Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS

255.783 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2023)
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
3 Φωτογραφίες »

Κατανάλωση


Στην πράξη το σύνολο του ευρύχωρου C-SUV της Hyundai τραβάει θετικά και είναι εύρωστο σε όλο το φάσμα περιστροφής του, παρουσιάζοντας πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και θορύβου.
3 Φωτογραφίες »

Στην πράξη το σύνολο του ευρύχωρου C-SUV της Hyundai τραβάει θετικά και είναι εύρωστο σε όλο το φάσμα περιστροφής του, παρουσιάζοντας πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και θορύβου.

Μέση: 6,9
Εντός: 8,1
Εκτός: 6,8
Αυτοκινητόδρομος: 5,1

Με πληθώρα επιλογών κίνησης λανσάρεται το Hyundai Tucson, το οποίο κυκλοφορεί αποκλειστικά εξηλεκτρισμένο με mHEV, full υβριδικές και μία Plug-in υβριδική λύση μετακίνησης. Στην διάθεσή μας είχαμε την ήπια υβριδική έκδοση βενζίνης των 180 ίππων με κίνηση στους δύο τροχούς. Αντίστοιχης φιλοσοφίας κίνησης με το Kia Sportage, είχε ελάχιστα μεγαλύτερη κατανάλωση (6,9 λτ./100 χλμ.), παρότι αρκετά ισχυρότερη σε απόδοση (+30 ίπποι).

Λόγω του 48βολτου συστήματος και του «έξυπνου» iΜΤ κιβωτίου γίνεται αποσύμπλεξη της επιλεγμένης σχέσης και απενεργοποίηση του κινητήρα σε συνθήκες cruising, γεγονός που επιτρέπει να εκμεταλλευθεί την κινητική του ενέργεια. Αυτό αποτυπώνεται κυρίως στον αυτοκινητόδρομο (5,1 λτ./100 χλμ.) και εκτός πόλης από την Πεντέλη προς το Κρυονέρι (6,8 λτ./100 χλμ.), όταν οι ταχύτητες κίνησης είναι μεγαλύτερες. Αντιθέτως, τα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα της πόλης δεν ευνοούν την κατανάλωση, η οποία στον αστικό ιστό ανέβηκε στα 8,1 λτ./100 χλμ..

Σε αντίβαρο, το Hyundai Tucson έχει καλές επιδόσεις τόσο από στάση όσο και στις ρεπρίζ. Περάν της συγκρατημένης ανά περιστάσεις κατανάλωσης, η γενικότερη φιλοσοφία των ήπια υβριδικών μοντέλων είναι να «χορηγούν» στο θερμικό μοτέρ περισσότερη ισχύ όταν χρειάζεται και να επιτρέπουν την άμεση και ομαλή ενεργοποίησή του μετά από παύση της λειτουργίας του κατά τη στάση.

Συμπέρασμα

Στους μέσους όρους της δοκιμασίας μας κινήθηκε το Hyundai Tucson. Λαμβάνοντας υπόψη την μεγάλη ιπποδύναμη του μοντέλου (180 άλογα), η μέση κατανάλωση των 6,9 λτ./100 χλμ. και το κόστος των 13,8 ευρώ, προκύπτει μία ενδιαφέρουσα για την τσέπη αναλογία, που «παντρεύει» και την ανώτερη ποιότητα σε άνεση και κύλιση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 180 PS 48V
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+turbo+48V mHEV
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 180/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 265/1.500-4.500
   
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,3
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 6,8/8,8
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 9,7/13,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 205
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 34,4
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 170
Κύκλος στροφής (μ.) 11,0
Θόρυβος με 5η/6η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 65,6/67,5
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.500x1.865x1.650
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.680
Χώρος αποσκευών (λτ.) 577
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 235/55 R18
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.463
Τιμή από (ευρώ) 31.590 (Premium)
*Εργοστασιακές τιμές

Σελίδα 1Μεγάλη δοκιμή πραγματικής κατανάλωσης στα οικογενειακά SUV
Σελίδα 2Cupra Formentor 1,5 TSI 150 PS
Σελίδα 3DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8
Σελίδα 4Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS
Σελίδα 5Honda HR-V e:HEV 131 PS
Σελίδα 6Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
Σελίδα 7Kia Sportage 1.6 T-GDi 48V 150 PS
Σελίδα 8Mercedes GLA 200 163 PS
Σελίδα 9Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
Σελίδα 10Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Σελίδα 11Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Σελίδα 12Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Σελίδα 13VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG
Σελίδα 14Η ώρα της αλήθειας: Πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 15Info διαδρομών: Εντός-εκτός πόλης & αυτοκινητόδρομος
Mercedes
4green