Η αποδοτική και οικονομική συμπεριφορά του 1.200άρη PureTech αποτυπώθηκε με μεγαλύτερη συνέπεια στον αυτοκινητόδρομο, καθώς είχε μέση κατανάλωση 4,6 λτ., καλύτερη από κάθε mHEV επιλογή του test μας.
Καλές τιμές κατανάλωσης αναλογικά και με τους ανταγωνιστές του πήραμε από το κορυφαίο σε πωλήσεις φέτος οικογενειακό SUV, Peugeot 3008. Ακριβώς 7,0 λτ./100 χλμ. έδειξε ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, νούμερο το οποίο «χτυπάει» στα ίσια ήπια υβριδικές επιλογές με 48βολτη τεχνολογία. Όπως και το μικρό SUV της γαλλικής φίρμας (2008), έτσι και το 3008 εξοπλίζεται στην βασική έκδοση με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech ο οποίος αποδίδει 130 ίππους. Το συγκεκριμένο σύνολο συνδυάζεται τόσο με αυτόματο κιβώτιο EAT8 όσο και με χειροκίνητο 6 σχέσεων το οποίο επιλέξαμε λόγω χαμηλότερου κόστους απόκτησης.
Για το βενζινοκίνητο μοτέρ πρέπει να αναφέρουμε την ελαστικότητα από χαμηλές στροφές, την πολιτισμένη λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου. Στοιχεία αξιοπρόσεκτα μιας και απουσιάζει κάποιο ηλεκτρικό boostάρισμα. Η αποδοτική και οικονομική συμπεριφορά του 1.200άρη PureTech αποτυπώθηκε με μεγαλύτερη συνέπεια στον αυτοκινητόδρομο, καθώς είχε μέση κατανάλωση 4,6 λτ., καλύτερη από κάθε mHEV επιλογή του test μας.
Πιο απαιτητικό σε καύσιμο εμφανίστηκε στην καθαρά αστική διαδρομή όταν και «έκαψε» 7,7 λτ./100 χλμ.. Στο ενδιάμεσο στάδιο της υπεραστικής διαδρομής, το Peugeot 3008 είχε... ενδιάμεση κατανάλωση (7,3 λτ./100 χλμ.) πιστοποιώντας πως πρόκειται για ένα ισορροπημένο αυτοκίνητο τόσο στην οδηγική του συμπεριφορά όσο και στο οικονομικό προφίλ του.
Συμπέρασμα
Παρά την έλλειψη κάποιου μικρού ηλεκτρικού μοτέρ, το Peugeot 3008 είχε κατανάλωση στους μέσους όρους της διαδικασίας με 7,0 λτ./100 χλμ. (14 ευρώ). Ο πολιτισμένος κινητήρας και η αποδοτικότητά του από τα χαμηλά είναι λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά στο μοντέρνο και ευχάριστο στο δρόμο οικογενειακό SUV των Γάλλων.