ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας - Αυτονομία - Φόρτιση

 Σχολιάστε 
13.352 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2025)
Τα 115 άλογα αποδεικνύονται υπέρ αρκετά για το μίνι Hyundai Inster, το οποίο πάντως ξεχωρίζει για την εξαιρετική αστική αυτονομία του (400 χλμ.).
3 Φωτογραφίες »

Τα 115 άλογα αποδεικνύονται υπέρ αρκετά για το μίνι Hyundai Inster, το οποίο πάντως ξεχωρίζει για την εξαιρετική αστική αυτονομία του (400 χλμ.).

400 χλμ. κάνει στην πόλη το Hyundai Inster, που έχει μεγαλύτερη αυτονομία


Το BYD Atto 2 εξοπλίζεται με έναν κινητήρα μόνιμου μαγνήτη 177 ίππων με ροπή 290 Nm, ο οποίος είναι μια χαρά εξασφαλίζοντας σβέλτες επιταχύνσεις (60-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. 80-120 σε 7,0 δλ.), χωρίς νευρικές και απότομες αντιδράσεις στο πάτημα του δεξιού πεντάλ.
3 Φωτογραφίες »

Το BYD Atto 2 εξοπλίζεται με έναν κινητήρα μόνιμου μαγνήτη 177 ίππων με ροπή 290 Nm, ο οποίος είναι μια χαρά εξασφαλίζοντας σβέλτες επιταχύνσεις (60-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. 80-120 σε 7,0 δλ.), χωρίς νευρικές και απότομες αντιδράσεις στο πάτημα του δεξιού πεντάλ.

Πολύ ενδιαφέροντα πορίσματα έχουμε από τις μετρήσεις πραγματικής αυτονομίας των τριών ηλεκτρικών του συγκριτικού μας. Προτού τις αναλύσουμε, να θυμηθούμε το ηλεκτρικό σύνολο κάθε μοντέλου:
  • BYD Atto 177 ίππων, με μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 45,12 kWh (τεχνολογία LFP)
  • Hyundai Inster Long Range 115 ίππων, με μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 46 kWh (τεχνολογία NMC)
  • Citroen C3 113 ίππων, με μπαταρία LFP ωφέλιμης χωρητικότητας 44 kWh
Το μικρότερων διαστάσεων και ελαφρύτερο Hyundai Inster είναι εκείνο που προσφέρει τα περισσότερα χιλιόμετρα, 310 σε μικτή οδήγηση και πάνω από 400 εφόσον κινείσαι αποκλειστικά μέσα στην πόλη. Η δημοφιλής έκδοση Long Range δεν «καίει» τίποτα μέσα στην πόλη (11,5 kWh/100 χλμ.). Κι αυτό, γιατί πολλή δουλειά κάνει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας «One-Pedal», που επιτρέπει οδήγηση με ένα πεντάλ (αφήνεις το γκάζι και το Inster φρενάρει μόνο του).
 
Πραγματική αυτονομία 270 χιλιομέτρων σε πόλη και ταξίδι καταγράψαμε με το Citroen e-C3. Σε αστικό ιστό το range πλησιάζει τα 350 χιλιόμετρα, αξιοποιώντας την πολύ χαμηλή κατανάλωση των 12,5 kWh/100 χλμ..
 
Όσον αφορά το BYD Atto 2, η αυτονομία είναι μικρότερη. Βάζοντας στην εξίσωση το βάρος (1.570 κιλά) και τον πιο ισχυρό σύνολο (177 ίππων με σβέλτες επιδόσεις) το SUVάκι της κινεζικής μάρκας βάζει περισσότερες δεσμεύσεις στο μέχρι πού θα φτάσεις. Η μικτή αυτονομία είναι στα 260 χιλιόμετρα, ενώ σε συνθήκες αστικής οδήγησης θα φτάσει τα 320 χιλιόμετρα.

Φόρτιση: Δυνατός On-Board Charger για Atto 2 & Inster, μέτρια ταχυφόρτιση για το BYD

Το BYD Atto 2 και το Hyundai Inster έχουν καλή ταχύτητα «απλής» φόρτισης (11 και 10,5 κιλοβάτ, αντίστοιχα), που σημαίνει ότι φορτίζουν γρήγορα σε οικιακό φορτιστή. Στο Citroen C3 ο On-Board Charger φτάνει μέχρι τα 7,4 kW, αλλά γνώμη μας είναι πως συμφέρει να δώσει 496 ευρώ για να φτάσεις τα 11 κιλοβάτ.
 
Σε ταχυφορτιστές DC που θα τους χρειαστείς περισσότερο στο ταξίδι, το BYD Atto 2 περιορίζεται στα 65 kW (10-80% σε 37 λεπτά). Αντιθέτως, Citroen και Hyundai είναι περισσότερο «ευέλικτα». Το e-C3 φτάνει μέχρι τα 100 kW (26 λεπτά), το Inster έως τα 120 kW (30 λεπτά). Μικρή διαφορά, θα πει κανείς, αλλά... το γοργόν και χάριν έχει λέει ο θυμόσοφος λαός...

Σελίδα 1Ποιο ηλεκτρικό crossover; Το νέο Citroen e-C3 απέναντι στα BYD Atto 2 & Hyundai Inster
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρας - Αυτονομία - Φόρτιση
Σελίδα 4Στο δρόμο - Οδική Συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
Autotriti.gr