ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS

263.576 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2023)
Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
3 Φωτογραφίες »

Κατανάλωση


Προσόν του Toyota C-HR είναι πως μέσα στην πόλη μπορεί να κινηθεί για κάποια χιλιόμετρα μόνο ηλεκτρικά, και άρα εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.
3 Φωτογραφίες »

Προσόν του Toyota C-HR είναι πως μέσα στην πόλη μπορεί να κινηθεί για κάποια χιλιόμετρα μόνο ηλεκτρικά, και άρα εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

Μέση: 4,2
Εντός: 4,2
Εκτός: 4,3
Αυτοκινητόδρομος: 3,5

Η εταιρεία που εισήγαγε σε παγκόσμια κλίμακα την υβριδική τεχνολογία, μετρώντας πάνω από πέντε γενιές, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τις υψηλές... οικονομικές πτήσεις. Πρώτο στην κατάταξη (σ.σ. δεν λαμβάνουμε υπόψη τα PHEV) βρέθηκε ένα από τα σταθερά best-seller μοντέλα της κλάσης των C-SUV στην ελληνική αγορά, Toyota C-HR, το οποίο κατέγραψε μέση τιμή στο test τα 4,2 λτ./100 χλμ.. Στην διάθεσή μας είχαμε την «βασική» έκδοση κίνησης με τον 1.800άρη κινητήρα και το ηλεκτρικό μοτέρ, σύνολο το οποίο έχει θερμική απόδοση 122 ίππων και 142 Nm ροπής. Στην ιπποδύναμη του C-HR, εξάλλου, αποτυπώνεται και ο οικονομικός προσανατολισμός του, μιας και πρόκειται την πιο χαμηλή μεταξύ των μοντέλων που είχαμε. Εδώ να αναφέρουμε πως πρόσφατα παρουσιάστηκε η νέα γενιά του C-HR και είναι πλέον διαθέσιμη προς παραγγελία από την ελληνική αντιπροσωπεία.

Στις επιμέρους διαδρομές, το δημοφιλές οικογενειακό SUV «έκαψε» 4,2 λτ./100 χλμ. εντός πόλης, έχοντας κορυφαία τιμή ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα στην πορεία εκτός πόλης (4,3 λτ./100 χλμ.), η οποία μάλιστα αντιπροσωπεύει και το 64% της συνολικής διαδρομής που διανύσαμε. Ακόμη πιο αποδοτικό εμφανίστηκε στον αυτοκινητόδρομο, διαδρομή στην οποία κατέγραψε και πάλι την κορυφαία τιμή (3,5 λτ./100 χλμ.). Σε όλα τα παραπάνω, πρέπει να προσθέσουμε και την σπορτίφ εντύπωση που αφήνει το ιαπωνικό μοντέλο. Διότι έχει υβριδικό σύνολο κίνησης, αλλά η πολύ καλή θέση οδήγησης, η καλή ορατότητα προς τα εμπρός και η κουπέ αίσθηση εξασφαλίζουν ένα ευχάριστα συνολικά οδηγικό προφίλ.

Από εκεί και πέρα, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το Toyota C-HR μπορεί να κινηθεί για κάποια χιλιόμετρα μόνο ηλεκτρικά, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους και περιορίζοντας τις ανάγκες του σε βενζίνη. Αυτό το χαρακτηριστικό λειτουργίας, από κοινού με το σοφιστικέ πλανητικό σύστημα στο κιβώτιο, συνθέτει ένα προφίλ εύχρηστης και άνετης οδήγησης, ανεξαρτήτως συνθηκών και απαιτήσεων.

Συμπέρασμα

Δεν είναι τυχαία στην κορυφή των πωλήσεων της κλάσης του. Το Toyota C-HR προτάσσει τον οικονομικό χαρακτήρα του σε κάθε είδους μετακίνησης, με την συνδυαστική διαδρομή του test μας να επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές. Χρειάστηκε μόλις 8,4 ευρώ, καταναλώνοντας 4,2 λτ./100 χλμ., έχοντας και πρωτιές στην κίνηση εκτός πόλης και στον αυτοκινητόδρομο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.798
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 /16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός + αυτοφορτιζόμενο υβριδικό
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 122 (συνδυαστική)
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 169 (συνδυαστική)
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,7
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,6
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 8,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 170
   
Αναρτήσεις - Τιμόνι - Διαστάσεις Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,9
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 160
Κύκλος στροφής (μ.) 10,4
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 69,2/72,4
Διάσταση Ελαστικών Δοκιμής 215/60 R17
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.360x1.795x1.555
Μεταξόνιο 2.640
Χώρος αποσκευών (λτ.) 377
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.420
Τιμή από (ευρώ) 26.420 (C-Enter)
*εργοστασιακές τιμές

Σελίδα 1Μεγάλη δοκιμή πραγματικής κατανάλωσης στα οικογενειακά SUV
Σελίδα 2Cupra Formentor 1,5 TSI 150 PS
Σελίδα 3DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8
Σελίδα 4Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS
Σελίδα 5Honda HR-V e:HEV 131 PS
Σελίδα 6Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
Σελίδα 7Kia Sportage 1.6 T-GDi 48V 150 PS
Σελίδα 8Mercedes GLA 200 163 PS
Σελίδα 9Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
Σελίδα 10Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Σελίδα 11Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Σελίδα 12Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Σελίδα 13VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG
Σελίδα 14Η ώρα της αλήθειας: Πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 15Info διαδρομών: Εντός-εκτός πόλης & αυτοκινητόδρομος
Hyundai
16ARIA LASTIXA