• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Nissan Qashqai

Διαβάστηκε από 173762 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Η βελτίωση που έχει δεχθεί η πρόσφατα ανανεωμένη έκδοση του δημοφιλέστερου crossover μοντέλου της αγοράς σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, το ωφέλησε όπως είναι λογικό στο τεστ αποφυγής κινδύνου. Το Nissan Qashqai παρουσίασε ένα απόλυτα ασφαλές και ικανό προφίλ σε όλη τη διαδικασία, αποδεικνύοντας και εμπράκτως έναν από τους λόγους που προτιμάται από τους καταναλωτές.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Πολύ χαμηλή η ταχύτητα των 68 χλμ./ώρα για το Qashqai. Δείχνει ότι μπορεί να τα καταφέρει άνετα σε αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα, με το ESP να μην επεμβαίνει καθόλου, το αμάξωμα να μην έχει κλίσεις και το τιμόνι να «ακούει» πιστά στις εντολές του οδηγού χωρίς να παρεκκλίνει χιλιοστό από την πορεία του.

74 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Δοκιμάσαμε με 74 χλμ./ώρα και παρότι η προσπάθεια απέτυχε, η αίσθηση ήταν καλή. Το ESP είχε έντονη και απότομη εμπλοκή προσπαθώντας να μειώσει την ταχύτητα, ωστόσο οδήγησε σε ελαφρύ άνοιγμα της πορείας του και είχαμε υποστροφή. Το τιμόνι σε αυτά τα χιλιόμετρα έχασε ελάχιστη από την αμεσότητα και την αίσθησή του. 

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Μειώνοντας την ταχύτητα εισόδου του Qashqai κατά 1 χλμ./ώρα δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να πετύχει στην δοκιμασία. Η αρχική υποστροφική «διάθεση» στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης δεν πήρε διαστάσεις, με την απότομη αλλά καίρια επέμβαση του ESP να φροντίζει για την επαναφορά στην τάξη. Οι κλίσεις δεν ήταν ιδιαίτερα αυξημένες με την ανάρτηση να δείχνει ότι μπορεί εύκολα να διαχειριστεί τις δυνάμεις που ασκούνται στην δοκιμασία. Το τιμόνι στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, προσφέροντας καλή αίσθηση και αμεσότητα.

Γενική αίσθηση οδηγού: Η ανανεωμένη έκδοση του Qashqai έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με την προγενέστερη όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά. Αυτό το απέδειξε και από το Elk Test στα 73 χλμ./ώρα. Η ανάρτηση διαχειρίστηκε τέλεια την φόρτιση - αποφόρτιση στις εναλλαγές κατεύθυνσης.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Στα πίσω καθίσματα νιώθαμε άνετα και μόνο η έντονη επέμβαση του ESP μας «έβαλε» μέσα στη διαδικασία θυμίζοντάς μας πως κάτι συμβαίνει. Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα πάντως και σε καμία στιγμή δεν αισθανθήκαμε «εκτεθειμένοι» σε κίνδυνο.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Nissan Qashqai στα 73 χλμ./ώρα.

Οι προσπάθειες του Nissan Qashqai από τη θέση του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 10 σχόλια

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Η κίνηση στους δρόμους

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

Πρώτη εικόνα του Subaru Levorg προ-παραγωγής

To νέο Honda Jazz;

Eίναι αυτή η νέα BMW M3;

Θετικό πρόσημο για την FCA στην Ευρώπη

Υπάρχει «δύσκολη» σχεδιαση;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »