• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Skoda Karoq

Διαβάστηκε από 117195 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Eυχάριστη έκπληξη από το Skoda Karoq, το οποίο πέτυχε την ίδια κορυφαία επίδοση με το VW Tiguan, κάτι το οποίο μόνο τυχαίο δεν είναι μιας και τα δύο μοντέλα μοιράζονται μηχανικά μέρη και MQB πλατφόρμα. Βέβαια το Karoq είναι πιο μαζεμένο σε διαστάσεις και ήταν το μόνο με τροχούς 16 ιντσών. Ας δούμε πως κατάφερε το Skoda Karoq να είναι πρωταγωνιστής σε αυτή τη δοκιμασία.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Παρά την ύπαρξη τροχών 16 ιντσών και τη σχετική μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, το Skoda Karoq πέρασε με άνεση το τεστ στην σταθερή αναγνωριστική ταχύτητα των 68 χλμ./ώρα. Θετικό το τιμόνι,  λογική κλίση και «πάτημα» που εμπνέει σιγουριά. Το ESP δεν ενεργοποιήθηκε καν.

76 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Ακόμη και με 76 χλμ./ώρα το Karoq παράμεινε στην πορεία του και δεν έριξε κάποια κορίνα, ωστόσο η προσπάθεια ήταν πολύ οριακή. Το ESP λειτουργεί όπως ακριβώς πρέπει σε μια ακραία συνθήκη φρενάροντας δυναμικά, χωρίς όμως να διακοπεί η ροή στην κίνηση. Εμφανής η υποστροφική διάθεση του πλαισίου.

75 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Απόλυτα επιτυχημένη προσπάθεια στα 75 χλμ./ώρα. Το Karoq γέρνει, αλλά όχι σε βαθμό που να οδηγεί σε απώλεια της πρόσφυσης ή του ελέγχου. Το ESP λειτουργεί με τρόπο που σου εμπνέει απόλυτη σιγουριά πως θα σε σώσει όταν γίνει το λάθος ή το σωστό αν μιλάμε για την απότομη αλλαγή κατεύθυνσης μπροστά σε έναν ξαφνικό κίνδυνο.  Σαφές και γρήγορο το τιμόνι βοηθά σε τέτοιες καταστάσεις. Η δυναμική παρέμβαση του ESP φαίνεται από τη μικρή ταχύτητα εξόδου, που είναι 32 χλμ./ώρα.

Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό «πάτημα», με σαφή υποστροφική διάθεση για το πλαίσιο. Εμπνέει απόλυτα ασφάλεια και εμπιστοσύνη χάρη στη εξαιρετικό σε απόδοση και λειτουργία ESP, όπως και στο VW Tiguan άλλωστε. Μια ευχάριστη έκπληξη.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Απόλυτη αίσθηση ασφάλειας για τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα, που δεν ένιωσαν περίεργα, ακόμη και όταν ξεπεράστηκαν τα όρια. Ήταν αισθητή και σε αυτούς η δραστική επέμβαση του ESP.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Skoda Karoq στα 75 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες του Skoda Karoq από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

    παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

       
  • pappas athanasios

    το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.