DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8

255.775 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2023)
DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8
3 Φωτογραφίες »

Κατανάλωση


Ο κινητήρας τραβάει θετικά και έχει επάρκεια σε όλο το φάσμα περιστροφής του, αποδίδοντας με γραμμικό τρόπο τους 225 ίππους του, ενώ όταν το πεντάλ βυθιστεί στο πάτωμα, το DS 7 Crossback σε κερδίζει με τον «αέρινο» και ξεκούραστο τρόπο που ανεβάζει ταχύτητα.
3 Φωτογραφίες »

Ο κινητήρας τραβάει θετικά και έχει επάρκεια σε όλο το φάσμα περιστροφής του, αποδίδοντας με γραμμικό τρόπο τους 225 ίππους του, ενώ όταν το πεντάλ βυθιστεί στο πάτωμα, το DS 7 Crossback σε κερδίζει με τον «αέρινο» και ξεκούραστο τρόπο που ανεβάζει ταχύτητα.

Μέση: 7,9
Εντός: 9
Εκτός: 7,9
Αυτοκινητόδρομος: 6,3

Το δεύτερο premium αυτοκίνητο του Mega Test οικονομίας, το DS 7 (το μοντέλο της δοκιμής είναι το pre-facelift), κινήθηκε στα... όρια σχετικά με την κατανάλωση που σημείωσε. Με 7,9 λτ./100 χλμ. ανταποκρίθηκε ικανοποιητικά, ειδικά από την στιγμή που έπρεπε να «υπερκεράσει» αντικειμενικές δυσκολίες όπως ο μεγάλης χωρητικότητας κινητήρας 1,6 PureTech, το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο EAT8 και φυσικά η μεγάλη ιπποδύναμη με τα 180 άλογα (και 250 Nm ροπής διαθέσιμα στις 1.650 σ.α.λ.).

Επειδή κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις, οι επιδόσεις αλλά και η απόκριση του DS 7 Crossback είναι στοιχεία που μας έμειναν κατά την διάρκεια της διαδικασίας, με το γαλλικό οικογενειακό SUV να έχει αρκετά πολιτισμένο και ευχάριστο προφίλ. Ο κινητήρας τραβάει θετικά και έχει επάρκεια σε όλο το φάσμα περιστροφής του, αποδίδοντας με γραμμικό τρόπο τους 180 ίππους του, ενώ όταν το πεντάλ βυθιστεί στο πάτωμα, το DS 7 Crossback σε κερδίζει με τον «αέρινο» και ξεκούραστο τρόπο που ανεβάζει ταχύτητα.

Στην διαδρομή Κρυονέρι-Βαρυμπόμπη που μας «έπεισε» να πατήσουμε περισσότερο το γκάζι, ο 1.600άρης PureTech δεν χρειάστηκε περισσότερα από 6,3 λτ./100 χλμ., ενώ τηρουμένων των αναλογιών τα 7,9 λτ./100 χλμ. είναι μία τιμή που δεν περνά απαρατήρητη στην υπεραστική διαδρομή. Από εκεί και πέρα, αναμενόμενα περισσότερο «διψασμένο» εμφανίστηκε μέσα στην πόλη, χωρίς πάντως τα 9,0 λτ./100 χλμ. να είναι απαγορευτικός για των 180 ίππων μοντέλο αριθμός.

Συμπέρασμα

Ως αυτοκίνητο 180 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο, το DS 7 Crossback είχε κάποια θεωρητικά χάντικαπ συγκριτικά με τον ανταγωνισμό της διαδικασίας. Τα 7,9 λτ./100 χλμ. (15,8 ευρώ) βρίσκονται κάτω από το ψυχολογικό όριο των 8 λίτρων, με το premium γαλλικό C-SUV να συνιστά μία ξεχωριστή πρόταση της αγοράς και για τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* DS 7 Crossback 1,6 PureTech 180 PS EAT8
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός+turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 180/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.650
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,9
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) -
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) -
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 220
   
Αναρτήσεις - Τιμόνι - Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Πολλαπλών Συνδέσμων
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) -
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 190
Κύκλος στροφής (μ.) 10,5
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) -
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.573x1.906x1.625
Μεταξόνιο 2.738
Χώρος αποσκευών (λτ.) 555
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.503
Τιμή από (ευρώ) 41.800 (πλέον διαθέσιμο ως diesel & Plug-In hybrid)
*εργοστασιακές τιμές

Σελίδα 1Μεγάλη δοκιμή πραγματικής κατανάλωσης στα οικογενειακά SUV
Σελίδα 2Cupra Formentor 1,5 TSI 150 PS
Σελίδα 3DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8
Σελίδα 4Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS
Σελίδα 5Honda HR-V e:HEV 131 PS
Σελίδα 6Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
Σελίδα 7Kia Sportage 1.6 T-GDi 48V 150 PS
Σελίδα 8Mercedes GLA 200 163 PS
Σελίδα 9Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
Σελίδα 10Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Σελίδα 11Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Σελίδα 12Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Σελίδα 13VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG
Σελίδα 14Η ώρα της αλήθειας: Πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 15Info διαδρομών: Εντός-εκτός πόλης & αυτοκινητόδρομος
citroen
4green