• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Mitsubishi Eclipse Cross

Διαβάστηκε από 114029 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Εφοδασμένο με σοφιστικέ τετρακίνηση, ήταν το Mitsubishi Eclipse Cross που είχαμε στη διάθεσή μας. Εμφάνισε πολύ καλή συμπεριφορά και πέτυχε μια πολύ καλή επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η τετρακίνηση S-AWC (Super All Wheel Control) έχει τις ρίζες της στο Lancer Evolution. Το Torque Vectoring βοηθά αισθητά στην συμπεριφορά του νεότερου SUV της ιαπωνικής φίρμας. Λόγω τετρακίνησης υπάρχει ποινή 2,5 χλμ./ώρα στην τελική του επίδοση.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Παρά τις αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης, που ευνοούν την εμφάνιση κλίσης, το Mitsubishi Eclipse Cross πέρασε με άνεση το τεστ στην σταθερή αναγνωριστική ταχύτητα των 68 χλμ./ώρα. Θετικό το τιμόνι, αλλά οι αντιδράσεις του αμαξώματος δεν είναι ιδιαίτερα άμεσες. 

76 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 76 χλμ./ώρα έδειξε πως η ταχύτητα αυτή είναι πάνω από το όριο του Eclipse Cross. H αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης σε συνδυασμό με τη μεταφορά βάρους συντέλεσαν στην εμφάνιση αναπηδήσεων και ταλαντώσεων, που επηρέασαν την συμπεριφορά του μέσα στο τεστ και κυρίως στο τελείωμα του πρώτου ελιγμού. Εκεί εμφάνισε υπεστροφική διάθεση με αποτέλεσμα να ρίξει τις κορίνες. Το πιο εντυπωσιακό μοντέλο της δοκιμής. Επειδή δε μας τρόμαξε δοκιμάσαμε αμέσως στα 75 χλμ./ώρα.

75 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Σε αυτά τα χλμ./ώρα η συμπεριφορά του Eclipse ήταν αισθητά πιο καλή και απόλυτα ελεγχόμενη με το αμάξωμα να γέρνει, αλλά όχι σε σημείο που να οδηγεί σε απώλεια πρόσφυσης ή ελέγχου.  Αρωγός και η αμεσότητα του τιμονιού στο πρώτο κρίσιμο turn in. Το ESP με την διακριτική λειτουργία και το Torque Vectoring με τις συνεχείς διορθώσεις του συντέλεσαν στην ομαλή ροή της κίνησης του Eclipse Cross.

Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό «πάτημα», χάρη και στην «έξυπνη» τετρακίνηση. Η ανάρτηση έχει αυξημένες διαδρομές αλλά η συμπεριφορά του ακόμη και πάνω από το όριο δεν τρομάζει. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αν και οι κλίσεις ήταν αισθητές σε γενικές γραμμές δεν νιώσαμε καθόλου άβολα, ούτε αγχωθήκαμε ακόμη και στις μεταφορές βάρους. Υπάρχουν χερούλια πίσω και άνεση χώρων, αλλά ψιλοκοπανηθήκαμε.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Mitsubishi Eclipse Cross στα 72 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες του Mitsubishi Eclipse Cross από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

    παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

       
  • pappas athanasios

    το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.