• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Peugeot 3008

Διαβάστηκε από 117249 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του μικρού 208 και του crossover 2008 (2ο στα μικρά και 1ο στα μικρά crossover αντίστοιχα), έρχεται η σειρά του μεγαλύτερου 3008 για να αφήσει το στίγμα της Peugeot και σε αυτό το elk test. Το 3008 συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο την άνεση με την δυναμική συμπεριφορά, κάτι που επαληθεύτηκε περίτρανα από το συγκεκριμένο τεστ, αφού κατάφερε να σημειώσει από τις καλύτερες επιδόσεις. 

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Κανένα πρόβλημα για το 3008 και τους επιβάτες του στα 68 χλμ./ώρα, με το μικρομεσαίο crossover να διακρίνεται για την άνεσή του και την ευκολία του να διατηρήσει την επιθυμητή τροχιά μέσα στο τεστ, με μικρές κλίσεις στο αμάξωμα σε αυτή την ταχύτητα. Παράλληλα, γέμισε με υποσχέσεις τον οδηγό του μέσω της αίσθησης από το τιμόνι και της διακριτικής και σύντομης εμπλοκής του ESP. 

75 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Ανεβαίνοντας στα 75 χλμ./ώρα, το Peugeot 3008 έδειξε να δυσκολεύεται από την αρχή κι όλας της δοκιμασίας, με την πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης να οδηγεί σε έντονη κλίση του αμαξώματος που επέφερε υποστροφική συμπεριφορά. Το ESP δεν κατάφερε να «συμμαζέψει» το μπροστινό του μέρος με αποτέλεσμα να αποτύχει στην δοκιμασία με αυτά τα χιλιόμετρα. Σχεδόν ίδια ήταν και η εικόνα στα 74 χλμ./ώρα, αν και με εκείνα κατάφερε να διανύσει ελαφρώς περισσότερα μέτρα μέσα στον διάδρομο προτού ακουμπήσει κάποια κορίνα. 

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με ταχύτητα εισόδου στα 73 χλμ./ώρα, το Peugeot 3008 δεν απείχε πολύ σε συμπεριφορά σε σχέση με την πρώτη απόπειρα στα 68 χλμ./ώρα. Σαφώς εμφάνισε μεγαλύτερες κλίσεις αμαξώματος ελέω της μαλακής του ανάρτησης, ωστόσο αυτή διαχειρίστηκε άψογα τις μεταφορές φορτίου και σε συνεργασία με το αποτελεσματικό ESP, κατάφερε να βγάλει εύκολα την δοκιμασία με αυτά τα χιλιόμετρα. Μέσα στα 50 μέτρα της διαδρομής, το τιμόνι δεν έχασε πουθενά την τέλεια απόκριση και αμεσότητα, χαρακτηριστικό και των άλλων Peugeot που έχουμε δοκιμάσει στην αντίστοιχη δοκιμασία.

Γενική αίσθηση οδηγού: Από τα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα του τεστ και αυτό το Peugeot. Πολύ καλή αίσθηση από το τιμόνι και γενικά απροβλημάτιστη συμπεριφορά μέχρι τα χιλιόμετρα που πέτυχε στη διαδικασία. Ο άνετος χαρακτήρας του θα λέγαμε ότι του στέρησε 1-2 χλμ. παραπάνω, αλλά δεν γίνεται να τα έχεις όλα…
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Καταρχήν πίσω καθόμασταν σαν βασιλιάδες και στηριζόμασταν τέλεια. Και εμείς αντιληφθήκαμε την καλή αίσθηση του αυτοκινήτου γεμίζοντάς μας σιγουριά, ενώ οι κλίσεις στα πολλά χιλιόμετρα δεν ήταν ιδιαίτερα αισθητές στο εσωτερικό του.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Peugeot 3008 στα 73 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες του Peugeot 3008 από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

    παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

       
  • pappas athanasios

    το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.