• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Mercedes GLA

Διαβάστηκε από 126366 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Η Mercedes GLA είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα για να δει κανείς την θεαματική βελτίωση των αυτοκινήτων γενικότερα αλλά και ειδικότερα στο elk test. Πριν από περίπου 20 χρόνια, η θεωρητικά πρόγονος αυτής (η πρώτη γενιά A-Class) κατάφερε «με το στανιό» να φτάσει τα 66 χλμ./ώρα. στη διαδικασία… Η βαρύτερη, ψηλότερη και με μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης GLA, βρίσκεται δεύτερο στην κατάταξη των μικρομεσαίων crossover. Σημειώνουμε μάλιστα πως έχει δεχθεί μάλιστα και ποινή 1,5 χλμ./ώρα, εξαιτίας των μεγαλύτερων ελαστικών-ζαντών που εφοδίαζαν το αυτοκίνητο της δοκιμής (18 ιντσών).

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με την προκαθορισμένη αρχική ταχύτητα εισόδου (στα 68 χλμ./ώρα), η Mercedes GLA 200 δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα στην όλη δοκιμασία επιδεικνύοντας στιβαρό και σίγουρο πάτημα στην διαδρομή. Το ESP δεν επενέβη, οι κλίσεις του αμαξώματος ήταν μικρές και το τιμόνι πέραν της αμεσότητας είχε και πολύ καλό χρόνο απόκρισης.

77 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Βλέποντας πως η GLA μπορεί να διαχειριστεί παραπάνω χιλιόμετρα από την πρώτη προσπάθεια, ψάξαμε και βρήκαμε το ανώτατο όριό της. Αυτό τελικά ήταν στα 77 χλμ./ώρα, όπου δεν τα κατάφερε. Σε αυτή την ταχύτητα είχαμε να αντιμετωπίσουμε έντονη υποστροφή στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης, ενώ το ESP δεν επενέβη ιδιαίτερα για να διατηρήσει έστω και οριακά την πορεία της. 

76 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Κατεβαίνοντας μόλις 1 χλμ./ώρα, η GLA πέρασε με επιτυχία το τεστ αποφυγής εμποδίου, όμως το γεγονός ότι εφοδιαζόταν με 18ιντσών ζάντες επέφερε ποινή 1,5 χλμ/ώρα. Στα 76 χλμ./ώρα, το crossover μοντέλο της Mercedes ενέπνεε σιγουριά σε όλη την διαδρομή του τεστ, με μικρές κλίσεις αμαξώματος και καμία τάση αποσταθεροποίησης, με το ESP να δουλεύει διακριτικά αλλά καθοριστικά, όπως είδαμε και από την ταχύτητα εξόδου που ήταν η μεγαλύτερη ανάμεσα στα μοντέλα. Το τιμόνι σε αυτά τα χιλιόμετρα διατήρησε και πάλι το σωστό του βάρος, όχι όμως και την αμεσότητα που είχαμε δει στα λιγότερα, κάτι που ωστόσο δεν επηρέασε τελικά την απόδοσή του. 

Γενική αίσθηση οδηγού: Mικρές κλίσεις και διακριτική λειτουργία του ESP. Θα θέλαμε καλύτερη αμεσότητα από το τιμόνι στις διαδοχικές τιμονιές με περισσότερα χιλιόμετρα, αλλά γενικότερα η αίσθηση που σου μεταδίδει το αυτοκίνητο είναι ασφαλής.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αρχικά νιώσαμε λίγο στριμωγμένοι στο πίσω κάθισμα καθώς σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης είχαμε επαφή μεταξύ μας. Το αυτοκίνητο πάντως ενέπνεε πάντα την αίσθηση της ασφάλειας, αφού ούτε έντονες κλίσεις «βιώσαμε» ούτε κάτι που να μας κάνει να αισθανθούμε άβολα.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια της Mercedes GLA στα 76 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες της Mercedes GLA από τη θέση του οδηγού.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια

Ψηφιακό κλειδί μέσω smartphone από την Hyundai

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Βriatore: «H Ferrari είναι το ίδιο αργή 8 χρόνια»

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο

Εκεί που θα νιώσεις «σαν καινούριος»

Η «κρυμμένη» ομορφιά των Δωδεκανήσων

Δέκα ιδέες για ανοιξιάτικες και αποδράσεις στην Ελλάδα

Πανηγύρι σαν Ικαριώτικο! Πότε και πού

Εκεί που η ιστορία σμίγει με το Θείο Δράμα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »