• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ford Kuga

Διαβάστηκε από 117190 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του Ford Fiesta (1ο στην κατηγορία των μικρών) και του Ford EcoSport (2ο στην κατηγορία των μικρών crossover) ομολογούμε πως περιμέναμε πολλά από το Kuga στο τεστ αποφυγής κινδύνου για τα μικρομεσαία crossover. Το μοντέλο της δοκιμής είχε την απλή ανάρτηση και όχι την χαμηλωμένη της σπορ έκδοσης ST-Line με στάνταρ ελαστικά 235/55 R17. Τα 72 χλμ./ώρα της επίδοσης του Kuga πάντως αποδείχθηκαν λιγότερα των προσδοκιών μας.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
 Η πρώτη προσπάθεια στα 68 χλμ./ώρα ήταν απόλυτα πετυχημένη με την στάνταρ ανάρτηση πάντως να δείχνει αρκετά μαλακή ευνοώντας την εμφάνιση κλίσης. To Kuga πάντως διατήρησε με άνεση την επιθυμητή τροχιά στην αλληλουχία ελιγμών μέσα στο τεστ. Επιπλέον, γέμισε με υποσχέσεις τον οδηγό του μέσω της αίσθησης από το τιμόνι.

73 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 73 χλμ./ώρα  αποτέλεσε έκπληξη μιας και έδειξε πως είναι πάνω από το όριο του αυτοκινήτου, ενώ περιμέναμε πως αυτό θα ήταν υψηλότερο. Μαζί με την υποστροφή και την αισθητή κλίση στην πρώτη αλλαγή πορείας, το Kuga «ακούμπησε» στην ανάρτηση από τη μεριά του οδηγού και οι μη «φορτισμένοι» τροχοί της αντίθετης μεριάς έδειξαν τάση να σηκωθούν. Στην αλλαγή πορείας που ακολουθεί δεν ήταν δυνατή η επανατοποθέτηση του Kuga με αποτέλεσμα την ρίψη των κορινών. Το τιμόνι πάντως βοηθά το έργο του οδηγού ακόμη σε αυτές τις οριακές καταστάσεις.

72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Η επιτυχημένη προσπάθεια του Kuga, η οποία αποτελεί και την τελική του επίδοση ήταν αυτή στα 72 χλμ./ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα,  ξεπεράστηκαν τα ελαφρά υποστροφικά φαινόμενα και έτσι διατηρήθηκε η επιθυμητή τροχιά μέχρι και το τέλος της διαδρομής. Και πάλι όμως το ESP δεν επέδειξε… αυστηρότητα κάτι το οποίο πέρα από την αίσθηση των 4 επιβατών φάνηκε στην ταχύτητα εξόδου, που άγγιξε τα 49 χλμ./ώρα. 

Γενική αίσθηση οδηγού: Η μαλακή ανάρτηση ευνοεί την άνεση και την ποιότητα κύλισης, όχι όμως και την απότομη αλλαγή πορείας στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου. Η λειτουργία  του ESP δεν έδειξε ικανή αποτελεσματικότητα. Το τιμόνι πάντως είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Οι κλίσεις ήταν αισθητές σε γενικές γραμμές και όταν ξεπεράστηκε το όριο νιώσαμε κάπως άβολα με την τάση των μη φορτισμένων τροχών να σηκώνονται.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Ford Kuga στα 72 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

    παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

       
  • pappas athanasios

    το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.