Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS

255.768 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2023)
Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS
3 Φωτογραφίες »

Κατανάλωση


Κορυφαία τιμή στην διαδικασία σημείωσε το PHEV Ford Kuga, το οποίο λειτουργεί ως υβριδικό με μικρό ηλεκτρικό boostάρισμα κατά την εκκίνηση του, όταν «αδειάσει» η μπαταρία του, επιτυγχάνοντας super τιμή 1,5 λτ./100 χλμ. στις εντός πόλης μετακινήσεις μας.
3 Φωτογραφίες »

Κορυφαία τιμή στην διαδικασία σημείωσε το PHEV Ford Kuga, το οποίο λειτουργεί ως υβριδικό με μικρό ηλεκτρικό boostάρισμα κατά την εκκίνηση του, όταν «αδειάσει» η μπαταρία του, επιτυγχάνοντας super τιμή 1,5 λτ./100 χλμ. στις εντός πόλης μετακινήσεις μας.

Μέση: 4,0
Εντός: 1,5
Εκτός: 4,8
Αυτοκινητόδρομος: 4,4

Την κορυφαία μέση μετρημένη των μοντέλων της λίστας μας κατέγραψε το Ford Kuga, το μοναδικό με Plug-in υβριδική τεχνολογία αυτοκίνητο της διαδικασίας. Αξιοποιώντας το συγκεκριμένο σύστημα κίνησης το μικρομεσαίο SUV της Ford «έκαψε» μόλις 4,0 λτ./100 χλμ.. Η θεμελιώδης διαφορά του σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι πως μπορεί να κινείται για ένα σημαντικό κομμάτι των μετακινήσεων αμιγώς ηλεκτρικά, μειώνοντας αισθητά τις μέσες του ανάγκες σε βενζίνη.

Το Ford Kuga εξοπλίζεται με έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων κινητήρα κύκλου Atkinson και από έναν ηλεκτροκινητήρα, σύνολο που αποδίδει συνδυαστικά 225 ίππους. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh (10,6 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα) τροφοδοτεί με ενέργεια το ηλεκτρικό μοτέρ και εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική, αθόρυβη και με μηδενικούς ρύπους οδήγηση. Υπολογίζοντας την ηλεκτρική του αυτονομία γύρω στα 70 χλμ., το Ford Kuga χρησιμοποίησε το απόθεμά του σε ηλεκτρική ενέργεια σε μεγάλο μέρος της διαδρομής. Ειδικά στην κίνηση εντός πόλης που δεν χρειάζονται επιταχύνσεις, το νούμερο «έπεσε» και στο 1,5 λτ./100 χλμ.. Αντιθέτως, στον αυτοκινητόδρομο το νούμερο ανέβηκε ελαφρώς, καθώς πάνω από τα 135 χλμ./ώρα εμπλέκεται περισσότερο το θερμικό μοτέρ (4,4 λτ./100 χλμ.).

Να πούμε ότι «θηρίο» των 225 ίππων έχει 5 διαθέσιμα προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, Slippery, Snow, Sand) και 4 προφίλ σχετικά με το υβριδικό του σύνολο: Αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση όταν υπάρχει απόθεμα (EV Now), φόρτιση μπαταρίας από τον βενζινοκινητήρα (ΕV Charge), διατήρηση μπαταρίας σε συγκεκριμένο επίπεδο φόρτισης για μετέπειτα χρήση (EV Later) και υβριδική λειτουργία και αυτόματη εναλλαγή ή συνεργασία κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα (EV auto).

Συμπέρασμα

Μπορεί εμφανισιακά και σε επίπεδο ισχύος (225 ίππων) να μην σε... προδιαθέτει πως είναι οικονομικό, στην πράξη όμως το PHEV Ford Kuga αποδείχτηκε κορυφαίο. Καταγράφοντας μέση κατανάλωση 4,0 λτ./100 χλμ. (8 ευρώ), αξιοποιεί στο μέγιστο την Plug-in υβριδική τεχνολογία και το περίσσιο απόθεμα ηλεκτρικής ενέργειες σε μεγάλο εύρος απόστασης.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Kuga PHEV 225 PS
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 2.488
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός, κύκλος Ατκινσον+PHEV
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 224/-
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 210/1.750
   
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,9
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,3
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 200
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι /Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,0
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 160
Κύκλος στροφής (μ.) 11,4
Θόρυβος με 5η/6η στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 63,5/65,8
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.614x1.883x1.675
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.710
Χώρος αποσκευών (λτ.) 411-581
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 225/60 R18
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.844
Τιμή από (ευρώ) 49.990 (ST-Line X)
*Εργοστασιακές τιμές

Σελίδα 1Μεγάλη δοκιμή πραγματικής κατανάλωσης στα οικογενειακά SUV
Σελίδα 2Cupra Formentor 1,5 TSI 150 PS
Σελίδα 3DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8
Σελίδα 4Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS
Σελίδα 5Honda HR-V e:HEV 131 PS
Σελίδα 6Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
Σελίδα 7Kia Sportage 1.6 T-GDi 48V 150 PS
Σελίδα 8Mercedes GLA 200 163 PS
Σελίδα 9Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
Σελίδα 10Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Σελίδα 11Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Σελίδα 12Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Σελίδα 13VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG
Σελίδα 14Η ώρα της αλήθειας: Πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 15Info διαδρομών: Εντός-εκτός πόλης & αυτοκινητόδρομος
MERCEDES NEW RANGE
4green