
3 Φωτογραφίες »
Από την 2η εξοπλιστική έκδοση PLUS του Citroen e-C3 μπαίνει στην εξίσωση η οθόνη infotainment των 10,25 ιντσών που δίνει μία πιο ευχάριστη νότα στο εργονομικό εσωτερικό του γαλλικού crossover.
High-tech εμφάνιση για BYD & Hyundai, οθόνη αφής στη 2η έκδοση έχει το Citroen

3 Φωτογραφίες »
Μοντέρνα και πρακτική είναι η καμπίνα του Hyundai Inster, όπου θα βρεις γενικά πολλές θέσεις για να αφήσεις κλειδιά, πορτοφόλια και διάφορα άλλα μικροαντικείμενα.
Στην περίπτωση του BYD Atto 2, το μεγαλύτερο κόστος αγοράς συνδυάζεται και με αντίστοιχη ποιότητα κατασκευής. Το ταμπλό έχει φλοίδα από μαλακό υλικό που θυμίζει το στάνταρ vegan δέρμα των επενδύσεων στα καθίσματα με τη στάνταρ ηλεκτρική ρύθμιση. Από εκεί και πέρα, οι Κινέζοι επενδύουν στο εφέ, εξ ου και η περιστρεφόμενη κατά 90 μοίρες touchscreen (10,1'').
Σύγχρονη εμφάνιση έχει και το Hyundai Inster, που με δεδομένες τις μικρότερες διαστάσεις τους, είναι από τα πιο αξιόλογα μοντέλα της κατηγορίας. Λογικό κι επόμενο να γίνεται αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών, όμως το βλέμμα θα πέσει τόσο στις δύο στάνταρ οθόνες των 10,25 ιντσών (infotainment + πίνακας οργάνων), όσο και στις πολλές πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα.
Μεγαλύτεροι χώροι για το BYD Atto 2, στάνταρ τα καθίσματα... πολυθρόνες Advanced Comfort για το Citroen
Στο κομμάτι των εσωτερικών χώρων υπάρχουν διαφορές μεταξύ των μοντέλων που προκύπτουν προφανώς από την διαφορά στις εξωτερικές τους διαστάσεις, για αυτό ενδιαφέρον έχει το πόσο καλά τις έχει εκμεταλλευτεί το καθένα.Περισσότερο οικογενειακό χαρακτήρα έχουν BYD και Citroen, λογικό κι επόμενο αφού αναφερόμαστε σε δύο μοντέλα της Β κατηγορίας. Η βασική τους διαφορά σε σχέση με το Hyundai Inster είναι πως έχουν 5-θέσια διαμόρφωση, έστω κι αν ο μεσαίος επιβάτης θα χρειαστεί να κάνει παραχωρήσεις για την δική του άνεση. Επαρκής ο «αέρας» για το κεφάλι και στα τρία αυτοκίνητα (7,5 εκ. στο Inster), με το Atto 2 να έχει συγκριτικά μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (400 λτ.). Σημαντικό ατού για το C3, η στάνταρ παρουσία των Advanced Comfort καθισμάτων που θυμίζουν... πολυθρόνες και προσφέρουν βολικότητα και ξεκούραση, σε οδηγό και συνεπιβάτες.
Σελίδα 1 | Ποιο ηλεκτρικό crossover; Το νέο Citroen e-C3 απέναντι στα BYD Atto 2 & Hyundai Inster |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρας - Αυτονομία - Φόρτιση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο - Οδική Συμπεριφορά |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |