Μεταχειρισμένα Peugeot 208 GTi και VW Polo GTI: Πόσο καλά είναι;
5.236 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2024)
2 Φωτογραφίες »
Ο παράγοντας «αξιοπιστία» είναι σημαντικός για την αγορά ενός αυτοκινήτου, ειδικά αν πρόκειται για ένα μεταχειρισμένο hot hatchback, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα έχει «πιεστεί» αρκετά από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες του.
Ο 1.600αρης κινητήρας του Peugeot 208 GTi με τα 200 και 208 άλογα είναι πιο ανθεκτικός από αυτούς των 156 και 163 ίππων που εφοδίαζαν τις πιο αδύναμες εκδόσεις του μοντέλου. Οι πηγές βλαβών είναι μικρές και αφορούν στους πολλαπλασιαστές, που θα προκαλέσουν «κοψίματα» στη λειτουργία του μοτέρ, καθώς και στην αντλία καυσίμου.
Από την άλλη πλευρά, το TSI μοτέρ 1,4 λίτρων στα πρώτα VW Polo MK5 GTI μπορεί να παρουσιάσει ζημιά στην καδένα χρονισμού, η οποία χαλαρώνει. Ο κινητήρας 1,8 λίτρων με τα 192 άλογα των μοντέλων από το 2014 και έπειτα είναι πιο αξιόπιστος και διαθέτει ιμάντα χρονισμού. Επιπλέον, με την πάροδο των ετών και των χιλιομέτρων τα DSG κιβώτια ταχυτήτων έχουν πιο απότομη λειτουργία, ενώ τα χειροκίνητα είναι απροβλημάτιστα.
Περνώντας στις φθορές των μηχανικών μερών, τόσο το Peugeot 208 GTi όσο και το VW Polo GTI διατηρούνται σε καλή κατάσταση, χωρίς πρόωρα σημάδια «κόπωσης» από την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης και χωρίς διαρροές από κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων.
Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό των δύο μοντέλων, με τις επενδύσεις να μην έχουν γρατζουνιές και φθορές από τη χρήση. Αμφότερα τα μοντέλα εξοπλίζονται με ημι-bucket καθίσματα, τα οποία διατηρούν άψογα τη φόρμα τους και δεν έχουν σκισίματα και αμυχές στις ταπετσαρίες τους.
Το σύστημα πολυμέσων του VW Polo ίσως εμφανίσει κολλήματα και καθυστερήσεις στη λειτουργία του, κάτι που μπορεί να προκαλέσει μικρή ενόχληση.
Όσον αφορά στο αμάξωμα, αν παρατηρήσετε υγρασία στο εσωτερικό του Peugeot 208 τότε κατά πάσα πιθανότητα δεν σφραγίζει σωστά η τσιμούχα κάποιας πόρτας. Επιπλέον, στην περίπτωση που το μοντέλο βρισκόταν σε περιοχή με μεγάλη χιονόπτωση, αν οι προηγούμενοι κάτοχοι δεν συντηρούσαν ενδελεχώς το αυτοκίνητό τους, υπάρχει το ενδεχόμενο να εμφανιστούν λίγα σημάδια σκουριάς, τα οποία όμως δεν αποτελούν λόγο για ανησυχία.
Αν το VW Polo εφοδιάζεται με ανοιγόμενη ηλιοροφή, μπορεί να έχουν φράξει οι νεροχύτες. Η διαδικασία του καθαρίσματός τους ωστόσο είναι απλή και γίνεται εύκολα, επομένως, όπως και στην περίπτωση με τις τσιμούχες του 208, δεν αποτελεί σημαντικό λόγο για να πλήξει την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.
Κάνοντας κλικ εδώ θα διαβάσετε τα σχόλια που κάνουν οι ιδιοκτήτες των εταιρειών στο Auto Check του AutoTriti.
Σελίδα 1 | Μεταχειρισμένα «πυραυλάκια»: Peugeot 208 GTi VS VW Polo GTI |
Σελίδα 2 | Peugeot 208 GTi: Μεταχειρισμένα κοστίζουν από 11.000 μέχρι 19.000 ευρώ |
Σελίδα 3 | VW Polo GTI: Οι τιμές των μεταχειρισμένων κυμαίνονται μεταξύ 9.000 και 22.000 ευρώ |
Σελίδα 4 | Μεταχειρισμένα Peugeot 208 GTi και VW Polo GTI: Πόσο καλά είναι; |