ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο - Οδική Συμπεριφορά

 Σχολιάστε 
13.349 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2025)
Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος στο ηλεκτρικό Citroen C3 φέρνει βελτιωμένη περιφερειακή ορατότητα, με τον άνετο οδηγικό χαρακτήρα να ενισχύεται, επίσης, από την στάνταρ παρουσία της ανάρτησης Progre
3 Φωτογραφίες »

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος στο ηλεκτρικό Citroen C3 φέρνει βελτιωμένη περιφερειακή ορατότητα, με τον άνετο οδηγικό χαρακτήρα να ενισχύεται, επίσης, από την στάνταρ παρουσία της ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions.

Πολύ άνετο στο δρόμο το Citroen C3, με ανάρτηση που σιδερώνει τις λακκούβες & καθίσματα-πολυθρόνες


Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος αποτελεί κοινό σχεδιαστικό γνώρισμα των τριών μοντέλων, με τα 15,2 εκατοστά του Hyundai Inster πέρα από τις πιο διευρυμένες εκτός δρόμου ικανότητες, να σε βοηθούν να ανέβεις και πιο ψηλά πεζοδρόμια.
3 Φωτογραφίες »

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος αποτελεί κοινό σχεδιαστικό γνώρισμα των τριών μοντέλων, με τα 15,2 εκατοστά του Hyundai Inster πέρα από τις πιο διευρυμένες εκτός δρόμου ικανότητες, να σε βοηθούν να ανέβεις και πιο ψηλά πεζοδρόμια.

Επιλέγοντας τρία ηλεκτρικά που ταιριάζουν σε καθημερινή οδήγηση στην πόλη, το ζητούμενο είναι η άνεση και η ευκολία χρήσης. Κι αν συμφωνήσουμε πως η ευκολία οδήγησης είναι κερδισμένο στοίχημα για κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η άνεση είναι χαρακτηριστικό που προσφέρει απλόχερα το Citroen e-C3. Ο συνδυασμός της μαλακής ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions (μιλάμε ουσιαστικά για υδραυλικά «στοπ» που λειτουργούν σαν μαξιλάρια) και των καθισμάτων Advanced Comfort που θυμίζουν πολυθρόνες, είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της νέας γενιάς του Citroen C3. Στην πράξη, η ηλεκτρική έκδοση θα αντιμετωπίσει εξαιρετικά τις όποιες κακοτεχνίες και θα ξεκουράζει οδηγό και επιβάτες, στην καθημερινή «κόλαση» της πόλης.
 
Βολικό και εύχρηστο χαρακτήρα έχει και το Hyundai Inster, ελέω και του συστήματος One-Pedal. Μπορείς μάλιστα να ρυθμίσεις και την ένταση της ανάκτησης, για να βρεις ακριβώς το επίπεδο που σου ταιριάζει περισσότερο. Ο κύκλος στροφής των 10,6 μ. μπορεί να μην είναι όσο μικρός θα θέλαμε, αυτό ωστόσο δεν επηρεάζει αισθητά την αστική ευελιξία του Inster. Κατά τα λοιπά, η ανάρτηση είναι σχετικά μαλακή, λειαίνοντας έτσι τις ανωμαλίες για μεγαλύτερη άνεση και οι έντονες εγκάρσιες θα γίνουν πιο πιεστικές για το σημείο ισορροπίας του αμορτισέρ.
 
Για το BYD Atto 2, μπορεί να μιλάμε για ένα ισχυρό από πλευράς ιπποδύναμης ηλεκτρικό SUVάκι, όμως κι εδώ προτεραιότητα είναι η άνεση. Για αυτό και το τιμόνι έχει περισσότερο ελαφριά αίσθηση, αν και επιλέγοντας άλλα drive modes (π.χ. Sport) «βαραίνει» και δίνει καλύτερη απόκριση. Σε γενικές γραμμές, τώρα, το Atto 2 χάρη και στα φαρδιά μετατρόχια έχει στιβαρό «πάτημα» και εμφανίζει σταθερότητα, με τα δυνατά φρένα και την υπερπλήρη σουίτα ηλεκτρονικών να λειτουργούν προσθετικά στην αίσθηση ασφάλειας, που το μικρό ηλεκτρικό SUV της BYD προσφέρει.

Σελίδα 1Ποιο ηλεκτρικό crossover; Το νέο Citroen e-C3 απέναντι στα BYD Atto 2 & Hyundai Inster
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρας - Αυτονομία - Φόρτιση
Σελίδα 4Στο δρόμο - Οδική Συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
FORD
ΜΟΤΟ