Δοκιμή: Αυτόματο Hyundai Kona με 120 ίππους
2 Φωτογραφίες »

Δοκιμή: Αυτόματο Hyundai Kona με 120 ίππους

34.428 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2024)

- Όχι ήπια υβριδικό, γι΄ αυτό «τσιμπάει» σε κατανάλωση στην πόλη
- 3 χιλιάρικα πάνω-κάτω ακριβότερο σε σχέση με το αντίστοιχο χειροκίνητο
- Έχει 5 χρόνια εγγύηση για όσα χιλιόμετρα και αν κάνεις

Όχι ήπια υβριδικό γι΄ αυτό «τσιμπάει» σε κατανάλωση στην πόλη

Σε αντίθεση με τον συνδυασμό του με το χειροκίνητο κιβώτιο που είχαμε δοκιμάσει στο πρόσφατο παρελθόν, ο 1,0 TGi κινητήρας των 120 ίππων δεν συνοδεύεται από 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης όταν συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο. Ειδικά μέσα στην πόλη και παρά το σύστημα start/stop, που όμως δεν είναι τόσο γρήγορο και ομαλό όπως στο χειροκίνητο μοντέλο με το 48-βολτο mild hybrid σύστημα, η κατανάλωση «τσιμπάει» κάπως. Συγκεκριμένα, μετρήσαμε γύρω στα 9 λτ./100 χλμ., όταν στο χειροκίνητο ήπια υβριδικό είναι στα 7,7-8,0 λτ./100 χλμ.. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε στο αυτόματο 1000άρι Kona της δοκιμής ήταν 8,2 λτ./100 χλμ. ενώ στο χειροκίνητο ήπια υβριδικό ήταν γύρω στα 7,0 λτ./100 χλμ..

3 χιλιάρικα πάνω-κάτω ακριβότερο σε σχέση με το αντίστοιχο χειροκίνητο

Το αυτόματο Kona (από 27.990 ευρώ) είναι ακριβότερο από το χειροκίνητο (από 25.290 ευρώ), όπως είναι λογικό, μιας και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει μεγαλύτερο κόστος. Από την άλλη, η απουσία του ήπια υβριδικού συστήματος είναι «υπεύθυνη» για το μη χαρακτηρισμό του μοντέλου ως υβριδικού με αποτέλεσμα να μην τυγχάνει εκπτώσεων στο τέλος ταξινόμησης. Το 1000άρι αυτόματο Hyundai Kona είναι από 2.700 έως 3.200 ευρώ ακριβότερο από το χειροκίνητο, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.


Εκτός από μεγαλύτερες διαστάσεις, το Hyundai Kona απέκτησε και φουτουριστικό design. H έκδοση N-Line της δοκιμής έχει σπορτίφ χαρακτηριστικά με στάνταρ 18άρες ζάντες αλουμινίου.
2 Φωτογραφίες »

Εκτός από μεγαλύτερες διαστάσεις, το Hyundai Kona απέκτησε και φουτουριστικό design. H έκδοση N-Line της δοκιμής έχει σπορτίφ χαρακτηριστικά με στάνταρ 18άρες ζάντες αλουμινίου.

Έχει 5 χρόνια εγγύηση για όσα χιλιόμετρα και αν κάνεις

Ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των μοντέλων της Hyundai είναι και η εγγύηση για τα μηχανικά μέρη. Όχι τόσο στη χρονική διάρκεια, που είναι στα 5 χρόνια (η Toyota δίνει 6, η Kia 7 και η Ford 8 χρόνια), αλλά στην απουσία ορίου χιλιομέτρων, κάτι που δεν προσφέρει καμία άλλη μάρκα για τόσα χρόνια. Όπως σε όλα τα Hyundai, έτσι και στο Kona της δοκιμής πέραν της εγγύησης προσφέρεται 5ετής δωρεάν οδική βοήθεια και 5ετής δωρεάν ετήσιος τεχνικός έλεγχος.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του Hyundai Kona 1,0T με τα 120 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT.

Σελίδα 2Τιμές - εξοπλισμός: Πλήρες από τη βάση
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο από το χειροκίνητο, αλλά και λιγότερο οικονομικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Αγχολυτικό...
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
SPRING CHECK MERCEDES
skoda