• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Opel έχει δείξει πολύ θετικά δείγματα από τότε που άλλαξε το ιδιοκτησιακό της καθεστώς.

Θα αλλάξουν τα Opel ελέω Peugeot;

Διαβάστηκε από 18210 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/2/2019
 

Θα παραμείνει ο γερμανικός χαρακτήρας της Opel όταν τα μοντέλα της θα έχουν DNA από Peugeot;

Πόσο μπορεί να αλλάξει η Opel ως μέλος του ομίλου Peugeot-Citroen (PSA); Με τα επόμενα μοντέλα της γερμανικής μάρκας να κάνουν χρήση μερών από τον γαλλικό όμιλο, πως θα αλλάξει η ταυτότητα της μάρκας; Θα είναι περισσότερο γαλλική; Λιγότερο γερμανική;

Η Opel έχει δείξει πολύ θετικά δείγματα από τότε που άλλαξε το ιδιοκτησιακό της καθεστώς. Από εκεί που είχε πέσει σε ένα τέλμα, κυρίως τεχνολογικό, σήμερα είναι ανανεωμένη, με σχέδια για 20 νέα μοντέλα, ηλεκτροκίνηση, υβριδική τεχνολογία, και νέα σχεδιαστική γλώσσα.

Ακόμη και για τους πιο σκληροπυρηνικούς, η αλλαγή της Opel δεν μπορεί παρά να είναι καλή. Και δεν μιλάμε για απλή αλλαγή, αλλά για μεταμόρφωση. Εντός και εκτός.

Όμως υπάρχουν και κάποιοι που θεωρούν πως οι αλλαγές αυτές μπορεί να έχουν και ένα διαφορετικό αντίκτυπο στην γερμανική μάρκα. Τα 20 νέα μοντέλα θα έχουν όλα κοινά μέρη με τα μοντέλα της Peugeot, Citroen και DS. Οι πλατφόρμες είναι όλες κοινές, ενώ στο θέμα των κινητήρων, τόσο γαλλικά όσο και γερμανικά σύνολα θα πλαισιώσουν τη γκάμα της Opel.

Όμως ένα πάτωμα, ή ένα μοτέρ, όσο γαλλικό κι αν είναι στην προέλευση, δεν αλλάζει τον χαρακτήρα ενός αυτοκινήτου, αν το αυτοκίνητο θέλει να είναι γερμανικό. Το καλύτερο παράδειγμα είναι αυτό της Α-Class, που μοιράζεται μηχανικά μέρη και κινητήρα με τη Renault, όμως πέραν αυτού, είναι ξεκάθαρα, και πάνω απ` όλα γερμανικό αυτοκίνητο.

Η Opel φτιάχνει αυτοκίνητα πάνω από 100 χρόνια. Δεν είναι νέα μάρκα σε αναζήτηση ταυτότητας. Ξέρει ακριβώς τι έχει και κάνει τα μοντέλα της γερμανικά, ξέρει τι είναι αυτό που οι αγοραστές της βρίσκουν στα αυτοκίνητά της και ξέρει πως να το μετατρέψει από απλή ιδέα σε σάρκα και οστά.

Έτσι το επόμενο Corsa μπορεί να μοιράζεται πάτωμα και κινητήρες με το 208 ή το C3, όμως οι διαφορές, τόσο στη σχεδίαση όσο και κυρίως στη φιλοσοφία θα είναι εμφανείς και μεγάλες. Εξάλλου η Opel δεν είναι πρώτη φορά που θα το κάνει αυτό. Τo Corsa ήταν εξάλλου κοινό πρότζεκτ μεταξύ των Γερμανών (μέλος της GM τότε) και της Fiat, από το οποίο λανσαρίστηκε και το Punto (που μόλις σταμάτησε να παράγεται). Παρά τα κοινά μέρη και την κοινή πλατφόρμα, τα δύο μοντέλα δεν έμοιαζαν σε τίποτε απολύτως.

Εσείς όμως τι λέτε; Μπορεί η Opel να γίνει λιγότερο γερμανική λόγω της σχέσης της με την Peugeot; Ή μήπως τα δύο είναι άσχετα μεταξύ τους; Μήπως τελικά θα βγει και επωφελημένη; Τι νομίζετε;

Tags: OPEL

Τι νέο φέρνουν τα 3 νέα μικρά SUV που έρχονται;

Fiesta ST-Line VS Ibiza FR VS Swift Sport

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Γεμίσαμε premium και ξεμείναμε από φθηνά αμάξια;

Η κίνηση στους δρόμους

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Ράλι Σαρδηνίας: Ανέλπιστη νίκη ο Σόρντο

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »