Το Ford Puma είναι αναμφίβολα το πιο fun to drive μικρό SUV που κυκλοφορεί εκεί έξω.
Περνώντας τώρα στο οδηγικό κομμάτι αναμφίβολα το πιο απολαυστικό είναι το Ford Puma, ειδικά στην ST-Line έκδοση που χάρη στο σφιχτό σετάρισμα της ανάρτησης, καταφέρνει να έχει εξαιρετική πρόσφυση και υποδειγματικό έλεγχο του αμαξώματος. Οι αντιδράσεις του στο όριο είναι εξαιρετικές και σε κάθε περίπτωση σε εμπνέει να κινηθείς γρήγορα με το σύστημα διεύθυνσης να προσφέρει εξαιρετική αίσθηση και αμεσότητα. Μάλιστα είναι και το μοναδικό που προσφέρει διαφορετικά οδηγικά προφίλ (eco, σπορ, εκτός δρόμου).
Οδηγοκεντρικό είναι και το προφίλ του Stonic, που εκφράζεται μέσω της άμεσης και ακριβής πληροφόρησης από το τιμόνι, καθώς επίσης και από τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση, η οποία περιορίζει τις κλίσεις, χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης. Δεν είναι Puma, είναι όμως και αυτό ευχάριστο.
Ευχάριστα ισορροπημένο μεταξύ της δυναμικής συμπεριφοράς και της άνεσης είναι από την πλευρά του το Peugeot 2008. Πρόκειται για ένα all around μοντέλο με συγκρατημένες κλίσεις και άνεση στην καθημερινότητα, τόσο όσον αφορά στην απορροφητικότητα της ανάρτησης, όσο και στην ευκολία χειρισμού λόγω του ανάλαφρου πατήματός του.
Το Suzuki Vitara τέλος έχει ως επίκεντρο την άνεση και την ευκολία στην χρήση. Η μαλακή ανάρτηση κάνει αρκετά καλά τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου, ωστόσο σε πιο πιεστικούς ρυθμούς οι κλίσεις είναι υπαρκτές, χωρίς ωστόσο αυτό να χαλάει την ουδέτερη οδική του συμπεριφορά αν και το τιμόνι δεν προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση που χρειάζεται ο οδηγός.