• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Toyota C-HR

Διαβάστηκε από 113531 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

To Coupe High Rider (C-HR) της Toyota δεν κρύβει τις προθέσεις του για μια ξεχωριστή προσέγγιση στο θέμα crossover συνδυάζοντας την φουτουριστική κουπέ σχεδίαση (για κάποιους ακραία) με σπορτίφ οδηγικό προφίλ. Με σχετικά χαμηλή θέση οδήγησης, σφιχτή ανάρτηση και κυρίως νέα πλατφόρμα TNGA (αυτή του νέου Prius και του επόμενου Auris), το C-HR αποδείχθηκε και από τις δοκιμές μας πως είναι ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά μοντέλα της κατηγορίας του. Για να δούμε τι κατάφερε στην κορυφαία δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας, το τεστ αποφυγής κινδύνου.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Κανένα πρόβλημα δεν είχε το C-HR να ολοκληρώσει τη δοκιμασία με την ταχύτητα «βάσης» των 68 χλμ./ώρα. ¶μεση αντίδραση από την ανάρτηση, μηδενική κλίση και τιμόνι που σε ενθουσιάζει. Το ESP δεν χρειάστηκε να επέμβει στο παραμικρό και έτσι το C-HR πέρασε «αέρα» τη διαδρομή της δοκιμασίας.

74 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Με την πρώτη οδηγική αίσθηση να είναι απόλυτα κολακευτική για το Toyota C-HR, δοκιμάσαμε να περάσουμε το τεστ με μια υψηλή ταχύτητα για τα δεδομένα της κατηγορίας, όπως αυτή των 74 χλμ./ώρα. Το C-HR δεν δυσανασχέτησε ούτε είχε περίεργες αντιδράσεις, αλλά ολοκλήρωσε εντελώς οριακά. Ακόμη και έτσι πάντως η ανάρτηση δεν έχασε την αυτοκυριαρχία της, ούτε επέδειξε άσκοπες ταλαντώσεις. Η ελάχιστη υποστροφική τάση τιθασεύτηκε απόλυτα από το ESP, που είχε δραστική εμπλοκή διατηρώντας μας στη (θεωρητική) λωρίδα.

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Το Toyota C-HR κατάφερε να περάσει το τεστ με 73 χλμ./ώρα εμπνέοντας σιγουριά στον οδηγό χάρη στο τιμόνι, που παρέμεινε ζωντανό στην αλληλουχία των ελιγμών, την εξαιρετική ανάρτηση που ελέγχει άψογα το αμάξωμα και την αποτελεσματικό ESP. Δεν υπήρχε υποψία υποστροφής και μας ενθουσίασε με την ομοιογενή και ισορροπημένη συμπεριφορά του. Ούτε ταλαντώσεις, ούτε έντονες μεταφορές φορτίου για ένα μοντέλο με ξεχωριστή οδηγική παρουσία στην κατηγορία.

Γενική αίσθηση οδηγού: H ανάρτηση διαχειρίζεται άψογα τα φορτία που καλείται να αντιμετωπίσει στις εναλλαγές πορείας, ενώ το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές. Σωστή λειτουργία από το ESP, ενώ είναι εμφανή τα θετικά στοιχεία της πλατφόρμας TNGA.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Τα μικρά πίσω παράθυρα δημιουργούν μια κλειστοφοβική αίσθηση στους πίσω επιβάτες, στους οποίους όμως «βγαίνουν» τα σπορτίφ στοιχεία του αυτοκινήτου.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Toyota C-HR στα 73 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες του Toyota C-HR από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

    παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

       
  • pappas athanasios

    το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.