--- Οικογενειακά SUV: Και τα «θηρία» στρίβουν! (+videos) Πως γίνεται το el
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Opel Grandland X

Διαβάστηκε από 122350 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Το Opel Grandland X με τον τούρμπο κινητήρα 1,2 λτ. απόδοσης 130 ίππων ολοκλήρωσε τη δοκιμασία αποφυγής κίνδυνου με επίδοση 72 χλμ./ώρα. Το γενικότερο στήσιμο του μοντέλου της Opel είναι εστιασμένο προς την άνεση και την καλή ποιότητα κύλισης, με μεγάλες διαδρομές στην ανάρτηση, γεγονός που δεν το ευνόησε να πετύχει μια μεγαλύτερη επίδοση. Ωστόσο η πολύ καλή λειτουργία του ESP από την άλλη, φρόντισε ώστε η δοκιμασία να είναι ομαλή και ευχάριστη για τους επιβάτες. 

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Το αρχικό όριο των 68 χλμ./ώρα αποδείχθηκε εύκολη «λεία» για το Grandland X, που άλλαξε διαδοχικά πορεία, χωρίς να προβληματίσει καθόλου. Η αίσθηση που άφησε ήταν πως μπορούσε να ανεβάσει παραπάνω χιλιόμετρα, ωστόσο όχι σε μεγάλο βαθμό, καθώς η άνεση ήταν το κύριο οδηγικό χαρακτηριστικό του.

73 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 73 χλμ./ώρα έδειξε πως η ταχύτητα αυτή είναι πάνω από το όριο του Grandland X. Σε αυτά τα χιλιόμετρα η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης έγινε αισθητή, με το πλήρωμα να νιώθει τις αναπηδήσεις του αμαξώματος. Η υποστροφή έκανε την εμφάνισή της και παρά την εμπλοκή του ESP, το SUV της Opel, δεν επανήλθε στην αρχική του πορεία. Πάντως ήταν εμφανές πως βρισκόμασταν κοντά στην τελική του επίδοση. 

72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Η ανώτερη πετυχημένη επίδοση του Grandland Χ ήταν τα 72 χλμ./ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα, το αποτελεσματικό ESP επενέβη δυναμικά, περιορίζοντας την υποστροφική διάθεση του αμαξώματος και μας βοήθησε, ώστε να μείνει το δοκιμαζόμενο μοντέλο στην πορεία που είχαμε ορίσει. Η ταχύτητα εξόδου των 39 χλμ./ώρα επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την έντονη παρουσία του ESP.

Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ άνετο και με υψηλή ποιότητα κύλισης, ωστόσο δεν ευνοούνται οι απότομες αλλαγές πορείας. Η λειτουργία του ESP είναι πολύ αποτελεσματική, ενώ το τιμόνι του έχει μια ελαφριά αίσθηση, μη δίνοντας την ιδανική πληροφόρηση. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αισθητές οι αναπηδήσεις του αμαξώματος, ωστόσο το αίσθημα της ασφάλειας ήταν σε υψηλά επίπεδα και η  επέμβαση του ESP έγινε αντιληπτή.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Opel Grandland X στα 72 χλμ./ώρα.
Οι προσπάθειες του Opel Grandland X από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ