• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Opel έχει δείξει πολύ θετικά δείγματα από τότε που άλλαξε το ιδιοκτησιακό της καθεστώς.

Θα αλλάξουν τα Opel ελέω Peugeot;

Διαβάστηκε από 18492 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/2/2019
 

Θα παραμείνει ο γερμανικός χαρακτήρας της Opel όταν τα μοντέλα της θα έχουν DNA από Peugeot;

Πόσο μπορεί να αλλάξει η Opel ως μέλος του ομίλου Peugeot-Citroen (PSA); Με τα επόμενα μοντέλα της γερμανικής μάρκας να κάνουν χρήση μερών από τον γαλλικό όμιλο, πως θα αλλάξει η ταυτότητα της μάρκας; Θα είναι περισσότερο γαλλική; Λιγότερο γερμανική;

Η Opel έχει δείξει πολύ θετικά δείγματα από τότε που άλλαξε το ιδιοκτησιακό της καθεστώς. Από εκεί που είχε πέσει σε ένα τέλμα, κυρίως τεχνολογικό, σήμερα είναι ανανεωμένη, με σχέδια για 20 νέα μοντέλα, ηλεκτροκίνηση, υβριδική τεχνολογία, και νέα σχεδιαστική γλώσσα.

Ακόμη και για τους πιο σκληροπυρηνικούς, η αλλαγή της Opel δεν μπορεί παρά να είναι καλή. Και δεν μιλάμε για απλή αλλαγή, αλλά για μεταμόρφωση. Εντός και εκτός.

Όμως υπάρχουν και κάποιοι που θεωρούν πως οι αλλαγές αυτές μπορεί να έχουν και ένα διαφορετικό αντίκτυπο στην γερμανική μάρκα. Τα 20 νέα μοντέλα θα έχουν όλα κοινά μέρη με τα μοντέλα της Peugeot, Citroen και DS. Οι πλατφόρμες είναι όλες κοινές, ενώ στο θέμα των κινητήρων, τόσο γαλλικά όσο και γερμανικά σύνολα θα πλαισιώσουν τη γκάμα της Opel.

Όμως ένα πάτωμα, ή ένα μοτέρ, όσο γαλλικό κι αν είναι στην προέλευση, δεν αλλάζει τον χαρακτήρα ενός αυτοκινήτου, αν το αυτοκίνητο θέλει να είναι γερμανικό. Το καλύτερο παράδειγμα είναι αυτό της Α-Class, που μοιράζεται μηχανικά μέρη και κινητήρα με τη Renault, όμως πέραν αυτού, είναι ξεκάθαρα, και πάνω απ` όλα γερμανικό αυτοκίνητο.

Η Opel φτιάχνει αυτοκίνητα πάνω από 100 χρόνια. Δεν είναι νέα μάρκα σε αναζήτηση ταυτότητας. Ξέρει ακριβώς τι έχει και κάνει τα μοντέλα της γερμανικά, ξέρει τι είναι αυτό που οι αγοραστές της βρίσκουν στα αυτοκίνητά της και ξέρει πως να το μετατρέψει από απλή ιδέα σε σάρκα και οστά.

Έτσι το επόμενο Corsa μπορεί να μοιράζεται πάτωμα και κινητήρες με το 208 ή το C3, όμως οι διαφορές, τόσο στη σχεδίαση όσο και κυρίως στη φιλοσοφία θα είναι εμφανείς και μεγάλες. Εξάλλου η Opel δεν είναι πρώτη φορά που θα το κάνει αυτό. Τo Corsa ήταν εξάλλου κοινό πρότζεκτ μεταξύ των Γερμανών (μέλος της GM τότε) και της Fiat, από το οποίο λανσαρίστηκε και το Punto (που μόλις σταμάτησε να παράγεται). Παρά τα κοινά μέρη και την κοινή πλατφόρμα, τα δύο μοντέλα δεν έμοιαζαν σε τίποτε απολύτως.

Εσείς όμως τι λέτε; Μπορεί η Opel να γίνει λιγότερο γερμανική λόγω της σχέσης της με την Peugeot; Ή μήπως τα δύο είναι άσχετα μεταξύ τους; Μήπως τελικά θα βγει και επωφελημένη; Τι νομίζετε;

Tags: OPEL

Επένδυση ή κόστος;

28% (χρήμα) vs 72% (ασφάλεια)!

Know how - Όχι περιττά - Τίμια χρέωση!

Nέα Porsche Taycan 4S

Η κίνηση στους δρόμους

Γνωρίστε το νέο ηλεκτρικό Uniti One

To νέο Peugeot 208 GTi;

Μπάντα, μπάντα, σουτ και... γκολ!

Στη Σόφια το νέο Juke

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Στο σφυρί αυτή η Ferrari 458 Spider...

Διπλό ελαστικό δημιουργεί πανικό

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »