VW Tiguan

226.923 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2018)

Koρυφαία επίδοση κατάφερε το VW Tiguan με τον 1,4 TSI κινητήρα των 125 ίππων. Βασισμένο στα φαρδιά του μετατρόχια στο μακρύ μεταξόνιο, που αμβλύνει τις όποιες αντιδράσεις στο όριο, αλλά κυρίως στο άκρως αποτελεσματικό του ESP, το Tiguan έχει όλη την ουσία έστω και με την δραστική συμβολή του ESP, που επεμβαίνει έντονα.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Παρά τη σχετικά μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και τα ελαστικά με προφίλ 65, το VW Tiguan πέρασε με άνεση το τεστ στα 68 χλμ./ώρα.  Το τιμόνι δεν είναι κορυφαίο σε αίσθηση είναι όμως άκρως αποτελεσματικό και απόλυτα ακριβές. Το ESP ενεργοποιήθηκε ελαφρώς σε αυτή τη ταχύτητα.

76 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 76 χλμ./ώρα έδειξε πως η ταχύτητα αυτή είναι πάνω από το όριο του VW Tiguan. Έντονη κλίση λόγω της μαλακής ανάρτησης και υποστροφική τάση, όταν το ESP δεν μπόρεσε να συγκρατήσει το μικρομεσαίο crossover της VW. Ακόμη και έτσι όμως δεν νιώσαμε ανασφάλεια. Η επέμβαση του ESP είναι έντονη μειώνοντας αισθητά την ταχύτητα του αυτοκινήτου. 

75 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Σε αυτά τα χλμ./ώρα η συμπεριφορά του Tiguan ήταν απόλυτα ασφαλής βασισμένη πάντα στην δραστική επέμβαση του ESP. Η τελευταία μάλιστα είναι έκδηλη και από την μικρή ταχύτητα εξόδου (30 χλμ./ώρα), που ήταν και η μικρότερη της δοκιμής. Ουσιαστικά το VW Tiguan τα έκανε όλα μόνο του.  Πολύ καλό το κράτημά του και ιδιαίτερα πειστικό το «πάτημα». Πέτυχε κορυφαία επίδοση στη δοκιμασία.

Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό «πάτημα», με ουδέτερη σε γενικές γραμμές συμπεριφορά. Ακόμη και πέρα από το όριο η υποστροφή είναι ελεγχόμενη. Το ESP πάντως το «γονατίζει». 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αρχοντική αίσθηση στα πίσω καθίσματα λόγω ευρυχωρίας. Ακόμη και πίσω νιώσαμε πόσο παρεμβατικό είναι το ESP στην υπερβολή. Από την άλλη όμως δεν αγχωθήκαμε ότι κάτι θα πάει στραβά.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Volkswagen Tiguan στα 75 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες του Volkswagen Tiguan από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
moto