοντέλο είναι η εισαγωγή του κινητήρα 2,2 λίτρων ντίζελ, ο οποίος αντικαθιστά τον 1,9. Αποδίδει 120 ίππους και 400 Nm ροπής, συνεργάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και διαθέτει σύστημα start-stop για χαμηλότερη κατανάλωση. Στη γκάμα παραμένει και ο ισχυρότερος 3λιτρος ντίζελ με 140 ίππους και 450 Nm, που πλέον εξοπλίζεται επίσης με start-stop, διατηρώντας το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Στην Αυστραλία ξεκινάει λίγο πάνω από τις 30.000€
Στην Αυστραλία, οι τιμές του νέου MU-X ξεκινούν από τα 49.900 δολάρια Αυστραλίας (περίπου 30.400 ευρώ) για την βασική έκδοση LS-M 4x2 με τον κινητήρα 2,2 λίτρων. Η κορυφαία X-Terrain με τον 3λιτρο και τετρακίνηση φτάνει τα 77.100 δολάρια Αυστραλίας (περίπου 46.900 ευρώ). Ανάμεσα σε αυτές τις εκδόσεις ξεχωρίζει η νέα προσθήκη της έκδοσης LS-T με τον κινητήρα 2,2 λίτρων και τετρακίνηση, η οποία κοστολογείται στα 71.400 δολάρια Αυστραλίας (περίπου 43.600 ευρώ).
Σε επίπεδο εξοπλισμού το MU-X είναι πλήρες από την βάση
Σε επίπεδο εξοπλισμού, το MU-X ακολουθεί τη φιλοσοφία του D-Max, προσφέροντας από τη βασική έκδοση πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας με αυτόματο φρενάρισμα, adaptive cruise control, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και οκτώ αερόσακους. Ανάλογα με την έκδοση προστίθενται επιπλέον στοιχεία όπως μεγαλύτερες οθόνες αφής, δερμάτινες επένδυσεις, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, 360° κάμερα και απομακρυσμένη εκκίνηση κινητήρα.
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι το MU-X βασίζεται στο D-Max που ήδη γνωρίζουμε στην Ελλάδα, οι πιθανότητες να δούμε το μεγάλο SUV στη χώρα μας είναι ελάχιστες. Η Isuzu Ελλάδας παραμένει προσανατολισμένη στην εμπορική επιτυχία του D-Max και δεν έχει αφήσει να εννοηθεί ότι σκοπεύει να εισάγει το MU-X. Το υψηλό κόστος ταξινόμησης, η περιορισμένη ζήτηση για επταθέσια 4x4 SUV και η διαφορετική στόχευση της αγοράς το καθιστούν μάλλον απίθανο να βρεθεί στις ελληνικές εκθέσεις. Έτσι, το Isuzu MU-X παραμένει μια ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση για Αυστραλία και Ασία, με αναβαθμισμένους κινητήρες, πλουσιότερο εξοπλισμό και κορυφαίες δυνατότητες ρυμούλκησης, αλλά για την ελληνική αγορά θα παραμείνει μάλλον ένα όνειρο.