• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Nissan Qashqai

Διαβάστηκε από 117250 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Η βελτίωση που έχει δεχθεί η πρόσφατα ανανεωμένη έκδοση του δημοφιλέστερου crossover μοντέλου της αγοράς σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, το ωφέλησε όπως είναι λογικό στο τεστ αποφυγής κινδύνου. Το Nissan Qashqai παρουσίασε ένα απόλυτα ασφαλές και ικανό προφίλ σε όλη τη διαδικασία, αποδεικνύοντας και εμπράκτως έναν από τους λόγους που προτιμάται από τους καταναλωτές.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Πολύ χαμηλή η ταχύτητα των 68 χλμ./ώρα για το Qashqai. Δείχνει ότι μπορεί να τα καταφέρει άνετα σε αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα, με το ESP να μην επεμβαίνει καθόλου, το αμάξωμα να μην έχει κλίσεις και το τιμόνι να «ακούει» πιστά στις εντολές του οδηγού χωρίς να παρεκκλίνει χιλιοστό από την πορεία του.

74 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Δοκιμάσαμε με 74 χλμ./ώρα και παρότι η προσπάθεια απέτυχε, η αίσθηση ήταν καλή. Το ESP είχε έντονη και απότομη εμπλοκή προσπαθώντας να μειώσει την ταχύτητα, ωστόσο οδήγησε σε ελαφρύ άνοιγμα της πορείας του και είχαμε υποστροφή. Το τιμόνι σε αυτά τα χιλιόμετρα έχασε ελάχιστη από την αμεσότητα και την αίσθησή του. 

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Μειώνοντας την ταχύτητα εισόδου του Qashqai κατά 1 χλμ./ώρα δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να πετύχει στην δοκιμασία. Η αρχική υποστροφική «διάθεση» στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης δεν πήρε διαστάσεις, με την απότομη αλλά καίρια επέμβαση του ESP να φροντίζει για την επαναφορά στην τάξη. Οι κλίσεις δεν ήταν ιδιαίτερα αυξημένες με την ανάρτηση να δείχνει ότι μπορεί εύκολα να διαχειριστεί τις δυνάμεις που ασκούνται στην δοκιμασία. Το τιμόνι στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, προσφέροντας καλή αίσθηση και αμεσότητα.

Γενική αίσθηση οδηγού: Η ανανεωμένη έκδοση του Qashqai έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με την προγενέστερη όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά. Αυτό το απέδειξε και από το Elk Test στα 73 χλμ./ώρα. Η ανάρτηση διαχειρίστηκε τέλεια την φόρτιση - αποφόρτιση στις εναλλαγές κατεύθυνσης.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Στα πίσω καθίσματα νιώθαμε άνετα και μόνο η έντονη επέμβαση του ESP μας «έβαλε» μέσα στη διαδικασία θυμίζοντάς μας πως κάτι συμβαίνει. Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα πάντως και σε καμία στιγμή δεν αισθανθήκαμε «εκτεθειμένοι» σε κίνδυνο.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Nissan Qashqai στα 73 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες του Nissan Qashqai από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

    παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

       
  • pappas athanasios

    το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.