ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το μπλοκ του S54B32 είναι κατασκευασμένο από χυτοσίδηρο και η κεφαλή είναι αλουμινένια, ενώ προκειμένου να στροφάρει με αξιοπιστία χρησιμοποιήθηκε σφυρήλατος στροφαλοφόρος άξονας και ενισχυμένες μπιέλ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το μπλοκ του S54B32 είναι κατασκευασμένο από χυτοσίδηρο και η κεφαλή είναι αλουμινένια, ενώ προκειμένου να στροφάρει με αξιοπιστία χρησιμοποιήθηκε σφυρήλατος στροφαλοφόρος άξονας και ενισχυμένες μπιέλες.

S54B32: Ο 6κύλινδρος «θρύλος» των 343 ίππων

195.269 Επισκέψεις στο άρθρο

Η τεράστια επιτυχία της BMW M3 e46 οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο υπέροχο μοτέρ της, έναν ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 3.246 κ.εκ. Με διαστάσεις κυλίνδρου 87x91 (διάμετρο x διαδρομή) και υψηλή σχέση συμπίεσης της τάξης του 11,5:1 πετύχαινε απόδοση 343 ίππων στις 7.900 σ.α.λ. και ροπή 365 Nm από τις 4.900 σ.α.λ.

Με την τοποθέτηση KIT κομπρέσορα, η απόδοση του εξακύλινδρου απογειώνεται στους 500 ίππους ή και αρκετά παραπάνω.

Με την τοποθέτηση KIT κομπρέσορα, η απόδοση του εξακύλινδρου απογειώνεται στους 500 ίππους ή και αρκετά παραπάνω.


Το μπλοκ είναι κατασκευασμένο από χυτοσίδηρο και η κεφαλή είναι αλουμινένια, ενώ προκειμένου να στροφάρει υπερβολικά με αξιοπιστία χρησιμοποιήθηκε σφυρήλατος στροφαλοφόρος άξονας και ενισχυμένες μπιέλες. Το σύστημα τροφοδοσίας είναι άμεσου ψεκασμού, σε κάθε θάλαμο καύσης υπάρχουν τέσσερις βαλβίδες (DOHC), οι οποίες ελέγχονται από το σύστημα μεταβλητού χρονισμού που λειτουργεί υδραυλικά. Φέρει συστοιχία γραναζιών τόσο στον εκκεντροφόρο εισαγωγής, όσο και στον εκκεντροφόρο εξαγωγής, εξΆ ου και η ονομασία Double-VANOS.

Ως προς την βελτίωση του S54B32, οι επιλογές είναι συγκεκριμένες, με την πρώτη να παραπέμπει στις αναβαθμίσεις που συναντάμε στον κινητήρα της κορυφαίας CSL και τη δεύτερη να περιλαμβάνει την τοποθέτηση KIT κομπρέσορα που απογειώνει την ιπποδύναμη στους 500 ίππους ή αρκετά παραπάνω.