Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS

255.779 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2023)
Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
3 Φωτογραφίες »

Κατανάλωση


Η αποδοτική και οικονομική συμπεριφορά του 1.200άρη PureTech αποτυπώθηκε με μεγαλύτερη συνέπεια στον αυτοκινητόδρομο, καθώς είχε μέση κατανάλωση 4,6 λτ., καλύτερη από κάθε mHEV επιλογή του test μας.
3 Φωτογραφίες »

Η αποδοτική και οικονομική συμπεριφορά του 1.200άρη PureTech αποτυπώθηκε με μεγαλύτερη συνέπεια στον αυτοκινητόδρομο, καθώς είχε μέση κατανάλωση 4,6 λτ., καλύτερη από κάθε mHEV επιλογή του test μας.

Μέση: 7,0
Εντός: 7,7
Εκτός: 7,3
Αυτοκινητόδρομος: 4,6

Καλές τιμές κατανάλωσης αναλογικά και με τους ανταγωνιστές του πήραμε από το κορυφαίο σε πωλήσεις φέτος οικογενειακό SUV, Peugeot 3008. Ακριβώς 7,0 λτ./100 χλμ. έδειξε ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, νούμερο το οποίο «χτυπάει» στα ίσια ήπια υβριδικές επιλογές με 48βολτη τεχνολογία. Όπως και το μικρό SUV της γαλλικής φίρμας (2008), έτσι και το 3008 εξοπλίζεται στην βασική έκδοση με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech ο οποίος αποδίδει 130 ίππους. Το συγκεκριμένο σύνολο συνδυάζεται τόσο με αυτόματο κιβώτιο EAT8 όσο και με χειροκίνητο 6 σχέσεων το οποίο επιλέξαμε λόγω χαμηλότερου κόστους απόκτησης.

Για το βενζινοκίνητο μοτέρ πρέπει να αναφέρουμε την ελαστικότητα από χαμηλές στροφές, την πολιτισμένη λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου. Στοιχεία αξιοπρόσεκτα μιας και απουσιάζει κάποιο ηλεκτρικό boostάρισμα. Η αποδοτική και οικονομική συμπεριφορά του 1.200άρη PureTech αποτυπώθηκε με μεγαλύτερη συνέπεια στον αυτοκινητόδρομο, καθώς είχε μέση κατανάλωση 4,6 λτ., καλύτερη από κάθε mHEV επιλογή του test μας.

Πιο απαιτητικό σε καύσιμο εμφανίστηκε στην καθαρά αστική διαδρομή όταν και «έκαψε» 7,7 λτ./100 χλμ.. Στο ενδιάμεσο στάδιο της υπεραστικής διαδρομής, το Peugeot 3008 είχε... ενδιάμεση κατανάλωση (7,3 λτ./100 χλμ.) πιστοποιώντας πως πρόκειται για ένα ισορροπημένο αυτοκίνητο τόσο στην οδηγική του συμπεριφορά όσο και στο οικονομικό προφίλ του.

Συμπέρασμα

Παρά την έλλειψη κάποιου μικρού ηλεκτρικού μοτέρ, το Peugeot 3008 είχε κατανάλωση στους μέσους όρους της διαδικασίας με 7,0 λτ./100 χλμ. (14 ευρώ). Ο πολιτισμένος κινητήρας και η αποδοτικότητά του από τα χαμηλά είναι λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά στο μοντέρνο και ευχάριστο στο δρόμο οικογενειακό SUV των Γάλλων.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Αμεσος Ψεκασμός+ turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 130/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/1.750
   
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,9
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,8/9,9
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 11,5/16,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 188
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,7
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 219
Κύκλος στροφής (μ.) 10,7
Θόρυβος με 5η/6η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,1/68,4
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.447x1.841x1.624
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.675
Χώρος αποσκευών (λτ.) 520
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 225/55 R18
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.395
Τιμή από (ευρώ) 33.300 (Active Plus)
*Εργοστασιακές τιμές

Σελίδα 1Μεγάλη δοκιμή πραγματικής κατανάλωσης στα οικογενειακά SUV
Σελίδα 2Cupra Formentor 1,5 TSI 150 PS
Σελίδα 3DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8
Σελίδα 4Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS
Σελίδα 5Honda HR-V e:HEV 131 PS
Σελίδα 6Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
Σελίδα 7Kia Sportage 1.6 T-GDi 48V 150 PS
Σελίδα 8Mercedes GLA 200 163 PS
Σελίδα 9Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
Σελίδα 10Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Σελίδα 11Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Σελίδα 12Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Σελίδα 13VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG
Σελίδα 14Η ώρα της αλήθειας: Πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 15Info διαδρομών: Εντός-εκτός πόλης & αυτοκινητόδρομος
Hyundai
KIA