• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Mercedes GLA

Διαβάστηκε από 117189 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Η Mercedes GLA είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα για να δει κανείς την θεαματική βελτίωση των αυτοκινήτων γενικότερα αλλά και ειδικότερα στο elk test. Πριν από περίπου 20 χρόνια, η θεωρητικά πρόγονος αυτής (η πρώτη γενιά A-Class) κατάφερε «με το στανιό» να φτάσει τα 66 χλμ./ώρα. στη διαδικασία… Η βαρύτερη, ψηλότερη και με μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης GLA, βρίσκεται δεύτερο στην κατάταξη των μικρομεσαίων crossover. Σημειώνουμε μάλιστα πως έχει δεχθεί μάλιστα και ποινή 1,5 χλμ./ώρα, εξαιτίας των μεγαλύτερων ελαστικών-ζαντών που εφοδίαζαν το αυτοκίνητο της δοκιμής (18 ιντσών).

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με την προκαθορισμένη αρχική ταχύτητα εισόδου (στα 68 χλμ./ώρα), η Mercedes GLA 200 δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα στην όλη δοκιμασία επιδεικνύοντας στιβαρό και σίγουρο πάτημα στην διαδρομή. Το ESP δεν επενέβη, οι κλίσεις του αμαξώματος ήταν μικρές και το τιμόνι πέραν της αμεσότητας είχε και πολύ καλό χρόνο απόκρισης.

77 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Βλέποντας πως η GLA μπορεί να διαχειριστεί παραπάνω χιλιόμετρα από την πρώτη προσπάθεια, ψάξαμε και βρήκαμε το ανώτατο όριό της. Αυτό τελικά ήταν στα 77 χλμ./ώρα, όπου δεν τα κατάφερε. Σε αυτή την ταχύτητα είχαμε να αντιμετωπίσουμε έντονη υποστροφή στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης, ενώ το ESP δεν επενέβη ιδιαίτερα για να διατηρήσει έστω και οριακά την πορεία της. 

76 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Κατεβαίνοντας μόλις 1 χλμ./ώρα, η GLA πέρασε με επιτυχία το τεστ αποφυγής εμποδίου, όμως το γεγονός ότι εφοδιαζόταν με 18ιντσών ζάντες επέφερε ποινή 1,5 χλμ/ώρα. Στα 76 χλμ./ώρα, το crossover μοντέλο της Mercedes ενέπνεε σιγουριά σε όλη την διαδρομή του τεστ, με μικρές κλίσεις αμαξώματος και καμία τάση αποσταθεροποίησης, με το ESP να δουλεύει διακριτικά αλλά καθοριστικά, όπως είδαμε και από την ταχύτητα εξόδου που ήταν η μεγαλύτερη ανάμεσα στα μοντέλα. Το τιμόνι σε αυτά τα χιλιόμετρα διατήρησε και πάλι το σωστό του βάρος, όχι όμως και την αμεσότητα που είχαμε δει στα λιγότερα, κάτι που ωστόσο δεν επηρέασε τελικά την απόδοσή του. 

Γενική αίσθηση οδηγού: Mικρές κλίσεις και διακριτική λειτουργία του ESP. Θα θέλαμε καλύτερη αμεσότητα από το τιμόνι στις διαδοχικές τιμονιές με περισσότερα χιλιόμετρα, αλλά γενικότερα η αίσθηση που σου μεταδίδει το αυτοκίνητο είναι ασφαλής.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αρχικά νιώσαμε λίγο στριμωγμένοι στο πίσω κάθισμα καθώς σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης είχαμε επαφή μεταξύ μας. Το αυτοκίνητο πάντως ενέπνεε πάντα την αίσθηση της ασφάλειας, αφού ούτε έντονες κλίσεις «βιώσαμε» ούτε κάτι που να μας κάνει να αισθανθούμε άβολα.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια της Mercedes GLA στα 76 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες της Mercedes GLA από τη θέση του οδηγού.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

    παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

       
  • pappas athanasios

    το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.