• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Volvo XC40

Διαβάστηκε από 117192 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Με 247 άλογα κάτω από το καπό το Volvo XC 40 ήταν το ισχυρότερο μοντέλο της δοκιμασίας. Το νέο μικρομεσαίο crossover της Volvo διαθέτει εντυπωσιακή εμφάνιση κατά τα πρότυπα της μάρκας και όπως και στα υπόλοιπα XC μοντέλα σημείο αναφοράς αποτελεί η πληθώρα των συστημάτων ασφάλειας, καθώς και η συνδεσιμότητά του με τον «οδηγό-χρήστη». Επιπλέον, η μαλακή ανάρτηση συμβάλλει στην απόσβεση των ανωμαλιών, τα 211 χλστ. από το έδαφος αυξάνουν τις ικανότητες εκτός δρόμου, ενώ αυτό που εντυπωσιάζει είναι η κορυφαία ποιότητα κύλισης και η ήσυχη καμπίνα ακόμα και στα πολλά χλμ./ώρα.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Στα 68 χλμ./ώρα το Volvo XC40 πέρασε με ευκολία στη διαδρομή μας με τις κορίνες. Η ανάρτηση είναι μαλακή σε αίσθηση και το τιμόνι είναι σχετικά ελαφρύ σε βάρος, ενώ το ESP δεν επενέβη απότομα, τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη αλλαγή της πορείας του οχήματος.

75 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η επόμενη προσπάθεια έγινε στα 75 χλμ./ώρα, ταχύτητα η οποία δυσκόλεψε αρκετά το μοντέλο και έτσι η προσπάθεια δεν στέφθηκε με επιτυχία. Πιο συγκεκριμένα, το τιμόνι ήταν ελαφρύ σε βάρος και όχι άμεσο σε πληροφόρηση, η υποστροφή ήταν έντονη όταν «ξεκόλαγε» και το ESP μπήκε με μία μικρή καθυστέρηση. Στη συνολική συμπεριφορά να προσθέσουμε ότι οι κλίσεις και η μεταφορά του βάρους ήταν έντονες, με αποτέλεσμα οι επιβαίνοντες να νιώσουν ένα «κοπάνημα», όσο και το σφίξιμο από τις ζώνες ασφαλείας που έσφιγγαν προληπτικά. 

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Στα 73 χλμ./ώρα η προσπάθεια στέφθηκε με επιτυχία. Καθόλη τη διάρκεια της δοκιμασίας οι ζώνες έσφιγγαν τους επιβάτες ώστε να τους κρατήσουν στη θέση του επιβάτες. Το τιμόνι παραμένει ελαφρύ σε βάρος, ενώ έντονη είναι και η εμπλοκή του ESP. Σε αυτήν την ταχύτητα οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ελαφρώς πιο ήπιες, αν και αισθητές. Λόγω ελαστικών δέχτηκε μια «ποινή» 
1,5 χλμ./ώρα.

Γενική αίσθηση οδηγού: Το τιμόνι είναι ελαφρύ σε βάρος, η ανάρτηση μαλακή και οι κλίσεις αισθητές. Έντονη η παρεμβατικότητα του ESP, ενώ όταν ξεκόλαγε είχε υποστροφική συμπεριφορά.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Η απουσία των πίσω χειρολαβών σε συνδυασμό με τις απότομες αλλαγές και το κοπάνημα μας προκάλεσαν μια άβολη αίσθηση. Οι ζώνες σφίγγουν έντονα προληπτικά κατά τη διάρκεια της δοκιμής.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Volvo XC40 στα 73 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες του Volvo XC40 από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

    παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

       
  • pappas athanasios

    το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.