--- Με 7 SUV στα 15 χιλιάρικα, γιατί να δώσεις παραπάνω
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πως θα αποφασίσεις ποιο μικρό SUV θα πάρεις;

Με 7 SUV στα 15 χιλιάρικα, γιατί να δώσεις παραπάνω;

Διαβάστηκε από 33903 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/1/2019
 

Αν παίρνεις ένα από τα 7 αυτά μικρά SUV με 15.000 ευρώ, γιατί να δώσεις παραπάνω;

Τι παραπάνω νομίζεις ότι παίρνεις αν δώσεις περισσότερα από 15.000 ευρώ για να αγοράσεις μικρό SUV; Με τις περισσότερες μάρκες στην κατηγορία να κατεβάζουν εκδόσεις σε αυτή την τιμή, υπάρχει λόγος να πληρώσεις παραπάνω;

Νομίζεις πως είναι δύσκολο να βρεις SUV με 15.000 ευρώ; Μάλλον είναι πιο δύσκολο να διαλέξεις. Γιατί αυτή τη στιγμή υπάρχουν επτά μοντέλα που αγοράζεις σε αυτή την τιμή. Δεν υπάρχει δικαιολογία για να πας ακριβότερα.

Αν μπορεί η Nissan να έχει έκδοση με 15.550 ευρώ, μπορούν όλοι. Γιατί το Juke είναι το αρχέτυπο μοντέλο πάνω στο οποίο πάτησε όλη η κατηγορία. Και έτσι οι περισσότεροι κατασκευαστές υποχρεώθηκαν να βρουν τρόπο να κατεβάσουν την τιμή ώστε να αρχίζει από 15 και ας τσιμπάνε κάποιοι μερικά κατοστάρικα πάνω.

Στο κάτω άκρο για παράδειγμα, η Renault προσφέρει το φθηνότερο μικρό SUV, το Captur με τον 900 κινητήρα, 12,9 δλ. στο 0-100 και 4,9 λτ./100χλμ με μόλις 14.780 ευρώ. Μια ανάσα πιο πάνω, το Seat Arona με τον 1000άρη στα 14.900 ευρώ και 11,4 δλ. 0-100 και 4,9 λτ./100χλμ κατανάλωση. Η Suzuki στην περίπτωση του Vitara πάει μέχρι το πάνω άκρο, 10 ευρώ κάτω από τα 16.000 αλλά και πάλι με πρώτα ψηφία το 1 και το 5 στην τιμή, προσφέρει το 1.000άρι μοτέρ με 11,5 δλ. 0-100 και 5,3 λτ./100χλμ. κατανάλωση.

Στο όριο των 15.000 βρίσκονται η Kia με το νέο Stonic στα 15.090 ευρώ με τον 1.200άρη κινητήρα, 13,2 δλ. το 0-100 και 5,2 λτ./100χλμ. ενώ πολύ κοντά, στα 15.168 ευρώ είναι και το Ecosport της Ford με τον 1.000άρη των 100 ίππων, και λίγο πιο πάνω, στα 15.300 ευρώ η Citroen προσφέρει το C3 Aircross με τον 1.200άρη, 14 δλ. 0-100 και 4,1 λτ./100χλμ.

Επτά μοντέλα από λιγότερα από 15.000 ευρώ μέχρι και σχεδόν δεκαέξι για το Vitara, κάνουν τη ζωή δύσκολη για όσα είναι ακριβότερα, ενώ μην ξεχνάμε πως υπάρχει και το Dacia Duster. Το Duster αν και έχει ακόμα κάποιες εκπτώσεις στην απτή ποιότητά του και παρά τις βελτιώσεις που δέχτηκε στην τελευταία του γενιά, ξεκινάει με τιμή ένα χιλιάρικο πιο χαμηλά, στα 13.910 ευρώ έχοντας και καλύτερους χώρους, απόρροια της μεγαλύτερης κατηγορίας στην οποία ανήκει.

Έχει κανείς κάποιο λόγο να δώσει πάνω από δεκαπέντε χιλιάρικα για SUV; Εσείς ποιο προτιμάτε; Και τελικά αν δώσετε παραπάνω, τι ακριβώς νομίζετε πως θα πάρετε περισσότερο;