Δεν υστερεί στις στροφές το Citroen και θα κρατήσει την τροχιά του, απλώς γέρνοντας λίγο περισσότερο.

Στο δρόμο: Πρώτος στόχος η άνεση

33.979 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2019)

Και ίσως να είναι και αποκλειστικός στόχος η άνεση για το Cactus, αυτής της γενιάς συνολικά και όχι μόνο με αυτό το μοτέρ φυσικά. Η ανάρτηση με τα γνωστά πια Progressive Hydraulic Cushions λειαίνει τα πάντα στο διάβα της. Είναι εντυπωσιακή η υποδοχή της λακκούβας, ειδικά με το εμπρός μέρος. Κι αυτό διότι το πίσω άκρο πέφτει κάποιες φορές λίγο απότομα μετά από τις ανωμαλίες και θα ακουστεί κάπως. Πάντως ανάρτηση και κάθισμα μαζί, φτιάχνουν μια μοναδική εμπειρία άνεσης η οποία δύσκολα βρίσκεται σε αυτό το επίπεδο χρημάτων. Υπάρχει βέβαια κι ένα τίμημα και αυτό αφορά την οδική συμπεριφορά. Ο «Κάκτος» εκτελεί μεν πειθήνια και πειθαρχημένα τις εντολές του οδηγού, αλλά δεν έχει σπορτίφ φιλοδοξίες. Γέρνει αρκετά στις στροφές ωστόσο δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις στον οδηγό ο οποίος έχει ένα καλό σε αίσθηση τιμόνι στα χέρια του. Ικανοποιητικά και τα φρένα. 

Γενικά, αυτό που μένει είναι η αίσθηση «θωράκισης» που παρέχει αυτή η ανάρτηση η οποία σε γεμίζει αυτοπεποίθηση και σε κάνει να θες να δοκιμάσεις και τις βόλτες στο χώμα (και δε θα χάσεις). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
OPEL