• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

BMW X1

Διαβάστηκε από 117191 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Η X1 σημείωσε μια από τις κορυφαίες επιδόσεις του τεστ εξαργυρώνοντας στην πράξη την ευχάριστη οδηγική της αίσθηση και το ΒΜW dna της. Είναι ένα από τα πιο ασφαλή μοντέλα στην κατηγορία της, όσον αφορά στην ενεργητικής ασφάλεια. Πάντως το μοντέλο που μας παραχωρήθηκε φορούσε έξτρα ελαστικά 225/50 R18 αντί των 215/55 R17.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Διαδικασία ρουτίνας ήταν για την BMW X1 η προσπάθεια στα 68 χλμ./ώρα την οποία το γερμανικό μοντέλο ολοκλήρωσε με «αέρινο» τρόπο. Η ανάρτηση δουλεύει άψογα και το τιμόνι εμπνέει εμπιστοσύνη. Η αμεσότητα των αντιδράσεων ήταν ευχάριστα σοκαριστική για τα δεδομένα της κατηγορίας.\

77 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Υπεραισιόδοξη αποδείχθηκε η προσπάθειά μας σε αυτή την ταχύτητα. Η BMW X1 δεν κατάφερε να στρίψει εμφανίζοντας υποστροφή, που πάντως δεν πήρε δραματική διάσταση χάρη και στο «σωστό» ESP. Το τιμόνι στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, ενώ η ανάρτηση δεν έχασε ούτε στιγμή την αυτοκυριαρχίας της και πάντα γνωρίζαμε που ακριβώς «πατάμε». Ούτε αναπηδήσεις, ούτε έντονες μεταφορές βάρους. Οριακά αποτυχημένη ήταν και η ένα κλικ κάτω προσπάθεια στα 76 χλμ./ώρα.

75 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Παρά την αισθητή κλίση, η BMW X1 κατάφερε να ολοκληρώσει τη διαδικασία σημειώνοντας μια ιδιαίτερα καλή επίδοση.  Το σύστημα διεύθυνσης δεν επηρεάστηκε από αυτά που συνέβαιναν στους μπροστινούς τροχούς και αποδείχθηκε γενικά από τα καλύτερα για τα δεδομένα της κατηγορίας, βοηθώντας αισθητά στην ακρίβεια των ελιγμών. Εξαιρετικό. Οδηγικά δείχνει χαμηλότερη από ότι είναι. Το ESP επενέβη διακριτικά όσο χρειαζόταν για να διορθώσει μια ελαφρα τάση υποστροφής και δεν παρατηρήθηκαν άτσαλες μεταφορές βάρους ικανές να αλλάξουν την ισορροπία.

Γενική αίσθηση οδηγού:  Η ΒΜW X1 σε λίγα θύμισε την crossover φιλοσοφία της προσφέροντας μια ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Σημείο αναφοράς το τιμόνι της, αλλά και η αμεσότητα των αντιδράσεών της.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν μας άγχωσε ακόμη και στην αποτυχημένη προσπάθεια με πολλά χλμ./ώρα. Ο δυναμικός οδηγικός χαρακτήρας της X1 έγινε αισθητός και σε εμάς.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια της BMW X1 στα 75 χλμ./ώρα.


Οι προσπάθειες της X1 από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

    παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

       
  • pappas athanasios

    το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.