ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η BMW M3 CSL διατέθηκε σε μόλις 1.383 αντίτυπα και, σε σχέση με την «απλή» έκδοση, το βάρος της μειώθηκε κατά 110 ολόκληρα κιλά.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η BMW M3 CSL διατέθηκε σε μόλις 1.383 αντίτυπα και, σε σχέση με την «απλή» έκδοση, το βάρος της μειώθηκε κατά 110 ολόκληρα κιλά.

BMW M3 e46 CSL: Με έμφαση στη μείωση του βάρους

195.267 Επισκέψεις στο άρθρο

Έπειτα από μερικά χρόνια επιτυχημένης πορείας της τρίτης γενιάς BMW M3, οι Βαυαροί αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία ειδική έκδοση στην οποία δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη μείωση του βάρους και τη βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς. Το αποτέλεσμα ήταν μοναδικό, με την M3 CSL (Coupe Sport Lightweight) να αποτελεί ακόμα και σήμερα όνειρο ζωής για κάθε λάτρη της αυτοκίνησης. Διατέθηκε σε μόλις 1.383 αντίτυπα και, σε σχέση με την «απλή» έκδοση, το βάρος της μειώθηκε κατά 110 ολόκληρα κιλά λόγω της χρήσης υλικών που μέχρι τότε τα συναντούσαμε σε αυτοκίνητα επιπέδου motorsports. Ενδεικτικά, το καπό κατασκευάστηκε από αλουμίνιο, τα πίσω παράθυρα εξοπλίζονταν με ένα υπερβολικά λεπτό τζάμι, ενώ ο διαχύτης και πολλά μέρη του εσωτερικού κατασκευάστηκαν από ανθρακονήματα. Επιπλέον, δε γίνεται να περάσει απαρατήρητο το γεγονός ότι για πρώτη φορά σε μοντέλο του M-Division τοποθετήθηκε carbon οροφή που ελάττωσε τη συνολική μάζα, και το κυριότερο, μείωσε το κέντρο βάρους του αμαξώματος. Αλλαγές υπήρξαν και στον κινητήρα, με διαφοροποίηση στο σύστημα εισαγωγής, εξαγωγής, αλλά και στην τοποθέτηση πιο «άγριων» εκκεντροφόρων. Το αποτέλεσμα ήταν 360 ίπποι, επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα και αρκετά εντυπωσιακοί χρόνοι σε πίστες ανά τον κόσμο.

Τα πίσω παράθυρα εξοπλίζονταν με ένα υπερβολικά λεπτό τζάμι, ενώ ο διαχύτης κατασκευάστηκε από ανθρακονήματα.

Τα πίσω παράθυρα εξοπλίζονταν με ένα υπερβολικά λεπτό τζάμι, ενώ ο διαχύτης κατασκευάστηκε από ανθρακονήματα.