• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Opel Grandland X

Διαβάστηκε από 117194 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Το Opel Grandland X με τον τούρμπο κινητήρα 1,2 λτ. απόδοσης 130 ίππων ολοκλήρωσε τη δοκιμασία αποφυγής κίνδυνου με επίδοση 72 χλμ./ώρα. Το γενικότερο στήσιμο του μοντέλου της Opel είναι εστιασμένο προς την άνεση και την καλή ποιότητα κύλισης, με μεγάλες διαδρομές στην ανάρτηση, γεγονός που δεν το ευνόησε να πετύχει μια μεγαλύτερη επίδοση. Ωστόσο η πολύ καλή λειτουργία του ESP από την άλλη, φρόντισε ώστε η δοκιμασία να είναι ομαλή και ευχάριστη για τους επιβάτες. 

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Το αρχικό όριο των 68 χλμ./ώρα αποδείχθηκε εύκολη «λεία» για το Grandland X, που άλλαξε διαδοχικά πορεία, χωρίς να προβληματίσει καθόλου. Η αίσθηση που άφησε ήταν πως μπορούσε να ανεβάσει παραπάνω χιλιόμετρα, ωστόσο όχι σε μεγάλο βαθμό, καθώς η άνεση ήταν το κύριο οδηγικό χαρακτηριστικό του.

73 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 73 χλμ./ώρα έδειξε πως η ταχύτητα αυτή είναι πάνω από το όριο του Grandland X. Σε αυτά τα χιλιόμετρα η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης έγινε αισθητή, με το πλήρωμα να νιώθει τις αναπηδήσεις του αμαξώματος. Η υποστροφή έκανε την εμφάνισή της και παρά την εμπλοκή του ESP, το SUV της Opel, δεν επανήλθε στην αρχική του πορεία. Πάντως ήταν εμφανές πως βρισκόμασταν κοντά στην τελική του επίδοση. 

72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Η ανώτερη πετυχημένη επίδοση του Grandland Χ ήταν τα 72 χλμ./ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα, το αποτελεσματικό ESP επενέβη δυναμικά, περιορίζοντας την υποστροφική διάθεση του αμαξώματος και μας βοήθησε, ώστε να μείνει το δοκιμαζόμενο μοντέλο στην πορεία που είχαμε ορίσει. Η ταχύτητα εξόδου των 39 χλμ./ώρα επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την έντονη παρουσία του ESP.

Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ άνετο και με υψηλή ποιότητα κύλισης, ωστόσο δεν ευνοούνται οι απότομες αλλαγές πορείας. Η λειτουργία του ESP είναι πολύ αποτελεσματική, ενώ το τιμόνι του έχει μια ελαφριά αίσθηση, μη δίνοντας την ιδανική πληροφόρηση. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αισθητές οι αναπηδήσεις του αμαξώματος, ωστόσο το αίσθημα της ασφάλειας ήταν σε υψηλά επίπεδα και η  επέμβαση του ESP έγινε αντιληπτή.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Opel Grandland X στα 72 χλμ./ώρα.
Οι προσπάθειες του Opel Grandland X από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

    παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

       
  • pappas athanasios

    το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.