
Από τις 31 Ιουλίου πήγε στις 31 Δεκέμβρη 2025 το deadline για το έργο.
Η εταιρεία AKTOR ζήτησε παράταση έως τις 31 Μαρτίου, αλλά πήρε έως το τέλος της χρονιάς.
Τα έργα είχαν διακοπεί για αρκετούς μήνες και το τελευταίο διάστημα ξεκίνησαν ξανά.
autotriti team
Από τις 31 Ιουλίου πήγε στις 31 Δεκέμβρη 2025 το deadline για το έργο
Νέα καθυστέρηση σημειώνεται στην ολοκλήρωση της Διπλής Οδικής Σύνδεσης Λευκάδας με την Αμβρακία Οδό, καθώς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενέκρινε παράταση της εργολαβίας έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025 -έξι μήνες αργότερα από την αρχικά προβλεπόμενη ημερομηνία (31 Ιουλίου).
Η εταιρεία AKTOR ζήτησε παράταση έως τις 31 Μαρτίου, αλλά πήρε έως το τέλος της χρονιάς
Η ανάδοχος εταιρεία AKTOR είχε αιτηθεί παράταση έως τα τέλη Μαρτίου 2026, επικαλούμενη σειρά καθυστερήσεων, οι οποίες, όπως υποστηρίζει, δεν οφείλονται σε δική της υπαιτιότητα. Συγκεκριμένα, μεταξύ των λόγων που επικαλέστηκε περιλαμβάνονται:
- Η καθυστερημένη απόδοση του εργοταξίου, με συνέπεια την καθυστέρηση 120 ημερών.
- Η εκπρόθεσμη πληρωμή πιστοποιήσεων, που εμπόδισε τη χρηματοδότηση του έργου (καθυστέρηση 108 ημερών).
- Η καθυστέρηση έγκρισης του 2ου Α.Π.Ε., κρίσιμου για την υλοποίηση βασικών εργασιών (καθυστέρηση 240 ημερών).
- Η διακοπή εργασιών μεταξύ 28 Μαρτίου και 15 Μαΐου 2025, που υπολογίζεται ως 72 επιπλέον ημέρες καθυστέρησης.
Τα έργα είχαν διακοπεί για αρκετούς μήνες και το τελευταίο διάστημα ξεκίνησαν ξανά
Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 48,1 εκατ. ευρώ, κατασκευάζεται από τον Σεπτέμβριο του 2020 με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020»).
Ήδη από τον Απρίλιο του 2024 παραδόθηκε στην κυκλοφορία ο άξονας Άκτιο - Άγιος Νικόλαος, μήκους 5 χλμ.. Σε εξέλιξη παραμένει η ολοκλήρωση του τμήματος Βόνιτσα - Λευκάδα (16 χλμ.) και η εγκατάσταση αγωγού ύδρευσης 7,85 χλμ., ο οποίος θα συνδεθεί με τον αγωγό Πρέβεζας – Άρτας – Λευκάδας.
Η ολοκλήρωση του έργου θεωρείται κρίσιμη για τη βελτίωση της προσβασιμότητας στο νησί, καθώς και για τη σύνδεσή του με τον αυτοκινητόδρομο, που έχει αυξήσει κατακόρυφα την κίνηση στην περιοχή.
Παράλληλα, αυξανόμενη πίεση ασκείται από τους φορείς της Αιτωλοακαρνανίας για την κατασκευή του έργου σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό. Το έργο, κόστους 80 εκατ. ευρώ, προβλέπει νέο συνδετήριο δρόμο 13,3 χλμ. και την αποπεράτωση της δυτικής περιφερειακής οδού του Αγρινίου, μήκους 6,8 χλμ., με πλήθος τεχνικών έργων (κυκλικοί κόμβοι, γέφυρες, διαβάσεις κ.λπ.) και ποδηλατόδρομο 3 χλμ..