
Εντυπωσιακή έναρξη με 2.400 παραγγελίες στην Ιαπωνία των 1ο μήνα.
Οι περισσότερες παραγγελίες έγιναν από νοσταλγούς των «χρυσών» 80s και 90s.
Ορισμένοι αντιπρόσωποι έχουν παγώσει προσωρινά τις νέες παραγγελίες.
Υβριδικό με 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες.
Εντυπωσιακή έναρξη με 2.400 παραγγελίες στην Ιαπωνία των 1ο μήνα
Η νέα Honda Prelude έκανε την πιο εντυπωσιακή έναρξη που θα μπορούσε να φανταστεί η ιαπωνική εταιρεία. Μόλις ένα μήνα μετά την επίσημη πρεμιέρα της 5ης Σεπτεμβρίου, στην Ιαπωνία, η Honda ανακοίνωσε ότι έχει ήδη λάβει 2.400 παραγγελίες στην Ιαπωνία – αριθμός οκτώ φορές υψηλότερος από τις αρχικές της προβλέψεις. Το μηνιαίο πλάνο της αυτοκινητοβιομηχανίας προέβλεπε μόλις 300 αυτοκίνητα για την εγχώρια αγορά.
Οι περισσότερες παραγγελίες έγιναν από νοσταλγούς των χρυσών 80s και 90s
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο όμως δεν είναι οι αριθμοί, αλλά οι ίδιοι οι αγοραστές. Όπως παραδέχεται η Honda, η πλειονότητα των παραγγελιών προέρχεται από πελάτες ηλικίας 50 και 60 ετών, ανθρώπους που μεγάλωσαν με τις προηγούμενες γενιές του Prelude και βλέπουν στη νέα coupe εκδοχή μια ευκαιρία να ξαναζήσουν τη «χρυσή εποχή» των 80s και 90s. Για πολλούς, μάλιστα, η Prelude λειτουργεί ως δεύτερο ή αυτοκίνητο του Σαββατοκύριακου, μια σπορ επιλογή για προσωπική απόλαυση.
Ορισμένοι αντιπρόσωποι έχουν παγώσει προσωρινά τις νέες παραγγελίες
Παρά την υψηλή τιμή των 6,18 εκατ. γεν (περίπου 35.000 ευρώ), που την καθιστά ακριβότερη ακόμη και από το Nissan Z με V6 και 400 ίππους στην Ιαπωνία, η νέα Prelude φαίνεται να έχει αγγίξει τη σωστή χορδή του κοινού. Ήδη ορισμένοι αντιπρόσωποι έχουν παγώσει προσωρινά τις νέες παραγγελίες, ενώ η εταιρεία εξετάζει αύξηση της παραγωγής για να ανταποκριθεί στη ζήτηση.
Υβριδικό με 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες
Η coupe επανέκδοση βασίζεται στην υβριδική πλατφόρμα e:HEV, με 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 200 ίππων και 315 Nm ροπής. Το σύστημα “S+ Shift” προσομοιώνει την αίσθηση αλλαγών ταχυτήτων, ενώ η ανάρτηση ενσωματώνει στοιχεία από το Civic Type R, όπως τα dual-axis struts και τους ενεργούς αποσβεστήρες.
Η Honda φαίνεται πως, χωρίς να το περιμένει, δημιούργησε ένα φαινόμενο νοσταλγίας. Και αν κρίνουμε από την ανταπόκριση των «Boomers», η νέα Prelude μπορεί να γίνει το απόλυτο comeback της δεκαετίας – όχι μόνο για τη Honda, αλλά για ολόκληρη την εποχή των ιαπωνικών coupe.