• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Συμπεράσματα & Τελική Κατάταξη

    Διαβάστηκε από 113976 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
     

    Τελική Κατάταξη
    • Skoda Karoq 75 χλμ./ώρα
    • Volkswagen Tiguan 75 χλμ./ώρα
    • Mercedes GLA - 74,5 χλμ./ώρα
    • BMW X1 - 73,5 χλμ./ώρα
    • Peugeot 3008 - 73 χλμ./ώρα
    • Nissan Qashqai - 73 χλμ./ώρα
    • Toyota C-HR - 73 χλμ./ώρα
    • Mitsubishi Eclipse Cross 72,5 χλμ./ώρα
    • Audi Q3 - 72 χλμ./ώρα
    • Ford Kuga - 72 χλμ./ώρα
    • Opel Grandland X - 72 χλμ./ώρα
    • Renault Kadjar - 72 χλμ./ώρα
    • Volvo XC40 - 70,5 χλμ./ώρα

    Συμπέρασμα 1
    Βάρος και ύψος έχουν τίμημα. Ακριβότερα και μεγαλύτερα άρα καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου από τα μικρότερα αδερφάκια τους; Λάθος. Τα μικρομεσαία crossover είναι ψηλότερα και βαρύτερα κάτι που δεν συγχωρεί εύκολα η συγκεκριμένη δοκιμασία.

    Συμπέρασμα 2
    Ο μεγάλος τροχός «μετράει». Η παραμόρφωση του ελαστικού επηρεάζει σαφώς την επίδοση ενός μοντέλου στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου. Στα μικρομεσαία crossover, όπου τα βάρη και τα ύψη είναι μεγαλύτερα, ο μεγάλος τροχός και το μικρό προφίλ «μετράνε».

    Συμπέρασμα 3
    Το +1 χλµ/ωρα παραμένει ...βουνό! Όπως φάνηκε και σε όλα τα μέχρι σήμερα ELK TEST, δεν γίνεται να ξεπεράσεις το όριο. Πιάνεις το όριο και ύστερα αυξάνεις κατά 1 χλµ/ώρα την ταχύτητα. Το αυτοκίνητο σχεδόν δεν «µαζεύεται». Κάθε µοντέλο φαίνεται σχεδιασµένο (αναρτήσεις, ESP, κέντρο βάρους κλπ.) για να περνάει σε αυτή ακριβώς την ταχύτητα. Σαν οι κατασκευαστές να έχουν προαποφασίσει τα αποτελέσµατα. Η επιλογή τους έχει να κάνει µε το κόστος και την άνεση. 

    Συμπέρασμα 4
    To ΕSP μετράει. Η σωστή λειτουργία του ESP έχει ιδιαίτερη σημασία ώστε τα μικρομεσαία crossover να σημειώσουν μια καλή επίδοση με ασφάλεια. Τα περισσότερα μοντέλα μάλιστα διαθέτουν και ειδικό λογισμικό για την αποτροπή ανατροπής. Μόλις η κλίση πάρει κρίσιμη διάσταση τότε φρενάρει τους κατάλληλους τροχούς και μειώνει την ισχύ του κινητήρα.

    Διαβάστε ακόμη Ποιο στρίβει καλύτερα; Δείτε τις επιδόσεις όλων των μοντέλων!

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     

    TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    • ΘΑΝΟΣ

      ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

        18
      • autotriti

        Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

          8
    • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

      παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

        3
      • autotriti

        Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

         
    • pappas athanasios

      το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

        1
      • autotriti

        Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.