2 φωτογραφίες »

Σε τέσσερις βενζινοκίνητες εκδόσεις θα προσφέρεται το Bayon. Μια ατμοσφαιρική 84 ίππων, μία τούρμπο 100 ίππων και δύο ήπια υβριδικές, με 100 ή 120 ίππους σε συνδυασμό με κύκλωμα 48 V.

Φουλ της τεχνολογίας & στους κινητήρες!

53.078 Επισκέψεις στο άρθρο

2. Με ήπια υβριδική τεχνολογία
Στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων το Bayon προσφέρεται στην βασική του έκδοση με τον 1,2 λτ. ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που προσφέρει 84 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων.  Πρώτη τούρμπο επιλογή είναι ο 1,0 T-GDi κινητήρας που αποδίδει 100 ίππους και μπορεί να συνδυαστεί τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, όσο και με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7DCT. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο ήπια υβριδικός κινητήρας 1,0 λτ.T-GDi 48V σε δύο εκδοχές, 100 ή 120 ίππων, o οποίος μπορεί να συνδυαστεί με το έξυπνο 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6 iMT) ή με το αυτόματο 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη (7DCT).

Το νέο Bayon διαθέτει Rev Matching, με σκοπό να γίνει ακόμα πιο ομαλή η οδηγική συμπεριφορά του, ακόμη και σε απότομες ή πιο σπορ αλλαγές ταχυτήτων.

Το νέο Bayon διαθέτει Rev Matching, με σκοπό να γίνει ακόμα πιο ομαλή η οδηγική συμπεριφορά του, ακόμη και σε απότομες ή πιο σπορ αλλαγές ταχυτήτων.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης ο κινητήρας 1,0 T-GDi, με ή χωρίς 48V Hybrid σύστημα, συνδυάζεται με τρία προγράμματα κίνησης για τη βελτιστοποίηση της απόκρισης του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες. Πρόκειται για τα Eco, Normal και Sport.

1. Οι εξελιγμένες τεχνολογίες CVVD, revmatching και iMT
Οι κινητήρες του νέου Bayon εφοδιάζονται με την τεχνολογία CVVD (Continuously Variable Valve Duration) της Hyundai, η οποία ρυθμίζει συνεχώς τη διάρκεια ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Αυτό βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα, ενώ παράλληλα βελτιώνει την οικονομία καυσίμου, με αποτέλεσμα μειωμένες εκπομπές και εξοικονόμηση καυσίμου.

Εκτός του κινητήρα, εξελιγμένες τεχνολογίες θα συναντήσουμε και σχετικά με τη μετάδοση. Το iMT χειροκίνητο κιβώτιο που αναφέρθηκε πριν πρόκειται για έναν κιβώτιο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο by-wire συμπλέκτη, ο οποίος επιτρέπει στο σύστημα stop/start να σβήνει τον κινητήρα όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, αφήνοντας το αυτοκίνητο να «ρολάρει» ελεύθερο.

Παράλληλα, το νέο Bayon εξοπλίζεται με λειτουργία Rev Matching, ένα χαρακτηριστικό που συνήθως διαθέτουν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων και συναντάμε και σε άλλα μοντέλα της φίρμας. Αυτή η λειτουργία συγχρονίζει τις στροφές του κινητήρα με τον άξονα εξόδου, κάνοντας πρακτικά την καθημερινή οδήγηση ακόμη πιο ομαλή στην τελική συμπεριφορά, ακόμη και σε απότομες ή πιο σπορ αλλαγές ταχυτήτων.

Διαβάστε εδώ την επίσημη παρουσίαση του Hyundai Bayon

Δείτε εδώ τις τιμές του νέου Bayon στην Ελλάδα

Προηγούμενη

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
skoda