Κινείσαι κυρίως στην πόλη και έχεις ακόμα «θεό» το diesel;

Κινείσαι κυρίως στην πόλη και έχεις ακόμα «θεό» το diesel;

7.744 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2023)

Κάποτε οι πρωταθλητές οικονομίας ήταν τα diesel. Σήμερα τα σκήπτρα ανήκουν στα υβριδικά, ειδικά μέσα στην πόλη, όπως καταγράφουν οι μετρήσεις μας σε πραγματικές συνθήκες. Είναι τα υβριδικά του σήμερα, τα diesel του χτες;

Diesel 10ετίας Vs καινούργιο υβριδικό (hybrid)

Πάνε τα «πόσο τελική έχει» και τα «τι 0-100 κάνει». Τώρα σχεδόν όλοι νοιάζονται για την κατανάλωση ή πιο συγκεκριμένα για το κόστος κίνησης, που πλέον «πονάει» πολύ, όπως και το κόστος αγοράς. Όλοι θέλουν ένα μοντέλο με χαμηλή κατανάλωση και προσιτό. Ειδικά όσοι έχουν αυτοκίνητο 20ετίας, που ψάχνουν να το ανταλλάξουν με ένα μεταχειρισμένο το πολύ ως δέκα ετών και αυτοί με τη σειρά τους θέλουν να το πουλήσουν για να αγοράσουν ένα καινούριο.

Και πριν 10 χρόνια όμως το ίδιο ακριβώς γινόταν, όταν όλοι ήθελαν να αγοράσουν ένα dieselάκι που δεν έκαιγε τίποτα, κάτι που ισχύει. Στο ταξίδι τουλάχιστον. Η ροπή των diesel επιτρέπει τη χρήση μακριών σχέσεων στο κιβώτιο κάτι που οδηγεί σε ταξίδι με χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Αυτό και σε συνδυασμό με τη φύση του diesel έχει σαν συνέπεια την χαμηλή κατανάλωση και το μικρό κόστος κίνησης (το diesel είναι ούτως ή άλλως 20% φθηνότερο ως καύσιμο από τη βενζίνη).

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
OPEL