• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Peugeot 3008

Διαβάστηκε από 126371 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του μικρού 208 και του crossover 2008 (2ο στα μικρά και 1ο στα μικρά crossover αντίστοιχα), έρχεται η σειρά του μεγαλύτερου 3008 για να αφήσει το στίγμα της Peugeot και σε αυτό το elk test. Το 3008 συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο την άνεση με την δυναμική συμπεριφορά, κάτι που επαληθεύτηκε περίτρανα από το συγκεκριμένο τεστ, αφού κατάφερε να σημειώσει από τις καλύτερες επιδόσεις. 

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Κανένα πρόβλημα για το 3008 και τους επιβάτες του στα 68 χλμ./ώρα, με το μικρομεσαίο crossover να διακρίνεται για την άνεσή του και την ευκολία του να διατηρήσει την επιθυμητή τροχιά μέσα στο τεστ, με μικρές κλίσεις στο αμάξωμα σε αυτή την ταχύτητα. Παράλληλα, γέμισε με υποσχέσεις τον οδηγό του μέσω της αίσθησης από το τιμόνι και της διακριτικής και σύντομης εμπλοκής του ESP. 

75 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Ανεβαίνοντας στα 75 χλμ./ώρα, το Peugeot 3008 έδειξε να δυσκολεύεται από την αρχή κι όλας της δοκιμασίας, με την πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης να οδηγεί σε έντονη κλίση του αμαξώματος που επέφερε υποστροφική συμπεριφορά. Το ESP δεν κατάφερε να «συμμαζέψει» το μπροστινό του μέρος με αποτέλεσμα να αποτύχει στην δοκιμασία με αυτά τα χιλιόμετρα. Σχεδόν ίδια ήταν και η εικόνα στα 74 χλμ./ώρα, αν και με εκείνα κατάφερε να διανύσει ελαφρώς περισσότερα μέτρα μέσα στον διάδρομο προτού ακουμπήσει κάποια κορίνα. 

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με ταχύτητα εισόδου στα 73 χλμ./ώρα, το Peugeot 3008 δεν απείχε πολύ σε συμπεριφορά σε σχέση με την πρώτη απόπειρα στα 68 χλμ./ώρα. Σαφώς εμφάνισε μεγαλύτερες κλίσεις αμαξώματος ελέω της μαλακής του ανάρτησης, ωστόσο αυτή διαχειρίστηκε άψογα τις μεταφορές φορτίου και σε συνεργασία με το αποτελεσματικό ESP, κατάφερε να βγάλει εύκολα την δοκιμασία με αυτά τα χιλιόμετρα. Μέσα στα 50 μέτρα της διαδρομής, το τιμόνι δεν έχασε πουθενά την τέλεια απόκριση και αμεσότητα, χαρακτηριστικό και των άλλων Peugeot που έχουμε δοκιμάσει στην αντίστοιχη δοκιμασία.

Γενική αίσθηση οδηγού: Από τα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα του τεστ και αυτό το Peugeot. Πολύ καλή αίσθηση από το τιμόνι και γενικά απροβλημάτιστη συμπεριφορά μέχρι τα χιλιόμετρα που πέτυχε στη διαδικασία. Ο άνετος χαρακτήρας του θα λέγαμε ότι του στέρησε 1-2 χλμ. παραπάνω, αλλά δεν γίνεται να τα έχεις όλα…
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Καταρχήν πίσω καθόμασταν σαν βασιλιάδες και στηριζόμασταν τέλεια. Και εμείς αντιληφθήκαμε την καλή αίσθηση του αυτοκινήτου γεμίζοντάς μας σιγουριά, ενώ οι κλίσεις στα πολλά χιλιόμετρα δεν ήταν ιδιαίτερα αισθητές στο εσωτερικό του.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Peugeot 3008 στα 73 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες του Peugeot 3008 από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια

Ψηφιακό κλειδί μέσω smartphone από την Hyundai

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Βriatore: «H Ferrari είναι το ίδιο αργή 8 χρόνια»

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο

Εκεί που θα νιώσεις «σαν καινούριος»

Η «κρυμμένη» ομορφιά των Δωδεκανήσων

Δέκα ιδέες για ανοιξιάτικες και αποδράσεις στην Ελλάδα

Πανηγύρι σαν Ικαριώτικο! Πότε και πού

Εκεί που η ιστορία σμίγει με το Θείο Δράμα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »