ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS

263.574 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2023)
Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
3 Φωτογραφίες »

Κατανάλωση


Το 12βολτο ήπια υβριδικό κύκλωμα επιτελεί σημαντικό έργο ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες (κάτω από τα 30 χλμ/ώρα) και στην ενίσχυση της ροπής όταν απαιτηθεί.
3 Φωτογραφίες »

Το 12βολτο ήπια υβριδικό κύκλωμα επιτελεί σημαντικό έργο ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες (κάτω από τα 30 χλμ/ώρα) και στην ενίσχυση της ροπής όταν απαιτηθεί.

Μέση: 7,3
Εντός: 8,0
Εκτός: 7,5
Αυτοκινητόδρομος: 5,4

Ο ιδρυτής και «βασιλιάς» της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV στην χώρα μας, Nissan Qashqai, λανσαρίστηκε στη νέα του γενιά αποκλειστικά σε εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Στην βάση της γκάμας του προσφέρεται με τον 1,33 turbo βενζινοκινητήρα (γνωστό και από μοντέλα της Renault και της Mercedes-Benz), ο οποίος συνδυάζεται με mHEV σύστημα κίνησης. Η μέση τιμή κατανάλωσης που μας έδωσε το αυτοκίνητο ήταν στα 7,3 λτ./100 χλμ., μέτρηση αξιοπρόσεκτη καθώς μιλάμε για ένα μοντέλο με «ήπιας» ισχύος κύκλωμα.

Πιο συγκεκριμένα, το Nissan Qashqai χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό σύστημα στα 12V (αντί για 48V που συνηθίζεται στα mHEV). Το συγκεκριμένο κύκλωμα επιτελεί σημαντικό έργο ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες (κάτω από τα 30 χλμ./ώρα) και στην ενίσχυση της ροπής όταν απαιτηθεί, για αυτό και η κατανάλωση εντός πόλης δεν ξέφυγε αισθητά (8,0 λτ./100 χλμ.). Παράλληλα, εκτός πόλης αλλά και στον αυτοκινητόδρομο, το Nissan Qashqai ήταν πιο οικονομικό (7,5 λτ./100 χλμ. και 5,4 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα).

Ειδικά για το μοτέρ πρέπει να τονιστεί η τίμια και σε αρκετά μεγάλο εύρος στροφών ροπή του. Ο επιλογέας είναι μεν σφιχτός, ωστόσο η ακρίβειά του ικανοποιεί ακόμη και σε διαρκείς επιταχύνσεις από ένα φανάρι, λόχου χάρη. Αρκετά πολιτισμένη η λειτουργία και σε υψηλές στροφές, με την καμπίνα να μοιάζει... απομονωμένη από ήχους και κραδασμούς, τόσο στο ρελαντί όσο και στο ταξίδι.

Συμπέρασμα

Ικανοποιητική είναι η εικόνα του Nissan Qashqai με το ήπια υβριδικό σύστημα των 12 Volt το οποίο βοηθάει εν μέρει στον περιορισμό της κατανάλωσης. Χρειάστηκε 7,3 λτ./100 χλμ, (14,6 ευρώ), νούμερο που κυμάνθηκε λίγο πάνω από τον μ.ο.. Η οδηγική αίσθηση και η απτή ποιότητα αποτελούν δύο στοιχεία που μας κέρδισαν επίσης στη διάρκεια του test, ενώ και η γενναία έκπτωση που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία δίνει έξτρα πόντους στο ιαπωνικό SUV.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Nissan Qashqai 1,3 140 PS Hybrid
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.332
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία mHEV, άμεσ. ψεκασμός+turbo
Ισχύς ((ίπποι/σ.α.λ.) 140/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 240/1.650-4.000
   
Επιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,8
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,1/10,3
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,4/13,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 188
   
Ανάρτηση-Τιμόνι-Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι /Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,3
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 180
Κύκλος στροφής (μ.) 11,1
Θόρυβος με στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 65/67,6
ΜήκοςxΠλάτοςxΥψος (χλστ.) 4.425x1.835x1.625
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.646
Χώρος αποσκευών (λτ.) 504
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/65 R17
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.405
Τιμή από (ευρώ) 27.490 (Elite)
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Σελίδα 1Μεγάλη δοκιμή πραγματικής κατανάλωσης στα οικογενειακά SUV
Σελίδα 2Cupra Formentor 1,5 TSI 150 PS
Σελίδα 3DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8
Σελίδα 4Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS
Σελίδα 5Honda HR-V e:HEV 131 PS
Σελίδα 6Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
Σελίδα 7Kia Sportage 1.6 T-GDi 48V 150 PS
Σελίδα 8Mercedes GLA 200 163 PS
Σελίδα 9Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
Σελίδα 10Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Σελίδα 11Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Σελίδα 12Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Σελίδα 13VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG
Σελίδα 14Η ώρα της αλήθειας: Πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 15Info διαδρομών: Εντός-εκτός πόλης & αυτοκινητόδρομος
Hyundai
PRASINA ELASTIKA