
Η Porsche 993 είναι η τελευταία αερόψυκτη 911 που κατασκευάστηκε ποτέ.
Διάσημος οίκος βελτιώσεων έκανε τη συγκεκριμένη 993 πανίσχυρη με 760 ίππους.
Ανακατασκευή από την αρχή, αμάξωμα από ανθρακόνημα, σύγχρονο εσωτερικό.
Παρόλα αυτά οι… purists παθαίνουν αλλεργία μόλις μαθαίνουν την ταυτότητά της.
autotriti team
Η Porsche 993 είναι η τελευταία αερόψυκτη 911 που κατασκευάστηκε ποτέ
Η Porsche 993 παραμένει μια από τις πιο περιζήτητες 911, καθώς είναι η τελευταία γενιά που εξοπλιζόταν με αερόψυκτο boxer κινητήρα. Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που μια 993 σε καλή κατάσταση πωλείται ακόμα και πάνω από 100.000 ευρώ.
Αν τα χασατε – Διαβαστε και αυτά:
Διάσημος οίκος βελτιώσεων έκανε τη συγκεκριμένη 993 πανίσχυρη με 760 ίππους
Το βασικό χαρακτηριστικό, που κάνει την 993 να ξεχωρίζει, απουσιάζει από τη νέα δημιουργία της Everrati, γνωστού βελτιωτικού οίκου στο εξωτερικό που κάνει restomod ανακατασκευές σε κλασικά αυτοκίνητα, δηλαδή τα φέρνει σε κατάσταση εργοστασίου εξωτερικά, μα κάτω από το καπό και στο εσωτερικό τους κρύβουν μπόλικα καλούδια και τεχνολογίες από το σήμερα. Στην περίπτωση του μοντέλου μας, μετέτρεψε το κλασικό μοντέλο της δεκαετίας του ’90 σε ένα πλήρως ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, με μπόλικες βελτιώσεις και ανέσεις του σήμερα.
Ανακατασκευή από την αρχή, αμάξωμα από ανθρακόνημα, σύγχρονο εσωτερικό
Πώς κατασκευάζεται όμως η 911 Founders Edition (όπως ονομάστηκε το μοντέλο); Αρχικά ξεκινάμε με πλήρη ανακατασκευή του οχήματος «δωρητή», από εξειδικευμένους στις κλασικές Porsche τεχνίτες. Στη συνέχεια πολλά από τα μέρη του αμαξώματος αντικαθίστανται από νέα πάνελ κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, δίνοντάς της μια όψη που «φέρνει» σε Carrera Turbo S. Το σαλόνι είναι και αυτό πλήρως ανακατασκευασμένο, συνδυάζοντας το κλασικό με το σύγχρονο. Από την μία έχουμε τις επενδύσεις από δέρμα και αλκαντάρα και τον κλασικό πίνακα με τα 5 όργανα μπροστά από το τιμόνι, ενώ από την άλλη έχουμε μια διακριτική οθόνη με σύστημα πλοήγησης και δυνατότητα σύνδεσης Bluetooth και μπόλικα συστήματα ασφαλείας.
Παρόλα αυτά οι… purists παθαίνουν αλλεργία μόλις μαθαίνουν την ταυτότητά της
Εξωτερικά, εκτός από τη χρήση ανθρακονήματος, ξεχωρίζουν οι 18άρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, τα LED φώτα και η απουσία εξατμίσεων. Το τελευταίο είναι που… κρύβει και όλο το ζουμί. Καθώς ο αερόψυκτος flat 6 κινητήρας απουσιάζει και στην θέση του βρίσκεται ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας 760 ίππων (με 810 Nm ροπής). Οι επιδόσεις προφανώς και είναι καταιγιστικές με το 0-100 να έρχεται σε μόλις 3,3 δλ. ενώ φτάνει τα 160 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 8 δλ. Το… καύσιμο, έρχεται από μια μπαταρία 63 kWh, μοιρασμένη στο εμπρός και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ώστε να διατηρεί το ζύγισμα (αλλά και το βάρος) της αυθεντικής 993, ώστε να διατηρήσει τον οδηγικό της χαρακτήρα. Η αυτονομία φτάνει τα 320 χλμ., ενώ υπάρχει και η δυνατότητα ταχυφόρτισης, με το 20-80%της μπαταρίας να φορτίζει σε μόλις 25 λεπτά.
Τέλος, άξιο αναφοράς είναι πως η όλη μετατροπή είναι πλήρως αναστρέψιμη στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης θέλει να επαναφέρει την 993 του στην αρχική της μορφή.