Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS

255.780 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2023)
Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
3 Φωτογραφίες »

Κατανάλωση


Εκεί που μας ικανοποίησε περισσότερο το Renault Arkana E-Tech ήταν στον αυτοκινητόδρομο, όπου με 3,6 λτ./100 χλμ. βρέθηκε πίσω μόνο από το C-HR.
3 Φωτογραφίες »

Εκεί που μας ικανοποίησε περισσότερο το Renault Arkana E-Tech ήταν στον αυτοκινητόδρομο, όπου με 3,6 λτ./100 χλμ. βρέθηκε πίσω μόνο από το C-HR.

Μέση: 4,9
Εντός: 4,5
Εκτός: 5,3
Αυτοκινητόδρομος: 3,6

Ένα από τα τρία υβριδικά μοντέλα της λίστας μας, το νέο Renault Arkana βρέθηκε 3ο στον συγκεντρωτικό πίνακα, με την εντυπωσιακή τιμή των 4,9 λτ./100 χλμ. (ισοβαθμία με Honda HR-V e:HEV). Το coupe SUV των Γάλλων λανσάρεται και ως ήπια υβριδικό, το full hybrid ωστόσο που βρέθηκε στα χέρια αποδείχτηκε... μεγαλύτερος εχθρός του βενζινά. Μάλιστα, έχει και καλές επιδόσεις από στάση και σε ρεπρίζ, ελέω και της σημαντικής ιπποδύναμης (145 άλογα).

Σε εκείνο που μας απασχολεί, την κατανάλωση, βρισκόταν πάντα στην 4άδα της κορυφής, με τον πίνακα οργάνων να «λέει» 4,5 λτ./100 χλμ. εντός πόλης και 5,3 λτ./100 χλμ. εκτός αστικού ιστού. Εκεί που μας ικανοποίησε περισσότερο ήταν στον αυτοκινητόδρομο, όπου με 3,6 λτ./100 χλμ. βρέθηκε πίσω μόνο από το C-HR. Για το μηχανικό του σύνολο, μπορούμε να πούμε ότι ικανοποιεί µε την απόδοσή του, την αµεσότητα και την λειτουργία του, µε το αυτόματο κιβώτιο να πραγματοποιεί οµαλές και ανεπαίσθητες αλλαγές, χωρίς να παράγει αυξημένα επίπεδα θορύβου, παρά μόνο στη full επιτάχυνση.

Τι ξεχωριστό έχει το Renault Arkana E-Tech; Όπως τα υπόλοιπα υβριδικά C-SUV, έχει μία μπαταρία ιόντων λιθίου (1,2 kWh στο δάπεδο του χώρου αποσκευών), χάρη στην οποία αποθηκεύεται ηλεκτρική ενέργεια που καλύπτει αρκετές αποστάσεις σε χαμηλές ταχύτητες. Ως αυτοφορτιζόμενο μοντέλο δε, διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα που εξασφαλίζει την επαναφόρτιση της μπαταρίας κατά την οδήγηση και σε συνεργασία με το πρόγραμμα «B» (Brake) από τον επιλογέα των ταχυτήτων.

Συμπέρασμα

Έχει τεχνογνωσία «δανεική» από την Formula 1, γίνεται να μην ξεχωρίσει με την αποδοτικότητά του; Το full υβριδικό Renault Arkana E-Tech των 145 χρειάστηκε 9,8 ευρώ (4,9 λτ./100 χλμ.), νούμερο που προσδίδει σαφέστατη οικονομική προσέγγιση στο μοντέρνο SUV της Renault με την κεκλιμένη πίσω οροφή.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων + αυτοφορτιζόμενο υβριδικό
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 145/-
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 255/-
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,1
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,5
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 172
   
Αναρτήσεις - Τιμόνι - Διαστάσεις Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,3
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 200
Κύκλος στροφής (μ.) 11,2
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 65,7/67,7
Διάσταση Ελαστικών Δοκιμής 215/55 R18
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.568x1.821x1.576
Μεταξόνιο 2.720
Χώρος αποσκευών (λτ.) 480
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.510
Τιμή από (ευρώ) 34.990 (Equilibre)
*εργοστασιακές τιμές

Σελίδα 1Μεγάλη δοκιμή πραγματικής κατανάλωσης στα οικογενειακά SUV
Σελίδα 2Cupra Formentor 1,5 TSI 150 PS
Σελίδα 3DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8
Σελίδα 4Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS
Σελίδα 5Honda HR-V e:HEV 131 PS
Σελίδα 6Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
Σελίδα 7Kia Sportage 1.6 T-GDi 48V 150 PS
Σελίδα 8Mercedes GLA 200 163 PS
Σελίδα 9Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
Σελίδα 10Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Σελίδα 11Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Σελίδα 12Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Σελίδα 13VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG
Σελίδα 14Η ώρα της αλήθειας: Πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 15Info διαδρομών: Εντός-εκτός πόλης & αυτοκινητόδρομος
peugeot
4green