• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Audi Q3

Διαβάστηκε από 117248 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Πολύ καλή συμπεριφορά και αντιδράσεις είχε το Audi Q3 με τον 1.400άρη τούρμπο κινητήρα των 125 ίππων. Η στιβαρότητα του αμαξώματος, έστω και με τη συνδρομή του ESP -όποτε χρειάστηκε- ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του, με το γερμανικό μοντέλο να τερματίζει τη διαδικασία έχοντας επίδοση 72 χλμ./ώρα. Αξίζει να αναφέρουμε πως το Q3 βρίσκεται στη δύση της «καριέρας» του, συνεπώς και δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τα πιο σύγχρονα μοντέλα της κατηγορίας του έχουν εξελιχθεί υπό άλλες συνθήκες. Το επόμενης γενιάς Q3, το οποίο θα βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, την MQB, είναι βέβαιο πως θα πετύχει μια πολύ καλύτερη επίδοση, με δεδομένο μάλιστα πως το Tiguan έφτασε τα 75 χλμ./ώρα.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια στα 68 χλμ./ώρα ήταν απόλυτα πετυχημένη και κυρίως λειτούργησε ως μια αναγνωριστική δοκιμασία, για να διαπιστώσουμε το όριο του Q3. Σε αυτά τα χιλιόμετρα, η ανάρτηση, με τη σχετικά ισορροπημένη ρύθμιση, δεν έφτασε σε οριακό σημείο από την πίεση που της ασκήθηκε, ενώ το ESP είχε μια σχεδόν ανεπαίσθητη παρουσία.

73 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 73 χλμ./ώρα έδειξε πως η ταχύτητα αυτή είναι πάνω από το όριο του Q3. Το φαινόμενο της υποστροφής έκανε την εμφάνισή της σε έντονο βαθμό κατά τη δεύτερη αλλαγή πορείας, με αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε να επανατοποθετήσουμε το μικρομεσαίο γερμανικό SUV στην πορεία του και να ρίξει τις κορίνες. Το ESP αντίστοιχα έκανε έντονα αισθητή την παρουσία του, ωστόσο δεν μπόρεσε να περιορίσει την υποστροφική διάθεση του αμαξώματος. 

72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Η επιτυχημένη προσπάθεια του Q3, η οποία αποτελεί και την τελική του επίδοση ήταν αυτή στα 72 χλμ./ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα,  το ESP επενέβη όσο χρειαζόταν για να μας κρατήσει στην σωστή πορεία, υπερκάμπτοντας τα ελαφρά υποστροφικά φαινόμενα που έκαναν την εμφάνισή τους και χωρίς να μας φρενάρει υπερβολικά, κάτι που φαίνεται και από την ταχύτητα εξόδου που άγγιξε τα 47 χλμ./ώρα. Η εν γένει συμπεριφορά του Q3 ήταν προβλέψιμη, χωρίς μεταφορές βάρους του αμαξώματος, με το μπροστινό μέρος να είναι ευχάριστο και ανάλαφρο υπακούοντας τις εντολές από το τιμόνι. Το τελευταίο αν και είχε μια ελαφριά αίσθηση, ήταν αποτελεσματικό.  

Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ στιβαρό το «πάτημα» του, με την γενική συμπεριφορά του να παρουσιάζει μια ελαφριά υποστροφική διάθεση. Ευχάριστο οδηγικά και υπάκουο στις εντολές. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Το πίσω μέρος είχε την τάση να «φορτίζει», με την αποφόρτιση της ανάρτησης να περνάει  στο εσωτερικό. Ωστόσο οι πίσω επιβάτες δεν θα νιώσουν ανασφαλείς σε κανένα σημείο της διαδικασίας. Οι κλίσεις ήταν αισθητές, αλλά σε γενικές γραμμές δεν νιώσαμε καθόλου άβολα.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Audi Q3 στα 72 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες του Audi Q3 από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

    παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

       
  • pappas athanasios

    το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.