• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Mitsubishi Eclipse Cross

Διαβάστηκε από 119695 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Εφοδασμένο με σοφιστικέ τετρακίνηση, ήταν το Mitsubishi Eclipse Cross που είχαμε στη διάθεσή μας. Εμφάνισε πολύ καλή συμπεριφορά και πέτυχε μια πολύ καλή επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η τετρακίνηση S-AWC (Super All Wheel Control) έχει τις ρίζες της στο Lancer Evolution. Το Torque Vectoring βοηθά αισθητά στην συμπεριφορά του νεότερου SUV της ιαπωνικής φίρμας. Λόγω τετρακίνησης υπάρχει ποινή 2,5 χλμ./ώρα στην τελική του επίδοση.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Παρά τις αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης, που ευνοούν την εμφάνιση κλίσης, το Mitsubishi Eclipse Cross πέρασε με άνεση το τεστ στην σταθερή αναγνωριστική ταχύτητα των 68 χλμ./ώρα. Θετικό το τιμόνι, αλλά οι αντιδράσεις του αμαξώματος δεν είναι ιδιαίτερα άμεσες. 

76 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 76 χλμ./ώρα έδειξε πως η ταχύτητα αυτή είναι πάνω από το όριο του Eclipse Cross. H αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης σε συνδυασμό με τη μεταφορά βάρους συντέλεσαν στην εμφάνιση αναπηδήσεων και ταλαντώσεων, που επηρέασαν την συμπεριφορά του μέσα στο τεστ και κυρίως στο τελείωμα του πρώτου ελιγμού. Εκεί εμφάνισε υπεστροφική διάθεση με αποτέλεσμα να ρίξει τις κορίνες. Το πιο εντυπωσιακό μοντέλο της δοκιμής. Επειδή δε μας τρόμαξε δοκιμάσαμε αμέσως στα 75 χλμ./ώρα.

75 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Σε αυτά τα χλμ./ώρα η συμπεριφορά του Eclipse ήταν αισθητά πιο καλή και απόλυτα ελεγχόμενη με το αμάξωμα να γέρνει, αλλά όχι σε σημείο που να οδηγεί σε απώλεια πρόσφυσης ή ελέγχου.  Αρωγός και η αμεσότητα του τιμονιού στο πρώτο κρίσιμο turn in. Το ESP με την διακριτική λειτουργία και το Torque Vectoring με τις συνεχείς διορθώσεις του συντέλεσαν στην ομαλή ροή της κίνησης του Eclipse Cross.

Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό «πάτημα», χάρη και στην «έξυπνη» τετρακίνηση. Η ανάρτηση έχει αυξημένες διαδρομές αλλά η συμπεριφορά του ακόμη και πάνω από το όριο δεν τρομάζει. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αν και οι κλίσεις ήταν αισθητές σε γενικές γραμμές δεν νιώσαμε καθόλου άβολα, ούτε αγχωθήκαμε ακόμη και στις μεταφορές βάρους. Υπάρχουν χερούλια πίσω και άνεση χώρων, αλλά ψιλοκοπανηθήκαμε.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Mitsubishi Eclipse Cross στα 72 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες του Mitsubishi Eclipse Cross από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • περισσότερα σχόλια

4+1 λάθη που όλοι κάνουμε στο Ναύπλιο

Το απολιθωμένο δάσος της Πελοποννήσου

Ο σπουδαιότερος βιότοπος της Ευρώπης

Δοκιμή: Jeep Wrangler Unlimited

Η κίνηση στους δρόμους

Οι πραγματικές καταναλώσεις 320 μοντέλων

Με 7 SUV στα 15 χιλιάρικα, γιατί να δώσεις παραπάνω;

Πόσα παραπάνω για οθόνη αντί καντράν;

Μεγάλη Έρευνα: Έχετε παιδί; Δείτε τι πρέπει να ξέρετε!

Στο εργοστάσιο της Gazpromneft- Lubricants στη Σιβηρία

Tα 15+5 «διασημότερα» αυτοκίνητα ταινιών

Φρόντισε τα παράθυρα σου!

Κράτα… χαµηλό προφίλ!

Ίσως το πιο όμορφο γεφύρι της Ελλάδας

Πώς να εξοικονομήσετε καύσιμα στο όχημα σας

MEGA Αφιέρωμα: 25 χρόνια AutoΤρίτη

Κάντε αναφορά: Δείτε ποια αυτοκίνητα είναι ΦΕΤΟΣ για κλωτσιές

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: Total Care 5+ Aπολαύστε τη φροντίδα Renault με συνολικό όφελος έως και 30%

CITROEN: Ποδαρικό με Reverse Sales

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 14.990€

SKODA: Νέο Karoq με κάτω από 20.000€

PEUGEOT: Eπιλεγμένα μεταχειρισμένα σαν καινούρια έως 2/2

περισσότερα »