Μόνο κάποιες έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες γίνονται αισθητές χαρακτηριστικό που τονίζεται από τους τροχούς των 18 ιντσών στο N-Line μοντέλο της δοκιμής.
2 Φωτογραφίες »

Μόνο κάποιες έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες γίνονται αισθητές χαρακτηριστικό που τονίζεται από τους τροχούς των 18 ιντσών στο N-Line μοντέλο της δοκιμής.

Στο δρόμο: Αγχολυτικό...

34.560 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2024)

Πέρα από καλύτερες επιδόσεις, το αυτόματιο κιβώτιο προσφέρει και αγχολυτική δράση ειδικά μέσα στην πόλη. Οι αυτόματες εναλλαγές είναι γρήγορες και ομαλές, ενώ ο οδηγός μπορεί να κάνει σειριακές αλλαγές και από paddles στο τιμόνι. Έτσι το ήδη ευκολόχρηστο Kona (παρά την αισθητή αύξηση των διαστάσεων ο κύκλος στροφής είναι στα 10,6 μέτρα) γίνεται παιχνιδάκι μέσα στην πόλη. Παρά έξω θα εκτιμήσεις και το χαμηλότερο θόρυβο στην καμπίνα με το μοτέρ να δουλεύει σε χαμηλότερες στροφές  στην ίδια ταχύτητα (στα 120 και 140 χλμ./ώρα 67,5  και 70,4 db το αυτόματο, ενώ με 6η το χειροκίνητο έχει 69,5 και 72,5 db αντίστοιχα). Κατά τα άλλα, χάρη και στη σφιχτούτσικη ανάρτησή του, το Kona παραμένει αποτελεσματικό σε όλες τις συνθήκες.


Το αυτόματιο κιβώτιο προσφέρει και αγχολυτική δράση ειδικά μέσα στην πόλη. Οι αυτόματες εναλλαγές είναι γρήγορες και ομαλές, ενώ ο οδηγός μπορεί να κάνει  σειριακές αλλαγές και από paddles στο τιμόνι. Όπως και το χειροκίνητο, έτσι και το αυτόματο Hyundai Kona με τον 1000άρη κινητήρα είναι ικανό να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή.
2 Φωτογραφίες »

Το αυτόματιο κιβώτιο προσφέρει και αγχολυτική δράση ειδικά μέσα στην πόλη. Οι αυτόματες εναλλαγές είναι γρήγορες και ομαλές, ενώ ο οδηγός μπορεί να κάνει σειριακές αλλαγές και από paddles στο τιμόνι. Όπως και το χειροκίνητο, έτσι και το αυτόματο Hyundai Kona με τον 1000άρη κινητήρα είναι ικανό να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή.


Μπορεί να μην ενθουσιάζει με την οδηγική του αίσθηση, κυρίως λόγω της μέτριας πληροφόρησης του τιμονιού, ωστόσο είναι ικανό να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, χάρη και στην πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, Hyundai SmartSense που είναι στάνταρ. Μόνο κάποιες έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες γίνονται αισθητές (χαρακτηριστικό που τονίζεται από τους τροχούς των 18 ιντσών στο N-Line μοντέλο της δοκιμής), τελικά όμως το σύνολο στην πίεση εμφανίζει συγκρατημένη κλίση και αποτελεσματικό κράτημα. Δεν θα αιφνιδιάσει με άτσαλες ή απότομες αντιδράσεις, ενώ φρενάρει αποτελεσματικά και μέσα στα όρια ασφαλείας που έχουμε θέσει (100-0 χλμ./ώρα σε 37,3 μέτρα).  Και φυσικά με 160 χλστ. από το έδαφος και με τον SUV του χαρακτήρα δεν έχει πρόβλημα στις κακοτοπιές της καθημερινότητας...

Σελίδα 1Δοκιμή: Αυτόματο Hyundai Kona με 120 ίππους
Σελίδα 2Τιμές - εξοπλισμός: Πλήρες από τη βάση
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο από το χειροκίνητο, αλλά και λιγότερο οικονομικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Αγχολυτικό...
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center